Lauantaina Tapani Kansan konsertissa Kotkan torilla oli tunnelmaa
Tapsa esiintyi 9 miehisen orkesterin kanssa, jossa oli kaksi taustalaulajaa
Kello 16.-16.55 pientä teknistä ongelmaa konsertin alussa esim. musiikki kuului liian kovaa ajattelin harmissani, et pitääkö täältä lähteä pois, Tapsa alussa huitoi miksauspöytään päin ja taustatytötkin yritti Tapsa sanoi, sitten ettei kuule omaa ääntään ollenkaan..
Kun taas meille yleisölle ääntä tuli senkin edestä 3 laulun verran.
Kaikki tutut hitit vuosien varrelta Tapsa lauloi mm. Kalajoen hiekat, ja lauloi Juha Vainion laulun ilman säestystä en nyt muista mikä oli se komea pitkälaulu, kun enemmän tiedän Tapsan iskelmä musiikista, mutta jos nyt joku palstalaisista oli siellä ja tunnistit niin voisitko kirjoittaa tänne nimen, jos on Tapsa joskus sen levyttänyt niin minulta se laulu on mennyt ohi jotenkin. Kuullosti hienolta.
Tapsa oli hyvätuulinen, huumoria löytyi vitsaili melkein joka laulun välissä
kertoili juttua jos jonkinlaista ja siitä esiintymislavan edestä, aina kun joku nainen kulki ohi niin Tapsa miesmäiseen tapaan jäi katsomaan naisen perään. Hauska mies!
Jäi hyvä fiilis konsertista, enteilee komeaa konserttia syksyksi, jos tuo kokoonpano on syksyn konserttikiertueella mukana niin sopii ainakin minulle hyvin.
Yleisöä oli paljon, muttei tungokseen saakka. Esiintymislavan edessä oli terassi.
Joku lehtikuvaajamies oli kuvaamassa konsertin lopussa Tapsaa isolla putkella (no kauko-objektiivi) niin pitkä objektiivi, et luulisi sellaisella objektiivilla olevan hyvä ottaa kuvia kauempaakin, mutta kuvaaja melkein tiirasi Tapsan kasvoissa objektiivinsa kanssa niin Tapsa käski kuvaajan poistua..
Tavallisia yleisönä olevia kuvaajia oli paljon, jotka kuvasi kauempaa, Tapsa ei ollut heille meille vihainen ollenkaan. Kaunis Kiiiitos!
Tapsa ei esitellyt taustalaulajattariensa nimiä, tässä muutama ottamani kuva.
http://kuvablogi.com/blog/8932/
Kotkan tori 4.8
39
1948
Vastaukset
- Gilla*
Kiitos paljon mukavasta keikkaraportista
"Uralin" ! :-D
ps. Ihania kuvia ! Tapsa on söde !
Viehättäviä nuo taustalaulajattaret.. jos ovat mukana syksyn juhlakonserteissa niin siinä sitä on miehillekkin silmänruokaa ;-)- Tuula**
Tuli vielä noista taustalaulajista mieleen, että eikös Tapsan juhlakiertueella mukana laula Taikapeili elikkä Nina Tapio ja Hanna-Riikka Siitonen?
Muistan lukeneeni jostakin. Taitavia naisia hekin. - OK.
Tuula** kirjoitti:
Tuli vielä noista taustalaulajista mieleen, että eikös Tapsan juhlakiertueella mukana laula Taikapeili elikkä Nina Tapio ja Hanna-Riikka Siitonen?
Muistan lukeneeni jostakin. Taitavia naisia hekin.Minä muistaisin myös jostain lukeneeni, että nuo ex-Taikapeilin tytöt olisivat taustalaulajina niissä Tapanin juhlakonserteissa.
Nina Tapiota ja Hanna-Riikkaa näkee usein monissa TV-konserteissakin taustalaulajina. Ovat kyllä siis erinomaisia valintoja mahdollisiksi taustalaulajiksi hekin.
( Ps. Kiitos kuvista ja jutusta Uralinille ! ) - Joku´
Tuula** kirjoitti:
Muistan lukeneeni jostakin. Taitavia naisia hekin.Tuli noista taustalaulajista mieleen , että eräs tuolla Valkeakoskella työväen musiikkitapahtumassa hiljattain oli toisena taustalaulajaneitona Liisa Tuhkanen ja toinen oli joku Jenni, jonka sukunimeä en nyt muista.
Kun Tapani esitteli nämä taustalaulajansa hän sanoi, että sanoi , että Jenni Vartiainen. Tämä Jenni kuitenkin levitteli käsiään, että väärin meni ja Tapsa kysyi hämillään, että : "Mikäs se sun nimi sitten taas olikaan ?" Joku muusikko ehti sen oikean sukunimen sieltä hihkasta, ja se oli siis ihan jotain muuta, kuin Vartiainen. Tapsaa nauratti kovasti ja sanoi sitten, että " Olis se voinut Vartiainenkin olla, kun Jenni odottaa parhaillaan vauvaa, niin eikös se vähän niinkuin sitä vauvaa siinä myös vartioi" ;-) Tuula** kirjoitti:
Muistan lukeneeni jostakin. Taitavia naisia hekin.Sillä Nina Tapiolla on ainakin ihan kaunis ääni. Joskus olen meinaan radiossa kuullut sen laulavan jonkun biisin . Tuo Hanna-Riikka Siitonen ei varmaan olekkaan alkanut soolouralle, kun mä en ole ainakaan kuullut siltä mitään semmosta laulua.
Mä olin kanssa tuolla Kotkan torilla eilen, mutta myöhästyin siitä ihan alusta muutaman minuutin. Varmaan jokunen laulu oli jo ehtinyt mennä. Taisi olla muistaakseni juuri Sataman tango meneillään silloin kun mä tulin .
Tapsa oli kyllä taas tosi loistava, hauska ja veikee ja lauloi komeesti. Ja lavakarismaa on vaikka millä mitalla. Tunnelma oli kyl´ hieno siellä paikanpäällä. Kannatti tulla :D
Onneks sattui niin lämmin ja aurinkoinen ilmakin.
Se pitkä laulu ilman säestystä oli tosi mahtava!
Mulla on sellanen mielikuva, että sen biisin nimi olis "Laulajan testamentti".
Irwin Goodmanhan on laulanut sen nimisen laulun myös, mutta se on ihan eri laulu. Se Irwinin laulu paljon surullisempi tämä Tapsan laulama oli sellainen laulelma tyylinen ja rempsee, ei mikään mollivoittonen jollotus.
Siinä lopussahan ne sanat meni jotenkin niin ,että :" ...siellä leivotaan riemujen piirakkaa ja ne paistetaan laulujen voissa! " ja sitten siinä on sellaisia kohtia jossa lauletaan aina välillä, että "Tralalalaallaa..."
Pinsio tai joku muu saattais olla tietoinen, että mikä laulu on kyseessä.
Toivottavasti Tapsa laulais tuon laulun niissä juhlakonserteissaankin.
Monia muitakin ihania ja komeita tulkintoja Tapsa siellä lauloi Mm. Delilahin Tapsa lauloi aivan mahtavasti!
Siinä yhden biisin aikanahan Tapsa sanoi, että laulakaan vaan mukana, jos kuulostaa tutulta . Mä hoilasinkin sitä ainakin aika antaumuksella :)
Komeita kuvia! NAM! :)
Mua harmitti vaan kun mulla ei itellä ollut kameraa mukana, kun siitä oli akku tyhjä, enkä löytänyt sitä akkulaturia mistään. (Sen takia mä siitä alusta myöhästyinkin, kun hain vielä viimetinkaan asti sitä laturia.) Täytyis varmaan ostaa seuraavaks sellanen kännykkä, jossa olis kamera, niin se olis ainakin aina kuvausvalmiinaSe unohtui tohon äsken vielä kirjoittaa, että on kyllä lupa odottaa melkoisen loistavia konsertteja sitten syksyllä, sillä tää Kotkan keikakkin oli jo niin herkullinen. Se oli myös kiva, kun Tapsa vitsaili niitten laulujen lomassa :)
Ja se bändi taustalaulajattarineen oli kyllä kans taidokas ja hyvä!Konsertti alkoi laululla -Kuinka rakkaus alkoi ja sitten seuraavaksi rokkivaari hotanen. Rokkivaari hotasta, kun Tapsa lauloi niin Tapsa innostui joraamaan esityksensä lomassa.
Minun kamerasta loppui akusta virta kesken kaiken, vaikka olin ladannut täyteen akun ennen lähtöäni, mutta kaukaa kun kuvaa niin akku tyhjenee nopeasti..no onneksi sain muutaman kuvan otetuksi.
Tapsa on komean näköinen t -paita päällä.- Poppana1
uralin kirjoitti:
Konsertti alkoi laululla -Kuinka rakkaus alkoi ja sitten seuraavaksi rokkivaari hotanen. Rokkivaari hotasta, kun Tapsa lauloi niin Tapsa innostui joraamaan esityksensä lomassa.
Minun kamerasta loppui akusta virta kesken kaiken, vaikka olin ladannut täyteen akun ennen lähtöäni, mutta kaukaa kun kuvaa niin akku tyhjenee nopeasti..no onneksi sain muutaman kuvan otetuksi.
Tapsa on komean näköinen t -paita päällä.Kyllä Tapsaa on charmikkaan näköinen mies T-paidassakin.
Tuokin ottamasi kuva jossa Tapsa katsoon suoraan kohti kameraa on ihana!
Siellä Kotkassakin oli varmaan lauantaina niin lämmin päivä, että esim. puku päällä olisi ollut varmasti aikamoisen hikistä ja tuskaista esiintyä. Poppana1 kirjoitti:
Kyllä Tapsaa on charmikkaan näköinen mies T-paidassakin.
Tuokin ottamasi kuva jossa Tapsa katsoon suoraan kohti kameraa on ihana!
Siellä Kotkassakin oli varmaan lauantaina niin lämmin päivä, että esim. puku päällä olisi ollut varmasti aikamoisen hikistä ja tuskaista esiintyä.Oli siellä lämmin sää. Odottelin Tapsan esiintymistä niin tarkkaan, et unohdin ostaa kortin, siis Kotka postikortin!
Piti lähettää Kotkasta kortti Äidilleni ja vasta Loviisan kohdalla muistin ai se postikortti..
No eikun Loviisaan käännyin ja kioskille ja laitoin Loviisasta kortin. :)uralin kirjoitti:
Konsertti alkoi laululla -Kuinka rakkaus alkoi ja sitten seuraavaksi rokkivaari hotanen. Rokkivaari hotasta, kun Tapsa lauloi niin Tapsa innostui joraamaan esityksensä lomassa.
Tapsa on komean näköinen t -paita päällä.Joo, mä en sitten kuullut tuota Kuinka rakkaus alkoi, ja Rokkivaari Hotanen- lauluakaan ollenkaan :(
Harmi, kun myöhästyin. Olis ollut kiva nähdä , kun Tapsa intoutui joraamaan sen Hotasen aikana :)- Poppana1
uralin kirjoitti:
Oli siellä lämmin sää. Odottelin Tapsan esiintymistä niin tarkkaan, et unohdin ostaa kortin, siis Kotka postikortin!
Piti lähettää Kotkasta kortti Äidilleni ja vasta Loviisan kohdalla muistin ai se postikortti..
No eikun Loviisaan käännyin ja kioskille ja laitoin Loviisasta kortin. :)Loviisahan valittiin muuten juuri Suomen Springfieldiksi! Siis postikortti Suomen Simpsons- kaupungista, ei yhtään hassumpi juttu sekään! :-D
Poppana1 kirjoitti:
Loviisahan valittiin muuten juuri Suomen Springfieldiksi! Siis postikortti Suomen Simpsons- kaupungista, ei yhtään hassumpi juttu sekään! :-D
Ahaa en tiennyt, kiitos tiedosta!
- Tuula**
Kivoja kuveja. Taisi nuo samat tyttöset olla jo viime keväänä Tapsan mukana ainakin Luoston keikalla.
- wanharouwa
Eiköhän kuitenkin liene kyseessä Veikko Lavin "Laulajan testamentti".
Se onkin siis Veikko Lavin tekemä laulu...
Tapsahan tais kyllä sen biisin jälkeen siiheen suuntaan vähän viitatakkin, kun sanoi sen laulun jälkeen jotenkin niin että :
Junnu ( Juha Vainion),oli hieno kotkalainen lauluntekijä, jonka tietävät kaikki. Minun mielestä Veikko Lavi oli vähintään yhtähienoKiitos tiedosta. Pitääpä yrittää etsiä jostain divarista tuo cd tai vinyyli jossa Veikko Lavin -laulajan testamentti.
En muista koskaan aikaisemmin kuulleeni kuin nyt Tapsa lauloi erittäin hyvin.
- Poppana1
Kiva lukea Kotkan keikasta tunnelmia ja katsoa kivoja kuvia. Juttua lukiessa saattoi melkein kuvitella olevansa itsekkin siellä paikalla :o)
Aika ärsyyttävää ja häiritsevää, kun sellaista isoa kauko-objekti kameraa melkein toisen suuhun tuppaa. Ei mikään ihmekkään , että Tapani oli sen kuvaajan siitä pois käskenyt . Itsekkin olisin tehnyt samoin. Huomasitkos muuten , että tuliko Tapsa jakaman nimmareita sen keikan jälkeen ?
Mä lähdin Tapsan lopetettua heti pois, kun ajattelin, että kun sillä on vielä se toiselle keikalle meno (Jenkkapirtille) samana iltana, niin se ei varmaan ehdi tulla nimmareita jakamaan.Joo läksin konsertin jälkeen heti ruokakauppaan ja kaupasta, kun tulin niin kävelin esiintymislavan vierestä, ja oli siinä pieni jono sinne telttaan, Tapsan auto oli parkissa siinä teltan vieressä.
Minulla ei ollut kynää eikä edes paperia laukussa ja autoni olin jättänyt kauas siitä syystä, et kun tulin Kotkaan niin ajattelin, et saattaa olla kova ruuhka torin liepeillä, niin jätin auton, keskuskadun alkupäähän, kun Helsingistä päin tullaan kävelin torille ainakin kilometrin, mutta ei siellä sitten mitään ruuhkaa ollut.
Jos olisi auto ollut lähempänä niin olisin hakenut autostani kulkumies levyn ja mennyt jonoon.
Olisihan se ollut hienoa saada levyyn nimikirjoitus.uralin kirjoitti:
Joo läksin konsertin jälkeen heti ruokakauppaan ja kaupasta, kun tulin niin kävelin esiintymislavan vierestä, ja oli siinä pieni jono sinne telttaan, Tapsan auto oli parkissa siinä teltan vieressä.
Minulla ei ollut kynää eikä edes paperia laukussa ja autoni olin jättänyt kauas siitä syystä, et kun tulin Kotkaan niin ajattelin, et saattaa olla kova ruuhka torin liepeillä, niin jätin auton, keskuskadun alkupäähän, kun Helsingistä päin tullaan kävelin torille ainakin kilometrin, mutta ei siellä sitten mitään ruuhkaa ollut.
Jos olisi auto ollut lähempänä niin olisin hakenut autostani kulkumies levyn ja mennyt jonoon.
Olisihan se ollut hienoa saada levyyn nimikirjoitus.Mä en ole Kotkassa koskaan ennen käynyt, en oikein tiennyt missä se tori siellä edes on, mutta siellä oli hyvät opasteet Toriparkiin niin seurasin niitä ja jätin auton sitten sinne alas parkkihaliin.
Mä sain viimejouluna nimmarin Tapsalta tuohon Kulkumies-levyn kanteen, kun hän tuli jakamaan nimmareita sen joulukonsertin jälkeen :D
- Heppuheikki
>Aina kun joku nainen kulki ohi niin Tapsa miesmäiseen tapaan jäi katsomaan naisen perään.<
Eli toisinsanoen jäi katsomaan naisen PERÄÄ ;)
Niin sitä pitää, Tapsa! :) - Matami mimmi
Ihan hyvän näköinen mies tuo Tapani Kansa näemmä on. Sellainen karismaattinen ja miehekäs.
Ilmeisesti on myös nykyään oppinut jo hillitsemään hermojaankin vähän paremmin, kun ei hermostunut siitä keikan alussa olleesta teknisestä äänentoisto sählingistä, vaikka joidenkin juttujen mukaan varsin kiivasluonteinen heppu onkin.
En ole Tapani Kansan keikalla koskaan itse ollut. Ilmanmuuta hän osaa kyllä laulaa , mutta myönnettäköön, että minulla on tiettyjä ennakkoluuloja hänestä. Yksi on juuri tuo äkkipikaisuus. Toinen on huumorintajuttomuus ja kolmanneksi hän on ainakin joidenkin puheissa hieman leuhkan miehen maineessa.- OK.
Huumorintajuton Tapsa ei ole ainakaan. Sen voin ihan heti suoraan sanoa. Uralinkin kirjoitti tuossa konserttikuulumisissaan , että Tapani vitsaili tuolla Kotkassa melkein joka laulun jälkeen jotain.
Lehkuudesta sitten taas voidaan olla montaa mieltä. Itse en ole koskaan kokenut , että Tapani olisi mitenkään leuhka. Hän ei ole tyypillinen suomalaisten suosima nöyristelijä , joten ehkäpä jotkut pitävät häntä sen vuoksi leuhkana.
Äkkipikainen hän kieltämättä on välillä joissakin tilanteissa. Matami mimmi hei! Kannattaa mennä Tapsan keikkaa katsomaan ja varmasti yllätyt.
Kotkassa konsertin jälkeen ihmiset ei puhuneet muusta kuin, et mahtavaa.. joka puolelta kuulin positiivista palautetta mitä ihmiset juttelivat toisilleen, en voinut olla kuulematta siinä kävellessä, jopa kaupassakin kassatytölle joku sanoi, et nyt sinulta jäi huippu näkemättä.- joo.
uralin kirjoitti:
Matami mimmi hei! Kannattaa mennä Tapsan keikkaa katsomaan ja varmasti yllätyt.
Kotkassa konsertin jälkeen ihmiset ei puhuneet muusta kuin, et mahtavaa.. joka puolelta kuulin positiivista palautetta mitä ihmiset juttelivat toisilleen, en voinut olla kuulematta siinä kävellessä, jopa kaupassakin kassatytölle joku sanoi, et nyt sinulta jäi huippu näkemättä.Sattui varmaan just siinä kassalla olemaan joku Tapsafani.
Tottakai siellä konsertissa ihmiset antaa positiivista palautetta kun sinne hakeutuu sellaisia ketkä siitä mölisijästä tykkää, itselleni ei tulis mieleenkään lähteä vielä maksamaan mokomasta. Riittää kun pakosta radiosta joskus joutuu kuuntelemaan, ei niin pätkääkään ole mun makuuni eikä siitä keikalla maku muuttuisi. uralin kirjoitti:
Matami mimmi hei! Kannattaa mennä Tapsan keikkaa katsomaan ja varmasti yllätyt.
Kotkassa konsertin jälkeen ihmiset ei puhuneet muusta kuin, et mahtavaa.. joka puolelta kuulin positiivista palautetta mitä ihmiset juttelivat toisilleen, en voinut olla kuulematta siinä kävellessä, jopa kaupassakin kassatytölle joku sanoi, et nyt sinulta jäi huippu näkemättä.Joo, kyllä ihmiset vaikutti TOSI tyytyväisiltä Tapsan keikaan. Ei yhtään moitteita kantautunut mun korviinikaan, kehuja kylläkin paljon :)
Eräs naisporukka siinä mun vieressä kehui, että Tapsa se vaan komistuu vanhetessaan ja kehuivat on sillä vaan NIIIN upee ääni. Ja joku mies sanoi ylpeellä äänellä , että Tapsa se onkin meidän kylän poikia (Tapsahan on Kotkan seudulta lähtöjään).
Muutama vaahtosammuttimen kokoinen pikkumuksukin jammasi ja taputti innoissaan, kun Tapsa lauloi mm. R.A.K.A.S:sää, Äidin pikkupoikaaa yms... :)joo. kirjoitti:
Sattui varmaan just siinä kassalla olemaan joku Tapsafani.
Tottakai siellä konsertissa ihmiset antaa positiivista palautetta kun sinne hakeutuu sellaisia ketkä siitä mölisijästä tykkää, itselleni ei tulis mieleenkään lähteä vielä maksamaan mokomasta. Riittää kun pakosta radiosta joskus joutuu kuuntelemaan, ei niin pätkääkään ole mun makuuni eikä siitä keikalla maku muuttuisi.Älä jaksa olla taas niin kurttunen hapannaama. Eihän sua ole kukaan Tapsan keikalle pakottanutkaan, eikä Tapsasta käskenyt pitämään. Ihmiset tuolla Kotkan torilla nyt vaan tykkäs Tapsan esiintymisestä ja laulamisesta.
Ja kyllä siellä oli varmaan jonkinverran joukossa myös niitä sellaisiakin, jotka ihan uteliaisuuttaan ja mielenkiinnosta tuli Tapsaa katselemaan ja kuuntelemaan ( eli ei siis välttämättä kaikki olleet mitään varsinaisia faneja).- ou jee
joo. kirjoitti:
Sattui varmaan just siinä kassalla olemaan joku Tapsafani.
Tottakai siellä konsertissa ihmiset antaa positiivista palautetta kun sinne hakeutuu sellaisia ketkä siitä mölisijästä tykkää, itselleni ei tulis mieleenkään lähteä vielä maksamaan mokomasta. Riittää kun pakosta radiosta joskus joutuu kuuntelemaan, ei niin pätkääkään ole mun makuuni eikä siitä keikalla maku muuttuisi.ei olisi tarvinnut maksaa senttiäkään, katsos jotkut järjestäjät ymmärtävät hyvän päälle, ja tarjoavat kaikille joskus sirkushuveja ihan sillä hinnalla, että vaivautuu paikan päälle.
- mut
ou jee kirjoitti:
ei olisi tarvinnut maksaa senttiäkään, katsos jotkut järjestäjät ymmärtävät hyvän päälle, ja tarjoavat kaikille joskus sirkushuveja ihan sillä hinnalla, että vaivautuu paikan päälle.
Mulle päin sais maksaa että menisin. No, en asu tosin edes siellä Kotkan lähelläkään joten ei tulis mieleenkään lähteä sinne tuon takia. Sen vuoksi varmaan laittoivat ilmaisen esiintymisen kun muuten olis ollut yleisöstä pulaa.
mut kirjoitti:
Mulle päin sais maksaa että menisin. No, en asu tosin edes siellä Kotkan lähelläkään joten ei tulis mieleenkään lähteä sinne tuon takia. Sen vuoksi varmaan laittoivat ilmaisen esiintymisen kun muuten olis ollut yleisöstä pulaa.
Se oli Kotkan uuden tai siis kunnostetun kauppatorin avajaiset ja Tapsa oli siinä tapahtumassa esiintymässä. Eihän torin avajaiset yleensä ole mitään maksullisia tapahtumia.
( Ja esiintyyhän Salon torillakin kesällä monia tunnettuja artisteja lähes viikottain ja ne on ilmaistapahtumia myös.)
ps. Mä en menis tiettyjä artisteja kuuntelemaan vaikka mulle maksettais siitä.- sitten
Justiinax kirjoitti:
Se oli Kotkan uuden tai siis kunnostetun kauppatorin avajaiset ja Tapsa oli siinä tapahtumassa esiintymässä. Eihän torin avajaiset yleensä ole mitään maksullisia tapahtumia.
( Ja esiintyyhän Salon torillakin kesällä monia tunnettuja artisteja lähes viikottain ja ne on ilmaistapahtumia myös.)
ps. Mä en menis tiettyjä artisteja kuuntelemaan vaikka mulle maksettais siitä.No jos itsekään et menis tiettyjä artisteja kuuntelemaan vaikka maksettais niin sittenhän ymmärrät mua oikein hyvin Tapsukan suhteen, hienoa, turha siis urputtaa.
- ei ymmärrä
sitten kirjoitti:
No jos itsekään et menis tiettyjä artisteja kuuntelemaan vaikka maksettais niin sittenhän ymmärrät mua oikein hyvin Tapsukan suhteen, hienoa, turha siis urputtaa.
Ei Justiinax tajua , ettei kaikki pidä sen Tapsukasta. Mutta eipä tuosta Justiinaxin urputtamisesta kannata välittää.
- ...ei
Justiinax kirjoitti:
Joo, kyllä ihmiset vaikutti TOSI tyytyväisiltä Tapsan keikaan. Ei yhtään moitteita kantautunut mun korviinikaan, kehuja kylläkin paljon :)
Eräs naisporukka siinä mun vieressä kehui, että Tapsa se vaan komistuu vanhetessaan ja kehuivat on sillä vaan NIIIN upee ääni. Ja joku mies sanoi ylpeellä äänellä , että Tapsa se onkin meidän kylän poikia (Tapsahan on Kotkan seudulta lähtöjään).
Muutama vaahtosammuttimen kokoinen pikkumuksukin jammasi ja taputti innoissaan, kun Tapsa lauloi mm. R.A.K.A.S:sää, Äidin pikkupoikaaa yms... :)Voi luoja noita sun vuodatuksias. Ethän sä edes kuulis kun sitä moititaan kun osaat noin hyvin sulkea silmäs sen mokiltakin. Argh...uskomatonta mössöä.
- Kotkanpoikii!
Tulipahan tuolla torilla oltua kaljalla ja samalla Tapsaakin kuunneltua. Komea musiikkipläjäys kieltämättä. Herra Kansa osaa laulaa ja ns. ottaa yleisönsä. Lopussa ne lentosuukotkin näytti lämmittävän erityisesti naisväen mieltä.
Joo niin Tapsa lentosuukotti meidät lähtiessä pois lavalta..Hieno konsertti oli, vaikka en sitä laulajan testamenttia tunnistanut, kun en ollut koskaan aikaisemmin kuullut, mutta kuullosti hyvältä Tapsa, kun sen lauloi omaan persoonallisella tyylillään.
Kävin ostamassa maanantaina Veikko Lavin esityksenä laulajan testamentti, hienot sanat.
Seuraavan kerran, kun menen Tapsan konserttiin niin, jos Tapsa sen laulun laulaa niin kuuntelen tarkkaan, hieno esitys Kotkassa.
:)uralin kirjoitti:
Joo niin Tapsa lentosuukotti meidät lähtiessä pois lavalta..Hieno konsertti oli, vaikka en sitä laulajan testamenttia tunnistanut, kun en ollut koskaan aikaisemmin kuullut, mutta kuullosti hyvältä Tapsa, kun sen lauloi omaan persoonallisella tyylillään.
Kävin ostamassa maanantaina Veikko Lavin esityksenä laulajan testamentti, hienot sanat.
Seuraavan kerran, kun menen Tapsan konserttiin niin, jos Tapsa sen laulun laulaa niin kuuntelen tarkkaan, hieno esitys Kotkassa.
:)Se LAULAJAN TESTAMENTTI oli kyll upee! Tapsa lauloi komeesti sen lopunkin siitä. Pelleilikin vähän siinä yhdessä vaiheessa, kun lauloi silleen kimeellä äänellä sen yhden kohdan ;)
- yhden?
Justiinax kirjoitti:
Se LAULAJAN TESTAMENTTI oli kyll upee! Tapsa lauloi komeesti sen lopunkin siitä. Pelleilikin vähän siinä yhdessä vaiheessa, kun lauloi silleen kimeellä äänellä sen yhden kohdan ;)
Ainahan se laulaa kimeellä äänellä, siis osaako se pellelläkseen laulaa vielä kimeemmällä? Tuntuu mahdottomalta.
yhden? kirjoitti:
Ainahan se laulaa kimeellä äänellä, siis osaako se pellelläkseen laulaa vielä kimeemmällä? Tuntuu mahdottomalta.
Ei Tapsalla ole mikään kimee ääni normaalisti, vaan hyvin miehekäs.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1057111- 474886
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562741Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52258Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101228Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1821187Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921053Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai248876Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30866Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179813