Ensi kesä keikkatauolla

baby?

Eilisessä Ankkarockissa Maija esiintyi kovin väljässä oranssissa mekossa ja muodot peittävässä ponchossa. Tämän kesän viimeinen - upea! - keikka ja edessä kuulemma pitkä keikkatauko. Ensi kesänä bändi ei keikkaile. Arvauksia syystä? ;)

33

13265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lars von Zachau

      Syynä on todennäköisesti totaalinen kyllästyminen muusikon rasittavaan kiertuelämään. Ja viime tietojen mukaan Vilkkumaan keikkabussi (scania vuosimallia 1965) on hajonnut (vaihdelaatikkovika). Jo viime talvena Maija oli valitellut että bussiin tunkee pakokaasua sisälle ja päätä särkee pidemmillä matkoilla. Kyllä se keikkatauon perimmäinen syy on varmaan tuossa kehnossa keikkadösassa.

      • ja uus levy

        Maija on raskaana, keikkatauko, uusi omakotitalo, ja pyöreä maha, kaikki sopii raskauteen, ja samalla Maija tekee uuden levyn! (:


      • Jeanne

        > Kyllä se keikkatauon perimmäinen syy on varmaan
        > tuossa kehnossa keikkadösassa.

        samaan johtopäätökseen olen minäkin tullut.

        siin keikkadösäss on kerrossängyt, ja koska
        sinne tulee pakokaasuj niin Maija ja Mikko
        alkoi nukkuu motellin parisängyssä
        keikkadösän kerrossängyn sijaan.
        ja se on kaiken tämän härdellin perimmäinen syy.


      • Jeanne
        ja uus levy kirjoitti:

        Maija on raskaana, keikkatauko, uusi omakotitalo, ja pyöreä maha, kaikki sopii raskauteen, ja samalla Maija tekee uuden levyn! (:

        ou jee!

        ou jee-ee-ee-ee-EEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!


      • Jebulinah

        Hih! Hiukka paras kommentti. Tarttee muistaa ostaa Maijalle häkätiivis keikkakopteri joululahjaksi. Bändi ja kamat voi tulla helikopterin perävaunussa!


      • tietoa kaipaava

        Maija Vilkumaa?


      • biologian professori

        panna paljaalla, niin saattaa tulla raskaaksi.

        Muuten kuka on Maija Vilkkumaa ja onko tuo hauska nimi taiteilijanimi?


      • Njoun

        Ja keikkabussiko on niinku silleen niinku ongelma niinku keikkailuun niinku? Ihan niinku ei vois silleen niinku hankkia uutta. Edelleenki voihan artisti pitää keikkatauon vaikka bussi toimis ihan moitteettomasti :D


      • Lite
        ja uus levy kirjoitti:

        Maija on raskaana, keikkatauko, uusi omakotitalo, ja pyöreä maha, kaikki sopii raskauteen, ja samalla Maija tekee uuden levyn! (:

        Kovasti kaunis ja nätti sana tuo "raskaana"...liian nätti. Pitää sanoa suomeksi; PAKSUNA tai pukattu TÄYTEEN, TOUKKIMAAN PÄIN...


      • ootsä
        Lite kirjoitti:

        Kovasti kaunis ja nätti sana tuo "raskaana"...liian nätti. Pitää sanoa suomeksi; PAKSUNA tai pukattu TÄYTEEN, TOUKKIMAAN PÄIN...

        ollu miehen kans sillai?


      • MaijaFani95
        tietoa kaipaava kirjoitti:

        Maija Vilkumaa?

        Maija Vilkkumaa on MAAILMAN paras laulaja!


    • Julkkis?

      Saattaa olla laulaja...ken parhaiten ulos ääntänsä antaa voi rahaa tuosta kotiin kantaa.
      Minä en kuitenkaan jaksa palvoa laulajia, en nostaa edes julkkistasolle montaa.

    • tietää

      kuka on maija vilkkumaa ja miksi pitäisi olla kiinnostunut?

    • uhb

      Vilkkumaa on aina pukeutunut rumasti.

