Eli onko kellään tietoa miten noi peltipoliisit eli nopeusvalvontakamerat toimii. Siis ottaako ne kuvan vaan yhdeltä kaistalta? Ohitin tuossa yhden auton just kameran kohdalla ja olihan mulla toki hieman ylinopeutta sen ohituksen ajan. Nyt mietin että voiko se kamera napata minusta kuvan kun ohitan sitä toista? Liekkö kukaan ymmärtää tästä mitä tarkotan....
valvontakamerat
juupa
3
433
Vastaukset
- fddsfds
jos olit vastaantulevien kaistalla. Ja sen kyllä huomaa jos ottaa kuvan. Ainakin minulla oli sekunnin ajan vaikeuksia nähdä mitään.
- jk 59
salamavalossa aina vähän räpsähtää
- uusoppinut
sullahan on vakionopeussäädin käytä sitä ellet osaa ajaa lain rajoissa. mäen sitä tarvii. lihashermotus toimii ja neula ei keiku. lisäksi en pelkää kameroita kun ajan enintään maksimisallittua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43492
- 46486