2 aaria viljelypalstaa...

Pikku-puutarhuri

Oli onnen kauppaa keväällä kun sain ihan hyvältä paikalta 2 aaria viljelypalstaa..
Tämä kevät ja kesä meni hieman harakoille osa tilasta jäi käyttämättä ja rikkaruohoja kun piti kuitenkin kitkee etteivät kovasti leviä..

No nyt on kuitenkin selvät suunnitelmat ensi kevääksi... Hmm.. toki ajattelin kokeilla sitä "syyskylvöä" no katotaan kuinka tän tätin käypi...
Ilo katsella kun omat vihannekset ja juurekset ja kaikki kasvaa.. Ja kuinka kauniita on myös rikkaruohot!!!!!

No tämä oli kokeilua ensivuonna olen paljon viisaampi ja kokeneempi.
Osaa jo ehkä arvioida paremmin mitä laittaa ja kuinka paljon... Nyt kun olisi vielä mahtunut vaikka mitä mutta .... Aina tuo mutta..

Kovasti selaillut jo nyt kevään 2007 siemen luetteloa... Ja ajattelin varautua hyvissä ajoin noiden siementen ja muiden kanssa.. Ja toki joka vuosi jotain uusia lajeja...

Muille viljelypalstan vuokraajille ja muillekkin mukavaa loppukesää..

2

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Tämä oli ensimmäinen kesä, kun vuokrasin viljelyspalstan ja MUKAVAA on ollut. Tosin siellä kasvaa tällä hetkellä kukkia: ruiskukkia, kehäkukkia ja auringonkukkia. Punajuuret eivät ehdi ja hernenpalkoja tulee varmaankin viisi syötäväksi. Ei se mitään! Minulle palsta on ollut "henkireikä", siellä ei ajattele yhtään mitään suurempia asioita. Ja mikä parasta, jostakin kumman syystä minun perunapenkkini kasvaa paremmin kuin naapurien. Johtuneeko siitä, että kaivoin itäneet perunat jääkaapin kätköistä, jotka olivat sinne unohtuneet. Se on varmaa, että tämä loistava harrastus jatkuu ensi kesänä.

      • Pikku-puutarhuri

        Kyllä henkireikä!!! Ja iso sellanen.
        Minulla kasvoi perunan varret todella huonosti ja epäilin jo et mun perunoista ei tule mitään kun olivat vain kaapistani vanhoja itäneitä perunoita eikä ne edes kukkinu.
        Mutta naapurini kehoitti et nosta sieltä vaikka yksi varsi ja katso mitä sieltä oikeen löytyy..
        Ja mitenkäs kävi niin isoja ihania perunoita tuli et kummastuin. No nyt on nostettu peruna satoa ja syöty omia perunoita. Eli ei huolta kaikki istuttamani kasvoi kunnolla ja tuottivat hyvää satoa ja paljon on vielä korjattavaakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe