Ongelmansa kullakin :D
Olen käyttänyt ehkäisyä, joskin hieman huolimattomasti. On siis teoriassa mahdollista (kuten aina), että olen raskaana. Lapsi ei ole tavoiteltu, mutta aina tervetullut. Huomenna lähdössä reissuun, kuukautiset odotettavissa alkavaksi to-su. Onko nyt niin, että reissu menee absolutistilinjalla? Niin kai, tietysti. Vaikka mahdollisuus on häviävän pieni, en ole niitä ihmisiä jotka ottavat mielellään riskejä.
Mitenkähän tämä selitetään matkakumppaneille. Pläh.
Mistä raskaus alkaa?
3
510
Vastaukset
- ...
että ellei vielä edes tiennyt olevansa raskaana, ei alkoholi ole sikiötäkään vahingoittanut. Tällä tosin tarkoittaneen vähän tavallisempia tilanteita kuin esim. se, josta uusimmassa Vauva-lehdessä kirjoitetaan (äiti ei tiennyt olevansa raskaana ennen synnytystä).
Siihenhän menee aikaa sen pari viikkoa, ennen kuin munasolu ensin hedelmöittyy ja sitten alkio kiinnittyy. Sen jälkeen vasta alkaa muodostua raskaushormoneja, joita testitkin mittaavat. Eli noin poisjääneiden kuukautisten tienoilla alkaa olla hormoneja veressä.
Niinpä siis, jos raskaus on epätodennäköinen ja kuukautiset ovat vielä edessäpäin, niin siideri tai kaksi ei käsittääkseni maailmaa kaada. - ja raskaudesta..
en tietenkään suosittele ketään juomaan alkoholia, mutta sen verran tiedän lukemani perusteella, että aika jolloin nainen ei tiedä edes olevansa raskaana on turvallista aikaa jos on juonut alkoholia. Näin itselleni kerrottiin kun ihan alkuviikkoina olin otilla, huolimatta negatiivisesta testistä! se on turvallista raskausviikkoon 6 asti,sillä rvt 6-12 on tärkeintä aikaa sikiön kehittymiselle
- alkup.
Niinhän siinä kävi, ettei meille vielä perheenlisäystä ole tiedossa =) Kiitos vastanneille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760