Uhrista voittajaksi

kleopatra84

Olen ollut masennuksen uhri niin kauan kuin pystyn muistamaan.. Masennukseni alkoi jo ala-asteen luokilla..

Vihdoinkin minulla ei ole viikkoihin ollut masennusta.. Hieman apaattisuutta kylläkin, muttei se vaivaa kauheasti mieltäni..

Kaipa se lääkitys tehoaa mikä mulla on ja lisäksi on niin paljon asioita ja ihmisiä joista olen kiitollinen..

En nuku enää koko päivää valvottuani koko yön, vaan nukun yöllä kuin tukki, muutamaa heräämistä lukuunottaen..

Siirryn vuodenvaihteen jälkeen unelmieni työpaikkaan psykiatriselle kriisiosastolle..

Mieheni on kiltti, hellä ja rakastava, auttaa kaikissa asioissa töittensä lisäksi..

Poikani aloittaa eskarin ja molemmat jännitetään.. :D

Olisiko kellään muulla kertoa jotain onnistunutta ja iloista elämässään..

Ja onko masennus väistynyt kesäauringon tieltä?

4

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hermiitti

      Kiva että täältä saa lukea kuntoutumistarinaakin.

      "Siirryn vuodenvaihteen jälkeen unelmieni työpaikkaan psykiatriselle kriisiosastolle.."

      Onkohan työpaikan valinta mennyt kumminkaan ihan oikein?

      • kleopatra84

        Olen tutustunut paikkaan käymällä useilla tutustumisvierailuilla ja olen työskennellyt mielenterveysongelmaisten kanssa, sekä kuntoutuksen puolella että sosiaalipuolella..

        Asia on minulle kiinnostava ja aion jatkokouluttautua työskentelyn ohessa niin paljon kuin työpaikka vaatii..

        Kirjallisuutta tosin olen lukenut pian 7 vuotta psyykkisistä sairauksista ja niiden sisällöstä.. Tuttua asiaa, ja todella mielenkiintoista..


      • hermiitti
        kleopatra84 kirjoitti:

        Olen tutustunut paikkaan käymällä useilla tutustumisvierailuilla ja olen työskennellyt mielenterveysongelmaisten kanssa, sekä kuntoutuksen puolella että sosiaalipuolella..

        Asia on minulle kiinnostava ja aion jatkokouluttautua työskentelyn ohessa niin paljon kuin työpaikka vaatii..

        Kirjallisuutta tosin olen lukenut pian 7 vuotta psyykkisistä sairauksista ja niiden sisällöstä.. Tuttua asiaa, ja todella mielenkiintoista..

        Minullekin on sanottu, kun aioin vertaistukihenkilöksi ja kokemusasiantuntijaksi, että minä olisin kuin sokea taluttamassa rampaa, vaikka haluan ihan oikeasti auttaa muita kuntoutujia!


      • kleopatra84
        hermiitti kirjoitti:

        Minullekin on sanottu, kun aioin vertaistukihenkilöksi ja kokemusasiantuntijaksi, että minä olisin kuin sokea taluttamassa rampaa, vaikka haluan ihan oikeasti auttaa muita kuntoutujia!

        Olen saanut huomata ilokseni olevani erittäin vahva ihminen ja tulen toimeen kaikenlaisten persoonien kanssa..

        Kokemusta löytyy ja en murru paineen alla, työt on vain osattava jättää työpaikan ovien sisäpuolelle..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe