en osaa olla ihmisten kanssa

6bb46w4wb4w4b

koska en koskaan tiedä mitä sanoa.

minulle onkin sanottu että tunnun töykeältä kun en olen vaan hiljaa.

siksi yksin

12

1418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 235jj33m

minulle onkin sanottu että tunnun töykeältä kun olen vaan hiljaa.

-en

• ....

Hyvä juttu että oot hiljaa, koska säästyy monelta jos on liikaa pälpättämättä väärien ihmisten seurassa. Voit vielä valita seurasi ja puhua jostain aiheesta -katsoa lähteekö juttu luistaan sen toisenkin puolelta.

• Schorching Blood

"en osaa olla ihmisten kanssa"

Opetelkaa siis olemaan itsenne kanssa ensin.

"minulle onkin sanottu että tunnun töykeältä kun en olen vaan hiljaa."

Miksi teidän pitäisi välittää muiden mielipiteistä ? Jos ette kelpaa joillekkin sellaisenanne, niin älkää olko tekemisissä niiden ihmisten kanssa.

"siksi yksin"

Te olette yksin koska olette töykeä. Miksette mene johonkin mielenterveyskuntoutujien miitteihin tai johihinkin harrastusryhmiin?

• Hullu?

"Te olette yksin koska olette töykeä."
        Minä en ainakaan ole töykeä! En vain osaa puhua joutavaa verhoista tai autoista tai kukkasista tai astioista!
        Mielenterveystoimistoon....mene itse,sullahan toi asenneongelma on.

• vbv
        Hullu? kirjoitti:

Minä en ainakaan ole töykeä! En vain osaa puhua joutavaa verhoista tai autoista tai kukkasista tai astioista!

Mielenterveystoimistossa tyyppi onkin jo käynyt, onneksi. Apua vain ei valitettavasti tunnu löytyvän. En ihmettele tippaakaan miksi HÄN on yksinäinen. Kuka jumankeekare nyt livenä jaksasi kuunnella tuota armotonta pätemistä?

• Schorching Blood
        Hullu? kirjoitti:

"sinähän se töykeä vasta olet!"

En ole töykeä, totean vaan asioita joita luulette että muut ajattelevat teistä, koska ei ole olemassa todellisuutta, on vain subjetkin näkemys asioista.

"Hullu?"

Te olette hullu. Minä olen tervejärkinen.

• f3f33f33f

en tiedä miksi olet hyökkäävä minua kohtaan, mutta kerron että ei tarvitse

minua ei tarvitse yrittää "lyödä todellisuuteen", jos se on tarkoituksesi

luen kyllä ajatuksella jokaisen vastauksen , niitä kaipaan

kiitos vastauksestasi

• 4g44g434
        f3f33f33f kirjoitti:

en tiedä miksi olet hyökkäävä minua kohtaan, mutta kerron että ei tarvitse

minua ei tarvitse yrittää "lyödä todellisuuteen", jos se on tarkoituksesi

luen kyllä ajatuksella jokaisen vastauksen , niitä kaipaan

kiitos vastauksestasi

vastaan vielä

"ette osaa myöskään kirjoittaa"
        Tämä oli tietty vain joku tarkoituksella töykeä hyökkäys, mutta ei aina jaksa olla kirjoituksien kanssa tarkka ja ei tarvitsekaan.
        riittää että ymmärtää.
        lisäksi kun näppiskin on miltei rikki ja kirjaimia puuttuu...
        muuten itseasiassa osaan kyllä kirjoittaa, ja pidän kirjoittamisesta

vastaan vielä esittämiisi kysymyksiin

"Opetelkaa siis olemaan itsenne kanssa ensin."

Kerrotko enemmän?

"Miksi teidän pitäisi välittää muiden mielipiteistä ? Jos ette kelpaa joillekkin sellaisenanne, niin älkää olko tekemisissä niiden ihmisten kanssa. "

kyse on siitä etten kelpaa kenellekkään tälläisenä, ja se ei tietenkään ole yllättävää...
        en ymmärrä ketään muita ihmisiä.
        olen itse tylsä ja aika hidasälyinenkin.

en oikein osaa juuri nyt pistää sanoiksi tätä kaikkea... ehkä myöhemmin

• Schorching Blood
        4g44g434 kirjoitti:

vastaan vielä

"ette osaa myöskään kirjoittaa"
        Tämä oli tietty vain joku tarkoituksella töykeä hyökkäys, mutta ei aina jaksa olla kirjoituksien kanssa tarkka ja ei tarvitsekaan.
        riittää että ymmärtää.
        lisäksi kun näppiskin on miltei rikki ja kirjaimia puuttuu...
        muuten itseasiassa osaan kyllä kirjoittaa, ja pidän kirjoittamisesta

vastaan vielä esittämiisi kysymyksiin

"Opetelkaa siis olemaan itsenne kanssa ensin."

Kerrotko enemmän?

"Miksi teidän pitäisi välittää muiden mielipiteistä ? Jos ette kelpaa joillekkin sellaisenanne, niin älkää olko tekemisissä niiden ihmisten kanssa. "

kyse on siitä etten kelpaa kenellekkään tälläisenä, ja se ei tietenkään ole yllättävää...
        olen itse tylsä ja aika hidasälyinenkin.

en oikein osaa juuri nyt pistää sanoiksi tätä kaikkea... ehkä myöhemmin

"Tämä oli tietty vain joku tarkoituksella töykeä hyökkäys, mutta ei aina jaksa olla kirjoituksien kanssa tarkka ja ei tarvitsekaan.
        riittää että ymmärtää."

Jos haluatte luoda sille negatiivisen merkityksen, niin se on oma asianne.

"Kerrotko enemmän?"

Rakastakaa itseänne niin elätte täysillä.

"kyse on siitä etten kelpaa kenellekkään tälläisenä, ja se ei tietenkään ole yllättävää...
        olen itse tylsä ja aika hidasälyinenkin."

Tulee tämänlainen asetelma:

Te(tylsä)----------------Muut(kiinnostavia)

Eikö tuossa välissä ole hirveästi mahdollisuuksia olla milloin luova, persoonallinen, tai empattinen. On olemassa ihmisiä jotka arvostavat teitä.

• twjhwjwjwwj
        Schorching Blood kirjoitti:

"Tämä oli tietty vain joku tarkoituksella töykeä hyökkäys, mutta ei aina jaksa olla kirjoituksien kanssa tarkka ja ei tarvitsekaan.
        riittää että ymmärtää."

Jos haluatte luoda sille negatiivisen merkityksen, niin se on oma asianne.

"Kerrotko enemmän?"

Rakastakaa itseänne niin elätte täysillä.

"kyse on siitä etten kelpaa kenellekkään tälläisenä, ja se ei tietenkään ole yllättävää...
        olen itse tylsä ja aika hidasälyinenkin."

Tulee tämänlainen asetelma:

Te(tylsä)----------------Muut(kiinnostavia)

Eikö tuossa välissä ole hirveästi mahdollisuuksia olla milloin luova, persoonallinen, tai empattinen. On olemassa ihmisiä jotka arvostavat teitä.

"Jos haluatte luoda sille negatiivisen merkityksen, niin se on oma asianne. "

Mitä muutakaan tuosta voisi ymmärtää, selvästi negatiiviseksi heitoksi se oli tarkoitettu.

en kuitenkaan ottanut itseeni sen kummemmin.

ei muuta nyt

• Schorching Blood
        twjhwjwjwwj kirjoitti:

"Jos haluatte luoda sille negatiivisen merkityksen, niin se on oma asianne. "

Mitä muutakaan tuosta voisi ymmärtää, selvästi negatiiviseksi heitoksi se oli tarkoitettu.

en kuitenkaan ottanut itseeni sen kummemmin.

ei muuta nyt

"Mitä muutakaan tuosta voisi ymmärtää, selvästi negatiiviseksi heitoksi se oli tarkoitettu."

Miksi alatte uhriksi ja syöksytte tarkoituksella minun armoilleni ? Jos alistut minun orjakseni, teen sinulle kurjan olon.

"en kuitenkaan ottanut itseeni sen kummemmin."

Itsehän sen päätät.

• sggssgsg
        Schorching Blood kirjoitti:

"Mitä muutakaan tuosta voisi ymmärtää, selvästi negatiiviseksi heitoksi se oli tarkoitettu."

Miksi alatte uhriksi ja syöksytte tarkoituksella minun armoilleni ? Jos alistut minun orjakseni, teen sinulle kurjan olon.

"en kuitenkaan ottanut itseeni sen kummemmin."

Itsehän sen päätät.

miten muuten tuo pitäisi ymmärtää, kuin että se on negatiivinen kommentti?

täytyy olla aika fakiiri että saa muodostettua tuosta posiitivista sanomaa....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe