Mistähän uskaltaa ostaa mustikoita laatikkosotalla? Haluan ehdottomasti suomalaista marjaa, en itänaapurin, enkä muitakaan tuontimarjoja. Huhuja kuulee, että tuontimustikkaakin myydään suomalaisena. Torikaupassa mustikkalitra maksaa kuulemma 4-6€, minkähänlainen hintahaarukka on 5 kilon laatikoissa. 4 ja 6 euron hintaero on aika monta prosenttia! Ei voi ainakaan kartellista ketään syyttää, mutta mikä hinnan eron selittää?
Mistä mustikat
15
4995
Vastaukset
- ................
itse, niin tietää mistä on peräisin. Samalla saa liikuntaa ja säästää rahaa.
- mustikkasuu
Ei viitti lähtee itse metsään pyllistelemään. Tulee vaan syötyä kaikki ja sanko jää tyhjäksi ;)
Kyllä siitä sangollisesta siivottua mustikkaa voi sen 50€ maksaa. Kunnioitan syvästi marjankerääjiä! Itse en siinä tuntipalkoille pääsisi, olen mielummin senkin ajan perheeni kanssa. Lähdenpä tästä torille mummojahtiin...
- ...torilta
Tiedän ainakin, että eräs tuttavani, arvokkaasti ikääntynyt vanha rouva myy huomenna Kuopion torilla mustikoita, itse juuri pohjoisesta poimimiaan. Kova marjastaja. Hinnoista en tiedä, mutta ei varmaan päätä huimaa. Kannattaa käydä rouva ja hänen mustikkansa metsästämässä. :)
- Pirkkonen
Kun olisi aiemmin tiennyt,niin olisin hankkinut sinulle mustikat. Vanhempani keräsivät yli 1000 kg mustikoita ja puolukoita samt määrät. Asustelevat 180 km päässä Kuopiosta, mutta monelle tuttavalle kävimme hakemassa. Hintaa oli mustikoilla 3,5 euroa kg puhdistettuna ja puolukoilla 2 euroa kg. Myös lakkoja keräsivät, mutta tänä vuonna oli vähäsen.Oikein hyviä olivat. Ehkäpä ensi vuonna tuon sinulle!
- Anonyymi
No tännepä kannattaa puhelinnumeronsa levittää kaikkien nähtäväksi!!
- Anonyymi
Mulla olisi pelkkä mustikkaämpäri! Kävisikö sellainen, 20e!
- Anonyymi
Et vastannut
- Make-marjastaja
Kerään ja myynkin osan mustikoista. Ei uskalla ottaa vastaan uusia tilauksia kun noin 10 ämpärillistä on jo varattu. Ämpärillisen hinta on sen 40-50 e. Katsotaan, miten hinnat menevät tänä vuonna. Ehkä myöhemmin annan sähköpostin, jos marjoja löytyy hyvin.
- Anonyymi
Kyllä jos mustikka on tuotu Venäjältä niin sitä voi sanoa Suomalaiseksi mustikaksi.
- Anonyymi
Suomi24-palveluissa ei saa
Julkaista omia tai muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta.- Anonyymi
Saako julkaista oman sos.turvatunnuksen ja pankkikortin salasanan?
- Anonyymi
Tällä palstalla ei saa keskustella kuin Kuopiosta kerätyistä mustikoista.
Muuten palstapolliisi pahastuu ja tulee nuhteita.- Anonyymi
Valitettavasti mulla puolet ämpärin mustikoista on Leppävirran puolelta. Noin 50m rajasta yli.
- Anonyymi
Keittiön pöydän alta löytyi vielä kaksi mustikkaa, yhden jos ostaa niin 50centtiä, eurolla saa kaksi. Kylä kannattaisi ostaa, voin postittaa kirjeessä.
- Anonyymi
Ostan Puolalaiset marjat. tosi hyvijä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475475Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612356Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181880Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451771- 171595
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331543Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5138881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2231021