Turun Anttilassa oli listaykkösen hyllypaikka typötyhjä, koko kaupassa ei ollut yhtään Arin levyä. Ykkösenä kuitenkin on edelleen, koekuuntelulevy oli ykkösen paikalla. Kristian oli kuudentena ja Nrj kakkosena. Kaikkia muita oli saatavilla muttei FFTF:ia. Hyvin näkyy menevän kaupaksi. :O
Missä Arin levyt :O
6
514
Vastaukset
- Sitä ostetaan vieläkin
ainakin sellasten toimesta, jotka on keikoillaan käyneet ja "valaistuneet".
- myöskin
ulkomailla ostetaan aika paljon, kuten näkyy joistakin Youtuben kommenteista.
- menee muuteskin
myöskin kirjoitti:
ulkomailla ostetaan aika paljon, kuten näkyy joistakin Youtuben kommenteista.
suomalaismusa päähän kuin metrinen halko nykyään. Vissiin niin eksoottista. Onhan se.
- levyä kuitenkin
on ollut myynnissä muualla että eioon myynti ei vaikuttais listamenestykseen
- Lahti-kaupungista
Kävin tänään shoppailureissulla ensimmäisen lomapäivän kunniaksi ja kiertelin siinä samalla markettien musaosastotkin. Ari oli ykkösenä Anttilassa, Sokoksessa, Citymarketissa ja Euromarketissa ja nuo oli nimenomaan päivitetyt listat. Kristian, Irina ja NRJ-kokoelma tuli seuraavina hieman eri järjestyksessä eri listoilla.
Niin ja levyjä oli riittämiin joka paikassa. Se pisti silmään, että Kristianin levyihin oli Anttilassa lykätty punainen tarjoustarra. En kerinnyt hintaa tsekata, mutta ilmeisesti siellä on joku kampanja meneillään.
- merkki se
että eivät enää sitä myy. Vai oiskohan joku piilottanut sukkakoriin kaikki Arin cd:t. Jos ei oo saanu vielä teiän kerrostalossa jaettua joka postiluukusta "lahjoja" niin sieltä sukkalaatikosta voisi löytyä ne puuttuvat näytteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381