KEPUn jäsenkato 12000 viime vuonna

KEPUn jäsenyyden jätti viime vuonna 12,000 ihmistä. Viime eduskuntavaaleissa KEPUa äänesti 50,000 ihmistä vähemmän kuin edellisissä vaaleissa.

Pressanvaaleissa KEPUn kannatus jäi alle 20 %:n ja mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen johdolla KEPU on jo hävinnyt neljät vaalit peräkkäin.

KEPUn jäsenkato on mahtava ja tahti kiihtyy. Vanhasen toilailut ovat yksi syy ja tyytymättömyys Vanhaseen kasvaa päivä päivältä.
Puoluesihteeri ylioppilas Jarmo Korhonen on jo moneen kertaan pannut Vanhasen ruotuun.

Ensi kesänä puoluekokouksessa Vanhanen saa useita vastaehdokkaita, mikäli puolue ei erota häntä jo ennen sitä.

7

377

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös Keskusta

Keskustalla on silti eniten jäseniä ja nuoria jäseniä etenkin. Enemmän kuin muilla puolueilla yhteensä.

SDP:llä on enää n. 15 000 ITSE jäsenmaksunsa maksaavaa jäsentä. Kokoomuksella lienee saman verran mittavasta jäsenhankinnasta huolimatta.

Känä. Oletko hermostunut kun oma "joukkueesi" ei pärjää suomalaisten suosituimmalle puolueelle?

• Kokoomus on jo useana vuonna peräkkäin onnistunut kasvattamaan jäsenmääräänsä.

Kokoomus on tulevaisuuden puolue toisin kuin SDP tai erityisesti KEPU.

• uusi SDP
        Känä kirjoitti:

Kokoomus on jo useana vuonna peräkkäin onnistunut kasvattamaan jäsenmääräänsä.

Duunari menee duunaripuolueeseen. Porvari ei Kokoomukseen liity.

Kokoomustyöläiset loikoilevat julkisissa viroissa ja työvälineistä lähtien aina eläkkeisiin kustannetaan veronmaksajien taskuista.

On se helppoa olla kokkari. Kokkarit ovat todellisia tukiaispummeja kun ryhdytään summia laskemaan. Siksi Känäkin yrittää haukkua kepulaisia, jottei omat likaiset jauhot paljastuisi.

• Hienona kesäpäivänä
        Känä kirjoitti:

Kokoomus on jo useana vuonna peräkkäin onnistunut kasvattamaan jäsenmääräänsä.

Alentunut tai ei, keskustan jäsenmäärä on kuitenkin suurempi kuin kaikkien muiden puolueiden yhteensä.

Ja mitä tuohon vaalimenestykseen tulee, seisoihan se keskusta kumminkin kultapallilla keväällisten ek-vaalien jälkeen.

Uusi kultamitalinsa pääministeripuolueen asemista - se on aika harvinaista.

Joten - koettakaapas nyt ryhdistäytyä siellä.

Kyllä se siitä!

• kepuloinen

kotona lapset pakotetaan kepun jäseniksi mafiamaisin ottein. nyt nämä 12000 ihmistä ovat ruvenneet ajattelemaan omilla aivoillaan ja tajunneet kuinka mielipuolinen puolue kepu on. hintana tästä on maalla asuvien sukulaisten viha. muuten mikä on sellainen jäsen joka ei maksa itse jäsenmaksuaan

• on enemmän

jäseniä suomessa, keskustalla vielä paljon enemmän kuin kokoomuksella, äikkistä känä, tämä oli varmaan taas sadas kerta tämä sama kirjoitus, onko kukaan laskenut nyt tätä.

• taasen

massapostittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      85
      3771
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      409
      1389
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1077
    4. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      72
      913
    5. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      219
      898
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      287
      813
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      779
    8. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      25
      697
    9. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      691
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      37
      666
    Aihe