Vaimo haluis diesel-minin

JTKo

Vaimo haluis diesel-minin, onks kellään kokemuksia? Saksan markkinoilla niitä ainakin tuntuu olevan sopuhintaan ! Uutena mun mielestä uutena hankittuna diesel-minin hinta aika kova?

13

5627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minikuski

      sama kävi mielessä, mutta toi talvi... toi hemmettin suomen talvi ja tiisselikoneet, ongelmat on varmaan ihan samoja, kun muissakin nykyajan diiseleissa, külmä ohjaamo ja alle 10 asteen pakkasessa käynnistyminen ei olekaan enää niin varma. Siksi mun valinta olikin cooper, eikä D.

      • Automiekkonen

        Kyllä mulla on dieseli lähtenyt iloisesti käyntiin vaikka ilman lämmitintä, olkoon pakkasta vaikka 30 astetta. Toki lämpiäminen sitten kestää jos ei laittaisi webastoa päälle....


      • minikuski
        Automiekkonen kirjoitti:

        Kyllä mulla on dieseli lähtenyt iloisesti käyntiin vaikka ilman lämmitintä, olkoon pakkasta vaikka 30 astetta. Toki lämpiäminen sitten kestää jos ei laittaisi webastoa päälle....

        edellinen oli diisseli ja eräs tuttukin osti uuden ison diiseli bmw-n viimetalvi oli liian paha sillekin, no more diisselia!


      • MakeJo

        Oletkohan koskaan ajanut itse PSA:n HDI dieselillä talvipakkasilla? Minä olen. Ei mitään ongelmia liikkeellelähdön tai sisälämmön kanssa kovillakaan pakkasilla. Mitään webastoja ei tarvita.


      • minikuski
        MakeJo kirjoitti:

        Oletkohan koskaan ajanut itse PSA:n HDI dieselillä talvipakkasilla? Minä olen. Ei mitään ongelmia liikkeellelähdön tai sisälämmön kanssa kovillakaan pakkasilla. Mitään webastoja ei tarvita.

        Tuli ihan tarpeeksi (citroen picasso hdi 2.0) oli niin webasto, kun defan lämmitys, kuitenkin sekään ei aina riittäny. Se oli juuri PSA-n HDI.
        Muuten hieno ja pienikulutuksinen kone, mutta toi pakkaskäyttäytyminen oli surkea.


      • MakeJo
        minikuski kirjoitti:

        Tuli ihan tarpeeksi (citroen picasso hdi 2.0) oli niin webasto, kun defan lämmitys, kuitenkin sekään ei aina riittäny. Se oli juuri PSA-n HDI.
        Muuten hieno ja pienikulutuksinen kone, mutta toi pakkaskäyttäytyminen oli surkea.

        No tuon täytyy olla vanhan sukupolven HDI. Mulla on uusi alumiinikoppainen 1.6 HDi, samanlainen kuin tässä Minissä.


      • siinä
        MakeJo kirjoitti:

        No tuon täytyy olla vanhan sukupolven HDI. Mulla on uusi alumiinikoppainen 1.6 HDi, samanlainen kuin tässä Minissä.

        diesel-minissä pösön kone?
        Jos on , ei kiitos.


      • on toki
        siinä kirjoitti:

        diesel-minissä pösön kone?
        Jos on , ei kiitos.

        Eihän Minille/BMW:lle kelpaa kuin paras. Siksipä Tojon kone sai kenkää ja parempi tilalle. Samaa moottoria käyttävät Pösön ohella ainakin konserniveli Citroen , Mazda3, Volvo S/V/40 C30 ja Ford Focus. Itsekin pitkällisen pähkäilyn jälkeen päädyin tähän 1.6 HDI-koneeseen.


    • Webasto kaukolla

      Itse en katsoisikaan bensakoneiden päälle. JOKA autossa pitää olla kaukosäätöinen webasto silloin on joka auto lämmin . Ei se bensakaan ole lämmin heti ei. Diesel vääntää eikä tarvitse kierrättää lapsellisesti konetta ei semmoinen ole fiksua.

      kaupanpäälle tulee pieni kulutus jolla on aina arvoa vaikka clarkson on tyhmyydessään toista mieltä.

      • tomppert

        Diesel on mullakin, mutta älä nyt hyvä mies Jeremyä ala haukkumaan :)


    • suhteellista.........

      Se joka minin haluaa ei rahasta valita. Persaukisille raha on aina este. Miniä on turha verrata edes dieselinä muihin autoihin, se on elämäntapa, lifestyle-auto hyvin toimeentuleville urbaaneille sinkuille.

      • minikuski

        suorastaan loistavan idioottimäinen kommentti, toivottavasti
        "hinta on
        suhteellista......... 8.8.2007 klo 12.31"
        kommentin kirjoittaja ei oo missään tekemisessä MINI-n kanssa, muuten alkais hieman hävettää...


    • sulla

      Reinot vai minkä nimiset tohvelit???
      Kysyy "Niitze".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe