Mistä ihmeestä johtuu jo kolmatta viikkoa jatkunut väsynyt olo: en jaksa enää odottaa. Kaikki energia menee tästä selviytymiseen. Hb 105, joten se ei syynä. Ollut ennenkin raskauksissa ja koskaan ei tälläistä oloa ollut ennenkuin viimeisillään.
en jaksa enää odottaa
4
490
Vastaukset
- ap.00
Lisään vielä nuo viikot. Onko muita?
- käyttöön
Sun HB ei ole kyllä normaali vaan alhainen, normaali ei-odottavan äidin HB pitäs olla vähintään 117..
- mieltä!
Aloita ihmeessä rautalääkitys,mulla tippui arvot 107
ja teki ihmeitä viikon syönnin jälkeen!
se ei tosiaan ole hyvä lukema tuo sun arvo,eikö ne neuvolassa siitä sanoneet?
jaksamisia näillä helteillä!
- nina-80
Just tässä jonkin aikaa miettinyt, että oonko mä ainut jota väsyttää vaan koko ajan, eikä mitää jaksa tehä...minulla nämä oireet alko joskus rv35 ja nyt on rv39.
Hb oli rv35 97 ja aloin syömään rautatableteita..nyt on hb 115, mutta edelleen väsyttää vaan. Luulen et se meillä varmaa johtuu tosta alhasesta hb:sta. En oikee muutakaa syytä keksi..paitsi et onko sulla turvotusta jalois ym?
Mulla on turvotusta ja painoo tullu yht 29kiloo, joten sekin mulla varmaa on kans osa syynä.
Toivotaan että se meillä helpottaa, kun synnytys on ohi..jaksaa sitten vauvan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1862733- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261183Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083