Tunnen suurta rakastelunhalua erittäin iäkkäisiin, mutta järjeltään viriileihin vanhuksiin.
Pari viikkoa sitten vetäsin Doggie stylellä 88vuotiasta ja kyllä hänkin nautti.
Perseeseen vetäsin 91 vuotiasta...
Tavoitteeni on päästä sänkyyn mahdollisimman iäkkään naisen kanssa.
Vanhat naiset kiihottaa
14
2589
Vastaukset
- kkkooo
Aika hyvin. Mistähän sä niitä 90 mimmejä pokaat? Vanhainkodin vuodeosastolta?
- Anonyymi
Kun vaan löytäisi jostain tuon ikäisiä.
- Anonyymi
Vastahan olet 15 vuotta etsinyt.
Jatka vaan.
- Anonyymi
Minä kiihotun 70-90 vuotiasta rehevistä karvaisista naisista. Runkatessa kuvittelen että tuollainen karvavittu istuisi naamalleni ja kusisi suuhuni. Ei vaan tahdo löytyä mistään tollaisia halukkaita. Vanhoja huoriakaan ei ole.
- Anonyymi
Painu karsinaan siellä niitä emakkoja riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu karsinaan siellä niitä emakkoja riittää
Kyllä sieltä muutama karju sinullekkin löytyy!😁😁
- Anonyymi
Just tollaistakun jostain sais. Iäkkäät rehevät karvavittuiset naiset kiihottaa niin valtavasti
- Anonyymi
Ootko jo nussinu muumioita?
- Anonyymi
Minulla on ihana salasuhde yli 80v leski anoppini kanssa, sopivan pyöreä isot tissit ja peppu, herkät isot nännit joita imemällä saa orkkuja ja pillu kostuu helposti, tykkää kun nuolen ja imen pillua, ihanan isot pillun huulet ja klitta joka tulee kivasti kiihottuessaan ulos, nauttii ja antaa nuolla pitkään samalla sormetan etsien sen karhean g-pisteen tuntien kuinka anoppi saa sarjan orkkuja, aivan kuin saisi pieniä sähköiskuja kun värisee samalla, välillä sormetan tiukkaa anaalia samalla kun nuolen se onkin todella tiukka ja sulkija lihas niin voimaksa että välillä ei sormi liiku millään, yleensä lopuksi rakastelemme, anoppi kehuu kulliani niin isoksi ja kovaksi, eniten nauttii lusikassa ja kiva tunne kun samalla hieroo klitoristaan pillu sykkien kun vävyn kulli on sisällä kiimaisessa pillussa tuntien anopin jokaisen herkän sopukan kunnes laukean voimalla sisään, spermaa tulee sykkeellä sisään ja anoppini sanoo aina älä ota vielä pois ja hieroo itselleen vielä yleensä orkun ja hyvä olon tunne on molemmilla vielä pitkään, kiitos anoppi olet ihana!
- Anonyymi
Anopin kanssa oli suhde minullakin. Hän tosin oli vasta 73 kun olimme ensimmäisen kerran mutta jatkoimme salasuhdetta vajaa kymmenen vuotta. Viimeiset vuodet oli aika dementoitunu eikö enää oikein tuntenut. Vaikeita tilanteita oli kun välillä kävimme hänen luonaan hoitokodissa ja hän selkeäsit yhdisti minut jotenkin. Välillä alkoi pussailemaan ja vei kätensä kullilleni ja minun käden rinnoillensa tai haarojen väliin.
- Anonyymi
Kyllä vanhemnat naiset on vaan kiihottavia. Kokenuksia minulla vain kolmesta jotka ovat olleet 76-83 ikäisiä. Kakki vähän pyöreitä ja iso tissisiä.
Kaikki tykkäsivät suuseksistä varsinkin kun heitä nuoltiin. Yksi heistä sai aina sarjaorkkuja kun nuolin häntä. Aivan upeaa seksiä. - Anonyymi
84 v leski rouvan kanssa ollaan naitu puolisen vuotta. Todella kiimainen vanhempi rouva. Olen ostanut hänelle jopa muutamia leluja joilla saattaa leikkiä useita tunteja päivittäin.
T M54- Anonyymi
89 vuotiaan anopin kanssa suhde. Aivan ihana
- Anonyymi
Sain naida viimekesänä muutaman kerran lomalla kuopiossa 77v rouvaa. Tavattiin kylpylässä ja illalla naisten tansseissa, mökki itsellä vuokralla pari viikkoa. Yksi parhaista naitavista, mikä kiima pillu kyrpäni parhaassa hoidossa rouvan pillussa. M 35v
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984