myönnän, sairastan mustasukkaisuutta!!

sairas

Olen sairaalloisen mustasukkainen poikaystävästäni. Olemme olleet jo 6v yhdessä joista 3v kihloissa. Meillä on 1v lapsi. Mieheni on ihana, kiltti ja rakastava. Hän ei ole ikinä antanut minulle aihetta olla mustasukkainen ja vaikka olen tutkinut ja penkonut hänen tavaroitaan, puhelintaan, maileja, tietokonetta.. en ole ikinä löytänyt edes mitään "salattavaa". Hermostun hänelle siitäkin jos hän katsoo elokuvaa jossa esiintyy vähäpukeinen nainen. Silti olen niiin mustasukkainen että itsekin jo kohta ahdistun, miehestäni puhumattakaan. Minun käy häntä säälksi.. viime riidan jälkeen hän itki ja sanoi ettei jaksa enää kauan jos en muutu. Häntä silminnähden ahdistaa ja kun kysyin miksi hän ei sitten jätä minua niin hän sanoi ettei haluaisi niin käyvän koska rakastaa minua ja toivoisi vain että muuttuisin.

Pelkään tuhoavani tämän suhteen ja katuisin sitä lopunelämäni, rakastan miestäni tosi paljon

2

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairas myös

moi nimim. "sairas"! Tiedän tunteesi ja ymmärrän täysin, se on kavala sairaus joka yleensä pahimmiten tuhoaa suhteen, mutta älä lannistu. Ei oo vielä myöhäistä.

Itsekin sairastan kyseistä sairautta ja hyvin ailahtelevin mielin, toisinaan on hyviä päiviä ja kestän mitä vain, toisinaan sanakin riittää räjähtään.

Mutta asia mikä tuli mieleeni ja on erittäin positiivista että olette olleet tosi pitkään yhdessä, ja teillä on jopa yhteinen lapsikin.

Toivon mukaan se on edes parantanut vähän ajatuksiasi että yhteinen lapsi on merkittävä asia ja lahja parisuhteelle.
      Kaiken lisäksi kihlaus on lupaus naimisiin menosta ja mikä mahtavinta, miehesi on valinnut tulevan vaimon jo, joka oot sinä!

Moni sanoo että mustasukkainen henkilö on itse se todennäköinen pettäjä koska epäilee toista koko ajan, mutta itse en sitä omalla kohdalla ainakaan koe. Oletko sinä? mieti sitä mielessäsi.

Olet varmaankin puhunu miehesi kanssa asiasta monta kertaa, ja jos se ei tunnu auttavan, niinkuin omalla kohdallani - olen vakavissani harkinnut ammattiapua.

Yksi hyvä luonnollinen konsti mustasukkaisuuden tukahduttamiseen on urheileminen, se parantaa itseluottamusta ja silloin kun on elämänsä kunnossa, ei väliä vaikka maailma tulisi vastaan, sinä vain jatkat tyytyväisenä eteenpäin :) Harkitse sitäkin että aloitat urheilun. Eikä sen tarvitse olla kovin suurta, pieni riittää myös pieneen ongelmaan, isompi sitten tarvitseekin jo pidempää harjoitusta. Älä tuhoa suhdettasi! Yritä pelastaa se urheilemisella esimerkiksi. Menette vaikka yhdessä lenkille, tekee miehellekkin hyvää.

Tyttöystäväni kanssa on ollut monesti msutasukkasuusongelmia (minussa vika) ja pieni liikunta on aina auttanut hetkeksi, mutta säännölllinen liikunta auttaa varmasti!

Yritä pärjätä!

• __nainen__^^

Hiukan sama minullakin..

Kuule, aina kun saat mustasukkaisuuskohtauksen niin pistä silmät kiinni ja mieti hetken aikaa asiaa. Muistele mitä ihanaa yhteistä sinulla ja miehelläsi on: lapsi, rakkaus, ehkä tuleva avioliittokin joskus?

Tykkäätkö itse katsella muita vähäpukeisia miehiä? Käännä asiat ympäri ja ajattele että miehesi kaipaa samalla tavalla eri asioita kuin sinäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2100
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1173
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      75
      918
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe