tom tom 910 ei käynnisty

näinkö vahva on tom tom

osaako kukaan kertoa, miksi tt 910 ei käynnnisty. kun painaa virtakytkintä, ei tahdu yhtään mitään. laite toimi moitteettomasti vajaat neljä viikkoa. nyt olen lomareissulla, enkä näin ollen voi toimittaa sitä huoltoon / takaisin liikkeeseen. reset-painikekaan ei tee yhtään mitään. kiitoksia etukäteen.

8

1190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gasGS

      yritä ensin ladata se...

      • hullu,

        niin en minä sentään noin tyhmä ole. jos olen vajaat neljä viikkoa osannut sen ladata, niin mihin se taito yhtäkkiä olisi kadonnut.


      • resettiä
        hullu, kirjoitti:

        niin en minä sentään noin tyhmä ole. jos olen vajaat neljä viikkoa osannut sen ladata, niin mihin se taito yhtäkkiä olisi kadonnut.

        siinä navin pohjassa on reikä, siitä voi sen resetoida, kokeileppas sitä


    • hajonnut

      säpäleiksi

    • vihreä valo

      ja valon palaessa navi saa virtaa.

      Ellei vihreä valo pala niin sulla on sulaka palanut tupakan sytyttimestä.

      Siinä tapauksessa, että valo palaa niin anna navin akun tyhjentyä yhden yön aikana, eli jätä siihen virta päälle yön ajaksi ja aamulla panet virtajohdon kiinni ja 15 min. kuluttua käynnistät navin.

      Ellei näistäkään ole apua niin viet laitteen myyneelle liikkeelle takasin koko paskan.

      • ei iloa

        "takasin koko paskan". näin ilmeisesti täytyy tehdä, koska laitteeseen syttyy pinen pieni vihreä valo, ymmärtääkseni merkiksi siitä, että härveli on kiinni jonkinmoisessa virrassa.


      • sEGHG
        ei iloa kirjoitti:

        "takasin koko paskan". näin ilmeisesti täytyy tehdä, koska laitteeseen syttyy pinen pieni vihreä valo, ymmärtääkseni merkiksi siitä, että härveli on kiinni jonkinmoisessa virrassa.

        To reset your TomTom device, do the following:

        1. Charge your device.
        Charge your device for at least 2 hours. Make sure the charging light on your device is on (except RIDER which has no charging light).

        2. Reset your device.
        Use a straightened paper clip, or something similar, to push the reset button for 15 seconds. See the pictures below for where to find the reset button.

        3. Turn your device on.
        Press the On/off button for at least 5 seconds.


      • mutta ei mitään
        sEGHG kirjoitti:

        To reset your TomTom device, do the following:

        1. Charge your device.
        Charge your device for at least 2 hours. Make sure the charging light on your device is on (except RIDER which has no charging light).

        2. Reset your device.
        Use a straightened paper clip, or something similar, to push the reset button for 15 seconds. See the pictures below for where to find the reset button.

        3. Turn your device on.
        Press the On/off button for at least 5 seconds.

        apua. pimiä, mikä pimiä. taidanpa vaihtaa merkkiä ja valita garmin nuvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe