Tipsaako taavetti?

P€r Saukinen

Enää tällä foorumilla? Ei ole näkynyt hänet aloituksiaan pitkään aikaan. Entäs se joensuun kaveri, jonka nikki muistutti huokausta, tai oli jotenkin seksistinen (en muista millään)?

15

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • P€r Saukinen

Jaaha, jannu on siirtynyt toiselle foorumille. Kiitos linkistä, näyttäisi päivän rivi kushevan hällä.

• Hyvä Teppo
      • Westi.84

TYÖNNÄ FATIPÄÄ VAITONAINEN KAIKKI NÄMÄ VIISI PUIKKOA AHTAASEEN PERSEESEES JA UNELMOI VOITOISTA!!!!!
        ......................./¯/)
        ....................,/¯../
        .................../..../
        ............./¯/.../¯¯·¸
        ..........//.../..../......./¨¯\
        ........((.......... ¯~/...)
        .........\....................../
        ..........\\...\.......... _.·
        ............\..............(
        ..............\.............\

• Hyvä Teppo
      • että Teppo

ois ollu noin sairas jäbä ;)

• P€r Saukinen

...

• taavetti2

..Viime aikoina vihjeet on tosiaan jääneet vähemmälle huomiolle johtuen osaksi siitä, että olen seurannut yksinkertaisesti muiden vihjaajien edesottamuksia. Olen antanut muidenkin esittää omaa osaamistaan.

Kovin ovat vähiin käyneet vihjaajat, jotka perustelevat syvällisemmin otteluita. Rivejä kyllä heitetään, muttei jakseta panostaa kirjalliseen puoleen sen koommin.

Tänään oli hyvä pelipäivä ja kolme tuplaa osui ihan mukavilla kertoimilla. Parempaankin olisi ollut mahdollisuus, mutta niin vain Honka onnistui tupeksimaan 2-0 johtonsa. No, se siitä.

Jatkossa(kin)tulen kyllä vihjaamaan, kunhan saan työstä enemmän aikaa väsätä näitä perusteluita ajan kanssa. Muutosta on siis luvassa. Kaikesta vittuilusta huolimatta...

• taavetti2 ja muut pienet kehräperseet. Osui se radenrs muutamaan lappuun. Aalesund.Bärkkel. Doh. Mulla heittää tuo kirjallinen puoli pahasti. Pelaan hyvin pitkälti kertoimia seuraamalla. Harva sitä uskoo jos sanon, että tuo kerroin haisee voitolta. Tällä hetkellä teen niin paljon duunia, et hyvä kun ehtii betexproleria käyttää. Ei siis ole kyse siitä, ettenkö "uskaltaisi" vihjeeni palstalle kirjoittaa. Aika vaan on rajallinen. Kielistä ei taivu oikeen muu kuin englanti (ja lääkäri latina)heh.

• pietro1234 kirjoitti:

taavetti2 ja muut pienet kehräperseet. Osui se radenrs muutamaan lappuun. Aalesund.Bärkkel. Doh. Mulla heittää tuo kirjallinen puoli pahasti. Pelaan hyvin pitkälti kertoimia seuraamalla. Harva sitä uskoo jos sanon, että tuo kerroin haisee voitolta. Tällä hetkellä teen niin paljon duunia, et hyvä kun ehtii betexproleria käyttää. Ei siis ole kyse siitä, ettenkö "uskaltaisi" vihjeeni palstalle kirjoittaa. Aika vaan on rajallinen. Kielistä ei taivu oikeen muu kuin englanti (ja lääkäri latina)heh.

ja huomiselle lilleström vs Strömsgodset. Se vähän haisee silakalle. Strömille n.5 kerroin.

• taavetti2
        pietro1234 kirjoitti:

taavetti2 ja muut pienet kehräperseet. Osui se radenrs muutamaan lappuun. Aalesund.Bärkkel. Doh. Mulla heittää tuo kirjallinen puoli pahasti. Pelaan hyvin pitkälti kertoimia seuraamalla. Harva sitä uskoo jos sanon, että tuo kerroin haisee voitolta. Tällä hetkellä teen niin paljon duunia, et hyvä kun ehtii betexproleria käyttää. Ei siis ole kyse siitä, ettenkö "uskaltaisi" vihjeeni palstalle kirjoittaa. Aika vaan on rajallinen. Kielistä ei taivu oikeen muu kuin englanti (ja lääkäri latina)heh.

Ilmeisen tietämätön olit sitten Aalesundin vaikeista lähtökohdista otteluun. Loukkaantumisia ja ruikkutautia. Monilla paskat housuissa jo ennen peliä - tietäisit kai latinaksi diagnosis?

Mutta palaillaan asiaan, jahka kerroinasetelmat on viturallansa.

Terv. yksi kehräperse pohjanmaalta...

• taavetti2 kirjoitti:

Ilmeisen tietämätön olit sitten Aalesundin vaikeista lähtökohdista otteluun. Loukkaantumisia ja ruikkutautia. Monilla paskat housuissa jo ennen peliä - tietäisit kai latinaksi diagnosis?

notta mun hurmeeni kiahuu. Sitä paitti meirään kylääs on sitte jumaalaton pappi. Heh. Juups olin aivan tietämätön tuosta rupuli taudista.
        Ter. 15v. Pohojanmaalla asunut.

• P€r Saukinen
        taavetti2 kirjoitti:

Ei kantsi välittää pikkupoikien vidduiluista.
        Teillä molemmilla on asiallisia vihjeitä

P.s. Mikä on kehräperse?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      333
      6297
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3776
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      933
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      860
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      800
    6. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      769
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      743
    9. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      49
      738
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      661
    Aihe