    • kapee

      aika moni nainen on raskaana tälläkin hetkellä, myös muutama sellainenkin joilla ei ole puhevikaa ja osaavat vielä laulaa.. mutta eipä heistä tehdä uutisia... turha julkku joka osaa vaan ärsyttää... jospa hän löytäisi uuden uran lisääntymis puolelta.. eikö olisikkin nastaa.....

      • bra

        ei ihme jos jotain jokin ärsyttää. yhteen aikaan en tiennyt mitään huonompaa kuin ultrabraa. Mutta maijalla on kyllä ideaa. ja milloin puhevika olisi ollut muotia? mutta joillakin se vaan sattuu olemaan...


      • Mymmeli25874125487
        bra kirjoitti:

        ei ihme jos jotain jokin ärsyttää. yhteen aikaan en tiennyt mitään huonompaa kuin ultrabraa. Mutta maijalla on kyllä ideaa. ja milloin puhevika olisi ollut muotia? mutta joillakin se vaan sattuu olemaan...

        Tiineenä ähöttää, lasti kasvamassa.


      • Gia2366558744
        Mymmeli25874125487 kirjoitti:

        Tiineenä ähöttää, lasti kasvamassa.

        Ei tuo vielä mitään mun äiti raskaana täyttää viisikymmentä ihan pian, lapsen laskettu aika kolmen viikon kuluttua.
        Mä tuun kyllä hulluksi.


      • Maijan
        Gia2366558744 kirjoitti:

        Ei tuo vielä mitään mun äiti raskaana täyttää viisikymmentä ihan pian, lapsen laskettu aika kolmen viikon kuluttua.
        Mä tuun kyllä hulluksi.

        olla raskaana....Kaks muusikkoa yhtyy, niin kai hyvä lauluntekijä syntyy. Toivon kyllä ettei Maijan falsettii peri, niitä riittää :(


      • Jeanne

        > jospa hän löytäisi uuden uran lisääntymis
        > puolelta.. eikö olisikkin nastaa.....

        kuulostaa hyvältä.
        YliJumalatar Maija vois toukkia Suomen täyteen
        Maijoja. ainakin miehet kuolisi onnesta.


    • Muutenkaan sen hommat

      evvk.

      • beenis

        kiinnosti ainakin kirjoittaa.


      • beenis666

        kiinnosti ainakin kirjoittaa.


    • fdgfdfg

      Vittu että on muuten ruma ämmä, enpä ollut ennen huomannut kuin tuosta kuvasta...

    • butthole surfer

      mä ollu!!!

    • Nimetön

      Vilkkumaa esiintyi Salossa 2.8. ja samoissa vaatteissa. Minusta ihan selvä raskaus on. Onnea hänelle.

      • musicpessimist

        ärsyttävä ääni laulajalla,muutenkin niin joutavan kuuloisia kappaleita...


      • HeC
        musicpessimist kirjoitti:

        ärsyttävä ääni laulajalla,muutenkin niin joutavan kuuloisia kappaleita...

        Jos todella siinä onnistut ja saat ees puolet siitä mitä Maijalla on faneja, niin hattua nostan ja olen hiljaa!


      • Salosta

        Näin Maijan Salossa ja jos vetoa löisin, niin on raskaana. Onnellista odotusta Maijalle :)


      • ehkä ei ole...
        Salosta kirjoitti:

        Näin Maijan Salossa ja jos vetoa löisin, niin on raskaana. Onnellista odotusta Maijalle :)

        Annettaisiin nyt vaan Maijan ensin tiedotaa onko hän raskaana! Uskoisin kyllä, että hän on, sen verran on maha kasvanut, onnea hänelle, jos on, mutta ajatelkaas, kun iltasanomienkin etusivulla oli Maija vilkkumaa ON raskaana! Eikö is olisi voinut edes laittaa kysymysmerkkiä perään?


    • ... jos vauva tulee...

      Kauniilta ja lahjakkaalta laulajalta tulee varmaan kaunis ja lahjakas vauva! :)

      • Tulossa.

        Yks uus rokkari tulossa mailmaan :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe