TT on soittanut jo kolmatta vuotta samaa listaa, uudesta levystä on puhuttu, mutta se on lykätty tulevaisuuteen, IS:ssa on Petra sanoi että odottavat että JOKU tekee heille biisejä!!
Eipä tuo anna kovin hyvää kuvaa bändin kunnianhimosta ja tavoitteista. Eiks ne muka itse osaa tehrä biisejä?? Hyvä olo ja helppo raha turmeli nämäkin hyväkkäät.
Tiktak jauhaa samaa p*sk**
5
610
Vastaukset
- hokute
haista kuule pitkä paska tee ite parempaa musiikkia
- Hermo meni vai
ei ne himofanit ole koskaan kestäneet asiallista ja perusteltua kritiikkiä, lopettakaa se kuolaaminen ja alapäällä ajatteleminen, ja ajatelkaa omilla avoilla, jos edes siihen pystytte, epäilen vahvasti.
- Raukki
Hiljaa hyvä tulee. Tiktak on esimerkki bändistä, joka ei pidä itseään heti maailman parhaana juttuna kun saa vähän mainetta. Heidän asenteensa on oikea, kun ponnistelevat yhä parempaa kohden eivätkä heittäydy heti kukkoileviksi biisintekijöiksi niin kuin eräät.
Olen ymmärtänyt, ettei bändi itse sävellä, osallistuu sanoitukseen sen sijaan omatoimisesti ja arvelenpa että heidän voisi sanoa sovittaneensakin jotain.
Käsite "paska" on kiistanalainen. Sitä voi käyttää sinun tavallasi ajattelemattomaan leimaamiseen, mutta muista, että osa siitä (ainakin hajusta) tarttuu osaksi itseesi!- Doctor Anu S.Reikä
ihmisen peräsuolesta,Tiktak tekee musiikkia ;D Ajattelin oikaista tämän väärinkäsityksen ! Jopa aloittajan suosikin,Britney Spearssin peräsuolesta tulee paskaa,ihan totta !!!
Tiksu-Empulla muuten on laatikko täynnä sävellyksiä,mutta kun itsekritiikki on liian kova :( - Makexz
Doctor Anu S.Reikä kirjoitti:
ihmisen peräsuolesta,Tiktak tekee musiikkia ;D Ajattelin oikaista tämän väärinkäsityksen ! Jopa aloittajan suosikin,Britney Spearssin peräsuolesta tulee paskaa,ihan totta !!!
Tiksu-Empulla muuten on laatikko täynnä sävellyksiä,mutta kun itsekritiikki on liian kova :(ja tiktak kusee rankasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780