Otsikossa jo kysymys eli voiko pihalle tarkoitettuja, kovapuisia kalusteita maalata?
Voiko kovapuuta maalata?
2
3224
Vastaukset
- varauksella
Meillä on valmiiksi valkoiseksi maalatut kovapuiset puutarhakalusteet. Usein sanotaan että kovapuussa ei maali oikein pysyisi, joten kannattaa kysellä asiantuntijoilta soveltuva maali ja maalausohjeet.
- Vinhalla tai
öljymaalilla.
Ensin kunnon puhdistus homepesulla, sitten kuivaus. Maalaus suoritetaan varjossa.
Vinhalla maalatessa maali ohennetaan pohjamaalauksessa ensin 30%:lla liuotinta. Seuraavana päivänä voi maalata ohentamattomalla maalilla.
Öljymaalilla niinikään ohennetaan ensin maali, mutta vähemmän. Öljymaali voi vaatia pitkänkin kuivumisajan.
Huonekalujahan ei sitten pidetä kesälläkään maakosketuksessa; talvisäilytys ilmavasti katon alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023504
- 623167
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342664- 802453
- 852448
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422104- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501722Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221710- 121696