Vihaaaaaaaaaan

vihaaaaan

Mä vihaan mun elämää!
en tarkkaan tiiä koska tää kaikki paska alko. mut kuitenkin ihan normaalilla laihdutuksella. eka jätin kaikki karkit ym herkut pois ja sit alko kamala liikkuminen, sit jäi kaikkio lihat ja perunat ym ruoka pois, sit jäi rasvat ja sit tuli pakkomielteet ja nyt kaikki on yhtä paskaa vaan kokoajan, mun elämäs ei oo mitään ideaa. haluun kuolla. tai sit jonnekki laitokseen mis voin oikeesti parantuu. oon täs koko kesän kotona koittanu, mut paikallaan vaan junnataan! :( en jaksaaaaaaaa

3

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin hyvin.....

      mulla oli toi sama alku....pikkuhiljaa meni aina vaa sairaammaks ja sairaammaks (ite en sitä tietenkää tajunnu) lopuöta olin nii laiha etten uskaltanu syödä mitää siks ku aattelin et oon nii pieni et jos syön vähänki liikaa ni lihon heti jne jne jne... syömishäiriö on kamala asia: psyykkinen sairaus joka vaikuttaa silti myös fyysisesti, se on itselleni jo liikaa....nyt 5 vuotta sairaana ollu...nykyisin tosin bed ja lähes 30 kiloa enemmän ku anoreksia aikana......:´( :´( nykyisin se asia vaan on toisin että kukaan ei tajua että oon sairas!!!!musta se on ihan mieletöntä että ne ei tajuu että mä kärsiin!!!luulee parantuneen...oon aivan yhtä sairas ku sillon 5 vuotta sitte ku tää kaikki alko...

      oho,tarkotus ei ollu vuodattaa omaa tuskaani vaan yrittää jotenki rohkasta sua, kuulosti nii tutulta ku mullaki oli tollasta sillon... en voi muuta ku toivoa että sä paranet ja saat avun terveellisesti ja syömishäiriökierre ei jatku!!! mulla ainakaa ei oo elämässä muuta toivetta ku se että sais olla onnellinen eli NORMAALI! se ois mulle onnen täyttymys!! eteenpäin mennään ja toivoa pidetään yllä......

    • yksäiti

      Kuulostaa tutulta. Noin vuosi sitten tyttärelläni oli sama tilanne. Onneksi hän pääsi hoitoon. Vaikeaa on ollut ja monta takapakkia tullut, mutta mieli on selkiytynyt, itsetunto kohonnut ja tulevaisuuttakin voi ajatella. Hän on itse sanonut, että kotona hän ei olisi ikinä parantunut.Ja tänään hän söi jäätelön. Itken ilosta.

      • niin minäkin..

        Toi oli ihan sydäntäraastavan kauhea ja ihana kommentti.

        Itse tappelin anoreksian kanssa monta vuotta ja mun pelastuksekseni sain tilaisuuden muuttaa ulkomaille silloin sairauden pahimmassa vaiheessa(tai siis kun oli laihimmillani). Ja mulle sanottiin että se on painon noustava tai en muuta ja jos ei niin sairaala. Siinä kohtaa oli siis tehtävä valinta. Enkä mä sillä 3kg painon nousulla todellakaan terveeksi tullu mutta se oli se ensimmäinen pieni voitto.

        Nyt voin jo kauheasti valehtelematta sanoa omaavani terveemmän suhteen ruokaan ja liikuntaan. Tykkään ihan hirveästi liikkua edelleen mutta oon oppinu tuntemaan rajani.

        Toivon sekä itseni että varsinkin oman äitini takia, että sille tielle en palaa enää koskaan. Vaikka itseään sillon sattu ihan hirveästi oma olo niin vielä kamalampaa oli nähdä ne äidin itkuset silmät kun tultiin punnituksista kotiin. Olisin halunnut parantua ihan vaan äidin takia muttei osannut vielä sillon. Muistan aina sen yhden iltapalan kun en vaan suostunut syömään eikä äiti enää jaksanut pakottaa ja tuli myöhemmin halaamaan ja sanoi vaan pienen lapsen avuttomuudella että " en vaan osaa tehdä mitään ja rakkain maailmassa kuihtuu pois".

        Ne on niitä pienen pieniä valopilkkuja sillä pitkällä tiellä ne jäätelön syömiset ja muut. Vaikka minulla meni kauan että pystyin syömään kenenkään muun nähden niin muistan se yhden sateisen tiistai-illan kun tultiin kaupasta kotiin ja vaikka kuinka ällötti ja oksetti tein itselleni ihan tavallisen juusto-tomaatti-kaurapaahtoleivän, menin huoneeseni, laitoin oven kiinni ja söin sen. Ihan itse. Ihan kokonaan. Kyyneleet silmissä ajattelin kaikkea sitä mistä olin jäänyt paitsi, se oli vaan niin sanoinkuvaamattoman hyvä hetki. Silloin päätin että vielä joskus..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1757
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      206
      967
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      920
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      839
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe