Olen aloittamassa venäjän kielen opinnot, ja mua stressaa aivan kamalasti se,mikä kannattaisi ottaa sivuaineeksi. Ajattelin saksaa, eli sitten mulla olisi kaksi kieltä, mutta pelkkä kielen osaaminen ei nyt nykyään riitä varmaan enää mihinkään??
Onko kellään kokemuksia? Mikä olisi hyvä sivuaine tulevaisuuden ammattia ajatellen? Oon ihan pihalla. Varmaan järkevä olisi joku kaupallinen aine tai politiikka...?? Mulle on nimittäin aivan sama opiskella sivuaineena mitä vaan, mikään aine ei nimittäin kiinnosta enemmän tai vähemmän.
Mikä sivuaineeksi venäjän kielelle?
1
845
Vastaukset
- maisteri
työllistyä, niin ehdottomasti on opiskeltava opettajan opinnot. Sisareni opiskelee venäjää yliopistossa ja on myös tehnyt opettajan opinnot sekä lisäksi suorittaa äidinkielen opettajan pätevyytten tarivttavat suomen kielen ja kirjallisuuden opinnot = venäjän ja äidinkielen opettaja. Venäjää luetaan hyvin vähän, samoin monissa muissa kielissä on ongelmia työllistymisen kanssa - parhaiten takaa työllistymisen pääaineena englanti sivuaineena ruotsi. Vai olenko väärässä? Kukaan vänäjää opiskelleista tuttavistani ei sillä kielellä ole työllistynyt, vaan lähinnä juuri enkun tai äikän maikaksi tai sitten ovat tehneet sivuaineina ns. POM -opinnot että voivat olla luokanopettajina. Pelkillä taloustieteen venäjän opinnoilla ei niilläkään pitkälle pääse, koska kauppakorkeista valmistuu taloustieteitä ja kieliä taitavia ihmisiä...Harkitse siis tarkkaan mitä opiskelet ja millaisia valintoja teet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1642579Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668