Ongelmansa kullakin :D
Olen käyttänyt ehkäisyä, joskin hieman huolimattomasti. On siis teoriassa mahdollista (kuten aina), että olen raskaana. Lapsi ei ole tavoiteltu, mutta aina tervetullut. Huomenna lähdössä reissuun, kuukautiset odotettavissa alkavaksi to-su. Onko nyt niin, että reissu menee absolutistilinjalla? Niin kai, tietysti. Vaikka mahdollisuus on häviävän pieni, en ole niitä ihmisiä jotka ottavat mielellään riskejä.
Mitenkähän tämä selitetään matkakumppaneille. Pläh.
Mistä raskaus alkaa?
3
515
Vastaukset
- ...
että ellei vielä edes tiennyt olevansa raskaana, ei alkoholi ole sikiötäkään vahingoittanut. Tällä tosin tarkoittaneen vähän tavallisempia tilanteita kuin esim. se, josta uusimmassa Vauva-lehdessä kirjoitetaan (äiti ei tiennyt olevansa raskaana ennen synnytystä).
Siihenhän menee aikaa sen pari viikkoa, ennen kuin munasolu ensin hedelmöittyy ja sitten alkio kiinnittyy. Sen jälkeen vasta alkaa muodostua raskaushormoneja, joita testitkin mittaavat. Eli noin poisjääneiden kuukautisten tienoilla alkaa olla hormoneja veressä.
Niinpä siis, jos raskaus on epätodennäköinen ja kuukautiset ovat vielä edessäpäin, niin siideri tai kaksi ei käsittääkseni maailmaa kaada. - ja raskaudesta..
en tietenkään suosittele ketään juomaan alkoholia, mutta sen verran tiedän lukemani perusteella, että aika jolloin nainen ei tiedä edes olevansa raskaana on turvallista aikaa jos on juonut alkoholia. Näin itselleni kerrottiin kun ihan alkuviikkoina olin otilla, huolimatta negatiivisesta testistä! se on turvallista raskausviikkoon 6 asti,sillä rvt 6-12 on tärkeintä aikaa sikiön kehittymiselle
- alkup.
Niinhän siinä kävi, ettei meille vielä perheenlisäystä ole tiedossa =) Kiitos vastanneille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701878- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91895
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73879Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54681