Miksi ihmeessä joihinkin tomaatin taimein tomaateihin tulee mustaa. Kaikissa sitä ei ole Osa taimista on aivan normaaleja. Meillä on nyt uusi kasvihuone käytössä joten tuskin mikään tauti elelee huoneessa. Ja sekin ihmetyttää kun ongelmaa ei esiinny kaikissa versoissa. Minulla on kyllä monta eri lajiketta olisiko lajikkeen ongelma? Valoisuutta ei voi syyttää kun samalla seinustalla ei esiinny ongelmaa kaikissa rungoissa. Minä kyllä asun pottupitäjässä liekö sitten ruttoa? Auttakaa kuka keksii ratkaisun ongelmaan!
miksi tomaatissa mustaa
1
1087
Vastaukset
- Hoito???
Et kai ole hoitanut liikaa tomaattejasi, esim. liikalannoitus???
Itselläni kukkapurkeissa tomaatteja kasvamassa biolan-mullassa. En ole lannoittanut lainkaan ja kastellutkin olen silloin kun satun muistamaan. Pitänyt vain huolta siitä, että pintamulta on kuiva, ennen kuin annan lisää vettä, jotta ei tule liikakastelluksi. Tomaatit voivat hyvin ja raakiletta pukkaa. Tosin lehdistö ei näytä niin rehevältä kuin eräällä toisella parvekeviljelijällä.
Sisareni kasvatteli viime kesänä tomaatteja samalla systeemillä parvekkeellaan. Keräsi satoa lähes lumen tuloon asti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760