Olen aikeissa ruveta opettamaan poikaani ajamaan.
Olen suorittanut kirjalliset, nyt pitää ensi viikolla viedä poliisiasemalle opetuslupahakemus. Olisinkin kysynyt, että paljonko pitää rahaa varata mennessään viemään lupahakemuksen?Ja eikös opetettavan pidä myös olla mukana?
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista!
opetusluvan
2
480
Vastaukset
Samalla kertaa haetaan ajokorttilupaa oppilaalle 60,- ja opettajalle opetuslupaa 19,-.
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/A197460FC381D4ADC2256BC30045BC0E
Laitan samantien muita hintoja, joita me maksoimme;
Opettajan teoriakoe 17,-
Opetusauton katsastus 29,-
Liukkaan kelin ajoharjoittelu 40,-
Pimeänajo em. yhteydessä 10,-
Oppilaan teoriakoe 17,-
Ajokoe 36,-
Ajokorttimaksu 27,-
Valokuvat 12,-
Nuorison terveystodistus 0,-
Poljin, kolmio ja oppikirja saatiin lainaksi, asensin polkimen itse 0,-
Opettaisinko opetusluvalla - opaskirja kirjastosta 0,-
Siinä taisi olla kaikki muut paitsi auton kulut.- kirjoittaja
Kiitos sinulle vastauksesta!
Mukavaa kesän loppua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 51761
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671