Ikean huonekalut

onko OK?

Budjetti ei kestä täysipuisten huonekalujen hankintaa, enkä viitsisi maksaa levyviritelmistä Ikean huonekaluja enempää, ettei niin harmita heittää niitä taas joskus homeitten takia pois (minäkö skeptinen? :-) ). Harkitsen siis Ikeasta kirjahyllyä ja tv-tasoa olohuoneeseen, ja sieltä laadukkaamasta päästä Ikean tarjontaa. Oletteko pystyneet käyttämään Ikean kovia huonekaluja uusi huonekalu -hajun haihtumisen jälkeen? Ajattelin maalata/lakata kaikki pinnoittamattomat osat huonekaluista, josko se auttaisi hajuongelmaan. Kerrankin jotain hyötyä siitä, että huonekalut on paketissa pieninä palasina!

Tai jos tiedätte jonkun kohtuullisen hintaisen, kokopuisen huonekalusarjan (valkoiseksi maalatun tai tumman ruskean), niin vinkatkaa ihmeessä!

5

3248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta Sotkasta

olen ostanut sekä patjan että sohvan,molemmat haisi voimakkaasti ja sohva lähti talosta, kun tulin siitä kipeäksi.

• pikku Myy

En ole ostanut mitään huonekaluja IKEA:sta, mutta pienempää tavaraa josta en ole oireillut. Mutta nuuskin niitä aina kaupassa ensin. Jos oireilen, laitan takaisin hyllylle.

Jyskistä ostettuja tavaroita on tullut heitettyä pois monta kertaa.

• onko OK?

Meille on ostettu Askosta useamman kerran patjat sekä sohva, ja ongelmia ei ole ollut. Sotkan huonekaluista meillekin on tullut ongelmia, tosin ei allergiasta johtuvia. Ne vaan ei kestä normaalia käyttöä, liimaukset pettää jne.

• ostetut huonekalut

Toisten kanssa on ollut vaikeuksia ja toisten kanssa ei. Esim. Goljat- pyörillä oleva laatikosto haisee aivan kauhealle, kun avaa laatikon, vielä edelleen, vaikka se on jo useita vuosia vanha ja sama haju tarttuu esim. papereihin. Ajattelen, että se on kiinni siitä halvasta materiaalista, josta se on tehty. Kun taas kokopuisen ruokapöytäkaluston kanssa ei ole ollut mitään ongelmia, kuten ei myöskään Hemnes-sarjan kanssa. Nämä kaksi viimeistä eivät haisseet edes uutena juuri lainkaaan. Mistään sohvista tai patjoista ei ole kokemuksia.
      Olen ajatellut ko. kaupan tavaroista, että kannattaa ostaa ns. laadukasta ja ei ehkä mitään, joka on tehty "lastulevystä".

• jaa

osta mainostaa ei saisi osta jyskistä täystammiset ei maksa paljon ovat hyvän näkösiä ja kestävät ei lastulevyä en suosi sitä heti pilalla jos vähän kastuvat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59