ilmaista rahaa

kannattaa kokeilla ei maksa...

Ymmärrätkö kuinka arvokas olet?
Mainostajat, hakukoneyhtiöt ja internetkaupat maksavat miljardeja yrittäessään tavoittaa sinua kun käytät internettiä. Kuinka paljon sinä saat näistä internetmainonnassa pyörivistä rahoista? Aivan, et yhtään, mutta pian saat.

Sinulle kuuluu oma osuutesi.
AGLOCO saa rahaa mainostajilta kun se tavoittaa omistajajäsenensä Viewbar™ ohjelmistonsa avulla. Ainutlaatuisen AGLOCOsta tekee se, että AGLOCO jakaa mainostajilta saamansa rahat omistajajäsenilleen eli meille.

Rakenna oma yhteistö ja tienaa enemmän.
Liity AGLOCOon, pyydä mukaan myös pari ystävää ja perheenjäsenesi. Niin olet päässyt hyvään alkuun tienaamisessa, oman verkoston rakentaminen ei ole välttämätöntä, mutta oman verkoston avulla ansaitset rahaa huomattavasti enemmän.

Mikä juoni tässä on?
Ei mitään juonta. Liity, kerro tästä ystävillesi ja lataa ilmainen Viewbar ohjelmisto ja surffaa netissä aivan niin kuin muutenkin tekisit.

Yksityisyys on tärkeää.
Tietojasi ei koskaan anneta, vuokrata, myydä tai jaeta kolmansille osapuolille. Vahva yksityisyydensuoja on AGLOCOn peruslupaus.


linkki aglocoon http://www.agloco.com/r/BBGK0533

6

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa kokeilla ei maksa...

      sori tuli oma linkki menkää suoraa www.agloco.com

    • kannattaa kokeilla ei maksa...

      NOTE: The AGLOCO Viewbar™ is currently in limited beta testing and is not yet available for download. We expect that it will start to be available to download in several weeks. It will be released to Members in the order in which Members signed up. No testers are receiving any earnings while using the Viewbar™ in this testing phase.

      • minä348

        mitä häviää kokeilus ku on ilmaista??


      • Mistä tiedät mikä?
        minä348 kirjoitti:

        mitä häviää kokeilus ku on ilmaista??

        Kun lataat tämän "viewbarin" koneellesi, mistä tiedät mitä se tekee?

        Poimii pankkiavaimesi, salasanasi, selvittää sinusta kaiken?

        Kunnon VIEW-BAR - ottaa sulavasti näkymän elämääsi :)


    • just joo

      Ilmaista rahaa on vain se, jonka sattuu maasta löytämään.

      Oletko lukenut Aglocon englantilaisilta sivuilta tekstin "Global Earnings Table", jonne mennään "It's Now Your Internet" -kohdan kautta? Jos ymmärrät englantia ja luet tekstin tarkasti, huomaat, miten monta porsaanreikää Agloco on luonut kaikenlaisen maksamisen välttämiseksi. Ilmaista rahaa, just joo. Pikemminkin ilmarahaa.

    • niilihome

      Turhaa hommaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe