Lähde kähärä

kurdiperheesi

kanssa Suomesta pois tai aimakin persuista...

10

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen tieteenkantitaatti

      Kähärältä meni lupaava poliittinen ura Helsingissä tyttären kiiman vuoksi.
      Sääli,olisi voinut päästä pitkälle ajatuksillaan,nyt ei kukaan ota vakavasti.
      Koplakin on käytännössä hylännyt,vaikka taitaa vaffvaa koplaakin vaivata kuihduttava näivetystauti.

      • johdu

        Nuori nainen elää omaa elämäänsä miten haluaa.
        Isänsä on vain oman maineensa ohella loannut tyttärensäkin.
        Sääliksi käy Marikaa, häpeissään joutuu kohta kulkemaan burkha päällään, ettei kukaan tunnistaisi.


      • sitte sairasta
        johdu kirjoitti:

        Nuori nainen elää omaa elämäänsä miten haluaa.
        Isänsä on vain oman maineensa ohella loannut tyttärensäkin.
        Sääliksi käy Marikaa, häpeissään joutuu kohta kulkemaan burkha päällään, ettei kukaan tunnistaisi.

        porukkaa. Kateellisia ja täysin sivistymättömiä, ja vailla kasvatusta olevia. Jätkät huuteloo nimmarin takaa, ku eivät uskalla naamatusten suutaan aukoa.

        Meillä päi olisitta ahon laidassa pelättimenä.


      • MKZJ
        johdu kirjoitti:

        Nuori nainen elää omaa elämäänsä miten haluaa.
        Isänsä on vain oman maineensa ohella loannut tyttärensäkin.
        Sääliksi käy Marikaa, häpeissään joutuu kohta kulkemaan burkha päällään, ettei kukaan tunnistaisi.

        Tähän kommentoida että tosiaan, elän elämäni juuri parhaaksi katsomallani tavalla. Mutta burkhaa ei taida kyllä päällä näkyä, en usko että Afghanistaniin tulee ihan heti asiaa eikä ole mitään hävettävää että tarvisi senkään takia sellaista päällensä laittaa - ja toisaalta paperipussi päähän riittäisi siihen hommaan ihan hyvin vaikka tuskinpa tarvetta sillekään tulee. Voit säästää säälisi niille ketkä sitä tarvitsevat.


      • Serkku Tampereelta.
        MKZJ kirjoitti:

        Tähän kommentoida että tosiaan, elän elämäni juuri parhaaksi katsomallani tavalla. Mutta burkhaa ei taida kyllä päällä näkyä, en usko että Afghanistaniin tulee ihan heti asiaa eikä ole mitään hävettävää että tarvisi senkään takia sellaista päällensä laittaa - ja toisaalta paperipussi päähän riittäisi siihen hommaan ihan hyvin vaikka tuskinpa tarvetta sillekään tulee. Voit säästää säälisi niille ketkä sitä tarvitsevat.

        Kyllä Aria saa hävetä koko suku,Arilla on fiksu tyttö,Isä nolaa lapsensa muutaman äänen vuoksi.


      • serkku mahdat
        Serkku Tampereelta. kirjoitti:

        Kyllä Aria saa hävetä koko suku,Arilla on fiksu tyttö,Isä nolaa lapsensa muutaman äänen vuoksi.

        olla ku Arilla ei ole Tampereella serkkuja, tai sukua ylipäätään.


      • jatkoa
        serkku mahdat kirjoitti:

        olla ku Arilla ei ole Tampereella serkkuja, tai sukua ylipäätään.

        Kiellätkö sukusi?


      • jatkoa kirjoitti:

        Kiellätkö sukusi?

        sukuaan ei kukaan kiellä, mutta maantieteellinen alue on väärä, aivan väärä. Minulla on viisi serkkua, ja yksikään ei asu tampereella, tai edes lähellä sitä. Mutta kerro sinä, kun paremmin tiedät.


    • kähärän kurdiperhe

      ku tollasen idiootin sossutuki perhe.

      • kukaan ääänestä

        kuitenkaaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      605
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe