Bidster

Hurrigane

Oletteko kuulleet huutokauppa Bidsteristä? Kuulemma jo kolme heeboa ostanut kiesit Bidsteristä jollain huntilla...Onko kellään kokemusta?

39

48178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marienhof

      käyttänyt siellä 20 euroa, kun sain ilmaista rahaa sinne. Hirveästi täytyy olla onnea jos sieltä voittaa mitään tai sitten rahaa että on varaa ostaa paljon tarjouksia. Samat ihmiset näyttää paljon voittavan siellä.

      • maksan omat laskuni

        kokeilin kyseistä huutokauppaa!Huusin audi roadmasteria 222 euron edestä enkä saanut...kuin muhkean puhelinlaskun!Heh!Jälkeenpäin otin selvää vähän tästä bidsteristä ja sen touhuista!Selvisi että ainakin 3 autoa mennyt omistajille tai lähipiiriin suoraan!Joten siihen loppui minun huutoni siinä firmassa!Tätä epäilinkin kun olin ihan viime sekuntteihin voittamassa tuota audia kunnes puhelimeen lävähti tekstiviesti:tarjouksesi ei ole ainoa..Noh...minulta eivät saa enää centtiäkään!Selvitin sitten jälkeenpäin mihin tuo auto todellisuudessa meni..3 firman kautta jäljet johtivat sylttytehtaalle...


      • ESBO
        maksan omat laskuni kirjoitti:

        kokeilin kyseistä huutokauppaa!Huusin audi roadmasteria 222 euron edestä enkä saanut...kuin muhkean puhelinlaskun!Heh!Jälkeenpäin otin selvää vähän tästä bidsteristä ja sen touhuista!Selvisi että ainakin 3 autoa mennyt omistajille tai lähipiiriin suoraan!Joten siihen loppui minun huutoni siinä firmassa!Tätä epäilinkin kun olin ihan viime sekuntteihin voittamassa tuota audia kunnes puhelimeen lävähti tekstiviesti:tarjouksesi ei ole ainoa..Noh...minulta eivät saa enää centtiäkään!Selvitin sitten jälkeenpäin mihin tuo auto todellisuudessa meni..3 firman kautta jäljet johtivat sylttytehtaalle...

        sinne upposi kuin kankkulan kaivoon!mullakin oli ihan sama juttu kuin sulla:20 sekunttia aikaa kunnes tuli viesti:tarjous ei ole ainoa!TAITAVAT NÄMÄ BIDSTERIN OMISTAJAT AJELLA NYT NOILLA AUDEILLA!


      • kakkis69
        maksan omat laskuni kirjoitti:

        kokeilin kyseistä huutokauppaa!Huusin audi roadmasteria 222 euron edestä enkä saanut...kuin muhkean puhelinlaskun!Heh!Jälkeenpäin otin selvää vähän tästä bidsteristä ja sen touhuista!Selvisi että ainakin 3 autoa mennyt omistajille tai lähipiiriin suoraan!Joten siihen loppui minun huutoni siinä firmassa!Tätä epäilinkin kun olin ihan viime sekuntteihin voittamassa tuota audia kunnes puhelimeen lävähti tekstiviesti:tarjouksesi ei ole ainoa..Noh...minulta eivät saa enää centtiäkään!Selvitin sitten jälkeenpäin mihin tuo auto todellisuudessa meni..3 firman kautta jäljet johtivat sylttytehtaalle...

        Autot (audi TT jaBMW) meni hesalaiselle opiskelijalle. Suomeen on tullut 3 viimesintä autoa m.m Mini. Nyt siellä on Porchea huudettavana. Kaikki voittajat löytyvät bidsterin sivuilta. Itse sain Vuttonin laukun muutamalla eurolla.


      • Elli-Maaria
        maksan omat laskuni kirjoitti:

        kokeilin kyseistä huutokauppaa!Huusin audi roadmasteria 222 euron edestä enkä saanut...kuin muhkean puhelinlaskun!Heh!Jälkeenpäin otin selvää vähän tästä bidsteristä ja sen touhuista!Selvisi että ainakin 3 autoa mennyt omistajille tai lähipiiriin suoraan!Joten siihen loppui minun huutoni siinä firmassa!Tätä epäilinkin kun olin ihan viime sekuntteihin voittamassa tuota audia kunnes puhelimeen lävähti tekstiviesti:tarjouksesi ei ole ainoa..Noh...minulta eivät saa enää centtiäkään!Selvitin sitten jälkeenpäin mihin tuo auto todellisuudessa meni..3 firman kautta jäljet johtivat sylttytehtaalle...

        Olen itse tavannut sen kundin joka voitti ne kaksi autohuutokauppaa. Se ei ainakaan ole todellakaan mitään Bidsterin lähipiiriä.


      • 00100
        Elli-Maaria kirjoitti:

        Olen itse tavannut sen kundin joka voitti ne kaksi autohuutokauppaa. Se ei ainakaan ole todellakaan mitään Bidsterin lähipiiriä.

        Faktahan on, ettei "piensijoittajat" sieltä mitään saa kuin erittäin hyvällä tuurilla tai kohteista, joiden tuotteiden arvo on kohtuullisen pieni.
        Tutustukaa oikeasti siihen ideaan ja tutkikaa tarjoushistorioita, niin saatatte valaistua asiasta.

        Sellaisena vihjeenä, ettei välttämättä Porschea kannata lähteä huutamaan. Sen verran aikaa ollut firma toiminnassa, että huutokaupasta saattaa tulla varsin raadollinen "the real biddersien" kesken ja siinä ei tekstiviestinlähettelijöillä ole paljoa jalansijaa.


      • tarjoaja
        00100 kirjoitti:

        Faktahan on, ettei "piensijoittajat" sieltä mitään saa kuin erittäin hyvällä tuurilla tai kohteista, joiden tuotteiden arvo on kohtuullisen pieni.
        Tutustukaa oikeasti siihen ideaan ja tutkikaa tarjoushistorioita, niin saatatte valaistua asiasta.

        Sellaisena vihjeenä, ettei välttämättä Porschea kannata lähteä huutamaan. Sen verran aikaa ollut firma toiminnassa, että huutokaupasta saattaa tulla varsin raadollinen "the real biddersien" kesken ja siinä ei tekstiviestinlähettelijöillä ole paljoa jalansijaa.

        Näinhän se menee, kuten viimesinkin auto meni tuttulle nimelle. Isolla rahalla vaan intervallitarjous niin voitto kotiin. Yli 70t. autossa on varaa jo vähän tarjota jos tilillä on katetta. Sataan euroon asti intervalli, maksaa 20t. Sitten vaan auto myyntiin ja hyvät voitot on plakkarissa.


      • Teräratas_
        tarjoaja kirjoitti:

        Näinhän se menee, kuten viimesinkin auto meni tuttulle nimelle. Isolla rahalla vaan intervallitarjous niin voitto kotiin. Yli 70t. autossa on varaa jo vähän tarjota jos tilillä on katetta. Sataan euroon asti intervalli, maksaa 20t. Sitten vaan auto myyntiin ja hyvät voitot on plakkarissa.

        10 000 tarjousta (yhden sentin portaissa 1:stä 10 000:een snt:iin) maksaisi 20 000 e. Hyvällä tuurilla näiden joukossa on ainoa tarjous. Jos ei ole, niin voitto menee käsittääkseni sille, jonka tarjous on vaikka 10 001 snt, kunhan se on ainoa. Jos ainoaa tarjousta ei ole, ratkaisee se kenen tarjous on on annettu ensin.


      • 00100
        Teräratas_ kirjoitti:

        10 000 tarjousta (yhden sentin portaissa 1:stä 10 000:een snt:iin) maksaisi 20 000 e. Hyvällä tuurilla näiden joukossa on ainoa tarjous. Jos ei ole, niin voitto menee käsittääkseni sille, jonka tarjous on vaikka 10 001 snt, kunhan se on ainoa. Jos ainoaa tarjousta ei ole, ratkaisee se kenen tarjous on on annettu ensin.

        Olet ihan oikeassa ja siinä se riski piileekin. Kuinka paljon olet valmis sijoittamaan "varmaan voittoosi."

        Oikeasti turha itkeä täällä, jos ei ole voitto sattunut niille neljälle tekstiviestitarjoukselle, joiden numerot näki autojen rekisterikilvissä unissaan.


      • tollee
        tarjoaja kirjoitti:

        Näinhän se menee, kuten viimesinkin auto meni tuttulle nimelle. Isolla rahalla vaan intervallitarjous niin voitto kotiin. Yli 70t. autossa on varaa jo vähän tarjota jos tilillä on katetta. Sataan euroon asti intervalli, maksaa 20t. Sitten vaan auto myyntiin ja hyvät voitot on plakkarissa.

        sisäpiiri tiedolla auto viime tingassa jollekin tutulle,pientä korvausta vastaan...


      • niin pä niin
        tollee kirjoitti:

        sisäpiiri tiedolla auto viime tingassa jollekin tutulle,pientä korvausta vastaan...

        Seuratkaapas joskus jonkun ison huutokaupan jälkeen miten kauan menee, että hinta tai nimi tulevat esille!!! Monesti menee useampi tunti tai jopa vrk ennenkuin voittavan huudon hinta tule esille! Pitäähän niitä keretä vähän säätää. Ja sitten menee yleensä useampi päivä ennekuin nimi tulee esille!


      • sisäpiirille kans
        niin pä niin kirjoitti:

        Seuratkaapas joskus jonkun ison huutokaupan jälkeen miten kauan menee, että hinta tai nimi tulevat esille!!! Monesti menee useampi tunti tai jopa vrk ennenkuin voittavan huudon hinta tule esille! Pitäähän niitä keretä vähän säätää. Ja sitten menee yleensä useampi päivä ennekuin nimi tulee esille!

        Yllättäen taas voittaja oli joku suomen ruotsalainen, joka on myös yllättäen bidsterin poikien kanssa opiskellut samassa koulussa ja yllättäen kaikki voittajat on yleensä samanikäisiä kuin bidsterin perustajat.
        EI OO VARMAAN SISÄPIIRI HOMMA!!!


      • Mutta miten "selvitit...
        maksan omat laskuni kirjoitti:

        kokeilin kyseistä huutokauppaa!Huusin audi roadmasteria 222 euron edestä enkä saanut...kuin muhkean puhelinlaskun!Heh!Jälkeenpäin otin selvää vähän tästä bidsteristä ja sen touhuista!Selvisi että ainakin 3 autoa mennyt omistajille tai lähipiiriin suoraan!Joten siihen loppui minun huutoni siinä firmassa!Tätä epäilinkin kun olin ihan viime sekuntteihin voittamassa tuota audia kunnes puhelimeen lävähti tekstiviesti:tarjouksesi ei ole ainoa..Noh...minulta eivät saa enää centtiäkään!Selvitin sitten jälkeenpäin mihin tuo auto todellisuudessa meni..3 firman kautta jäljet johtivat sylttytehtaalle...

        Miten olet mahtanut suorittaa tutkimuksesi? Soititko MI5:n tutuillesi vai?


      • Bidster!
        maksan omat laskuni kirjoitti:

        kokeilin kyseistä huutokauppaa!Huusin audi roadmasteria 222 euron edestä enkä saanut...kuin muhkean puhelinlaskun!Heh!Jälkeenpäin otin selvää vähän tästä bidsteristä ja sen touhuista!Selvisi että ainakin 3 autoa mennyt omistajille tai lähipiiriin suoraan!Joten siihen loppui minun huutoni siinä firmassa!Tätä epäilinkin kun olin ihan viime sekuntteihin voittamassa tuota audia kunnes puhelimeen lävähti tekstiviesti:tarjouksesi ei ole ainoa..Noh...minulta eivät saa enää centtiäkään!Selvitin sitten jälkeenpäin mihin tuo auto todellisuudessa meni..3 firman kautta jäljet johtivat sylttytehtaalle...

        Tästä linkistä ilmaista huuto rahaa 4 euroa http://www.bidster.com/friend?ref_id=320539


      • tjuuu
        Elli-Maaria kirjoitti:

        Olen itse tavannut sen kundin joka voitti ne kaksi autohuutokauppaa. Se ei ainakaan ole todellakaan mitään Bidsterin lähipiiriä.

        Se ei ainakaan ole todellakaan....
        Mahtaako olla ulkomaalainen bidsterin kätyri.... 
        ite pistäny 1000 bidsteriin eikä mitään.  


      • pipaloo

        Samat henkilöt voittaa ja mielestäni on outoa että SAMA MIES HUUTAA MONEEN KERTAAN SAMANLAISEN NAVIGAATTORIN itselleen


      • ESBO
        ESBO kirjoitti:

        sinne upposi kuin kankkulan kaivoon!mullakin oli ihan sama juttu kuin sulla:20 sekunttia aikaa kunnes tuli viesti:tarjous ei ole ainoa!TAITAVAT NÄMÄ BIDSTERIN OMISTAJAT AJELLA NYT NOILLA AUDEILLA!

        Niinpä, kun eivät ole suomen Feikkauksen palveluksessa, joka perii rahat pois Nuorisosäätiöltä ja laittaa telkkuun runkkaavan Jokeri-hahmon


    • kokeilijatar
      • riskillä huutamaan

        Kauppa katsotaan alihintaiseksi, mikäli kauppahinta on alle 3/4 käyvästä markkinahinnasta.
        Perskuta rallaa nyt tuntuu jo verokarhun tassut raapivan takatasku, kun ostin männä kesänä vaarivainaan uurenkarheen 1000€ mopetin huutokaupasta 300€. On siinä taas verokarhulla hommia kun kuulostelee kylillä kaikki erulliset (lue alihintaiset)huutokauppa ostokset.


    • bugitus

      Kaveri kerto että, huudot ei lopukkaan aina ajallaan. Oli kuulemma kerran huudellut vielä 1h sulkeutumisen jälkeen ja voittanut sitten arvonnan! Hienoo!
      Sitten kun toi Asunto tuli huudettavaks, niin sen maksoikin oikeasti 3€ eikä 2.5€ niinkuin sivuilla oli ilmoitettu.

      • tms70

      • itse minä
        tms70 kirjoitti:

        Mistä info, että makso 3 e eikä 2,5? Puhelinlasku jo tullut vai? Siis maksoiko puhelimella vai tilillä olevalla rahalla?

        Nyt siellä saa joka kamusta 4 e lisärahaa!
        http://www.bidster.com/t_friend.php?ref_id=126950

        Huutelin ite bidster tililtä niin tililtä lähtikin aina 3 euroo eikä 2.5! Oli pakko kokeilla 10 huudolla että varmasti oon oikeassa ja sieltähän lähti 30 euroo eikä 25!!! Nyt ne on kyllä sen jo korjanneet!


      • tms70
        itse minä kirjoitti:

        Huutelin ite bidster tililtä niin tililtä lähtikin aina 3 euroo eikä 2.5! Oli pakko kokeilla 10 huudolla että varmasti oon oikeassa ja sieltähän lähti 30 euroo eikä 25!!! Nyt ne on kyllä sen jo korjanneet!

        Laita ihmeessä sinne palautetta niin palauttavat sinne sun tilille sen 5 egee ja tiedä vaikka tulis vähän extraakin ni voit vielä huutaa vaikka sen kämpäin itelles :)

        Huomasitko, että nyt kun kutsuu kavereita ni joka kamusta saa 4 e huutorahaa!


      • AinaMukana
        tms70 kirjoitti:

        Laita ihmeessä sinne palautetta niin palauttavat sinne sun tilille sen 5 egee ja tiedä vaikka tulis vähän extraakin ni voit vielä huutaa vaikka sen kämpäin itelles :)

        Huomasitko, että nyt kun kutsuu kavereita ni joka kamusta saa 4 e huutorahaa!

        Aina kannatta yrittää jos on mahdollisuus voittaa. Tästä ystävälinkin kautta pääsee muutkin kokeilemaan:

        http://www.bidster.com/t_friend.php?ref_id=169085


      • ja..
        AinaMukana kirjoitti:

        Aina kannatta yrittää jos on mahdollisuus voittaa. Tästä ystävälinkin kautta pääsee muutkin kokeilemaan:

        http://www.bidster.com/t_friend.php?ref_id=169085

        Sinä saat 4 egee jokasesta joka kirjautuu tuon linkin kautta käyttäjäksi. Ei tietenkään kiellettyä mutta vähän kaksimielistä toimintaa.


    • eriarvoinen

      Oletteko huomanneet, miksi viimeiset autot ja asunnot ovat menneet Alankomaihin?!?!??

      Ei ehkä suoraan huijausta, mutta törkeää liiketoimintaa silti. Käykääpä huviksenne Alankomaankielisillä bidsterin sivuilla! Siellä huuto maksaa 1.5€ ja ne saavat myös 20% bonuksen.

      Toisin sanoen Suomalainen saa esim. porscheen huutoja 10000€:lla 10k 20%/2.5€=4800 kpl VS Alankomainen 10k 20%/1.5€=8000 kpl!

      Miettikää mikä ero, jos meinaat huutaa vaikka tuon auton ja sijoittaa 10k€! Mitkä on sun mahdollisuudet, jos vertaa Alankomaihin?!?!

      Eikä tuosta kerrota missään! Yllättäen kaikki voitot menevät Alankomaihin tästä lähtien!

      • biiidster!

        Jep jep. Reilu meininki. Samasta tuotteesta joutuu maksaa melkein kaksinkertaisen hinnan. Jospa suomen viranomaiset olisivat nyt viisaita ja pistäisivät putiikin kiinni, ettei suomalaisia enää huijattaisi!


    • tsyb

      Tämän systeemin takana on samoja kusettajia jotka höynäytteli porukkaa pyramideillä...

    • Kakusuu

      WWW.KAKUSUU.COM

      NINTENDO MENI JO 1-SENTILLÄ!!!

      MAAILMAN HALVIN HUUTOKAUPPA!!!

      • Höynäytetty

        Pari kertaa kokeillut kyseistä puljua ja molemmilla kerroilla olen epäillyt systeemin aitoutta. Nyt viimeisellä kerralla huudin suoran jossa oli 6-7kpl ainoita tarjouksia mutta eivät olleet alimpia, sama jatkui kunnes n. 10 sekuntia ennen ajan loppua kaikki tarjoukseni ylitettiin. Se mikä epäilyttää niin tässä tapauksessa mulla oli hieman ylempänä muutama tarjous jotka olivat yksin kiinni mutta nekin ylittyivät, silti tuote myytiin näiden tarjoamieni hintojen välistä kuinka ollakkaan! Ja hintaeroa mun tarjousten välissä oli muutama kymmenen senttiä, ei siinäkään vielä mitään mutta kun voittaja oli jälleen kerran joku joka on voittanut useamman kalliin tavaran melkein peräjälkeen, pistää miettimään että kuka näitä mahtaa valvoa?

        Ei varmaan kukaan ja näinpä ollen en enää näihin koske!


    • vastaava huutokauppa

      Samanlainen idea näyttäis olevan!

      • gambleri

        Tuo häjyhuuto näyttäs olevan hieman realistisempi viritys. Siinä meinaan korkein huuto voittaa joka ei mene hintakaton yli. Eli arpapeliä sekin mutta jotenkin soi korvaan järkevämmäksi kun joutuu oikeasti tuotteista jotain maksamaankin... ehkä. en tiedä. ei noissa bidstereissä sun muissa systeemeissä mitään vikaa ole jos touhu olisi täysin läpinäkyvää ilman salailuja ja ilman sisäpiirivirityksiä. Sehän on täysin arpapeliä jossa palkintona tuotteita. Perinteisestä huutokaupasta se on kaukana.

        "Arpa maksaa 2 euroa ja jos arvaat oikean summan niin saat tuotteen arvaamallasi summalla" - tähän tyyliin.

        Epäilyt herää lähinnä siinä miten asiat esitetään kuluttajalle. Ja koko hommahan on silloin täysin kusetusta jos siellä viritellään noita tuotteita sisäpiirille...


    • asedffffff33
      • PnoNils

        Bidsterissä on käyttäjiä mm. Hollannissa, Suomessa, Ruotsissa, Italiassa, UK:ssa, Kreikassa, Saksassa, Ukrainassa, Tanskassa, Belgiassa, Yhdysvalloissa, Romaniassa, Kyproksella, Tunisiassa ja Unkarissa. Oletetaan, että jokaisessa em. valtiosta on keskimäärin 100.000 käyttäjää, kokonaiskäyttäjien lukumäärä on tällöin 1.500.000.
        Esimerkki:
        Huudettavana on Porche Boxster, arvo ~70.000€. Toisin sanoen 7.000.000 senttiä. Toisin sanoen 7.000.000 eri vaihtoehtoa (jättäen pois kaikki älyvapaat yli 70.000€ menevät tarjoukset). Porche on huudettavana 3 kuukauden ajan. Tuona aikana 1.500.000 käyttäjästä puolet osallistuvat tarjouskisaan. Näistä 750.000 käyttäjästä 1/5 tarjoaa kerran, 1/5 tarjoaa kolme kertaa, 1/5 tarjoaa 5 kertaa, 1/5 tarjoaa kymmenen kertaa, 1/5 tarjoaa kolmekymmentä kertaa. Yhden tarjouksen hinta on 2€.
        Laskutoimitus:
        (150.000 x 2) (150.000 x (2x3)) (150.000 x (2x5)) (150.000 x (2x10)) (150.000 x (2x30)) = 14.700.000(€)
        Kolmen kuukauden sisällä he myyvät pois 70.000 euron Porchen ja tienaavat 14.700.000 euroa. Kuinka paljon he näin ollen haluaisivat huijata itselleen tai läheisilleen Audeja, kun voivat vallan hyvin käydä ostamassa Lamborghineja?
        Todellisuudessa tilanne ei ole kuitenkaan näin tuottoisa, mutta rahaa jää käteen silti tuhottomasti paljon enemmän kuin mitä menee (tässä ei ole tietenkään otettu huomioon muita kuluja kuin tuo kaupattava kohde).
        Nämä henkilöt, jotka tuntuvat voittavan usein ja hienoja palkintoja, ovat todennäköisesti jo entuudestaan varoissaan. Todellisessa tilanteessa suurin osa huudoista sijoittuu Porchen kohdalla välille esim. 0,01€-20.000€ ja, kun yksi jo entuudestaan varakas henkilö laittaa 20.000 euron edestä huutoja Porcheen, hän saa 2€ huutohintaan 10.000 huutoa. Nämä oikein sijoitettuina voivat hyvinkin poikia auton, jonka myydä eteenpäin - josta jäljelle jää 50.000 euroa voittoa. Siitä sitten on taas helppo laittaa rahaa (ja tällä kertaa enemmänkin) uuteen huutoon.
        Huijausta? Pyh. Onnea? Kyllä. Rahalla saa ja hevosella pääsee? Takuuvarmasti!


    • kkkuuu
      • dfgvqdfbw

        KUKA IDIOOTTI LAITTAA PORSCHENSA CENNTTIHUUTOKAUPPAAN????

        Halvalla voi voittaa mutta kuka tyhmä muka laittais tonne tavaraansa huudettavaksi?? Jos se kuullostaa liian hyvälle ollakseen totta niin se myös yleensä onkin...


      • elohel
        dfgvqdfbw kirjoitti:

        KUKA IDIOOTTI LAITTAA PORSCHENSA CENNTTIHUUTOKAUPPAAN????

        Halvalla voi voittaa mutta kuka tyhmä muka laittais tonne tavaraansa huudettavaksi?? Jos se kuullostaa liian hyvälle ollakseen totta niin se myös yleensä onkin...

        dfgvqdfbw:
        ei siellä mitään yksityisten tuotteita myydä...
        eli bidsterin tyypit sen porschen laittavat myyntiin


    • alli-nalle

      Kuka tietää, mitä Bidsterille on tapahtunut ? Rahat jäi sinne tilille, varmaan monella muullakin. Tuliko niille konkurssi vai päättivätkö vain pitää rahat ja juosta ? Aika hyvän potin varmaan siinä tapauksessa saivat.kastanja

      • xvxvxvxvxvxvxv

        Viestistäsi on jo vuosi aikaa ja olet varmaan saanut jo selville mitä Bidsterille tapahtunut ja miten hakea halutessaan hyvitystä Bidsteriltä.
        Olen pettynyt siihen, ettei Bidster itse ole tullut asiakkaitaan reilummin vastaan asiassa ja informoinut, vaan monille yllätykseksi toiminta vain lakkasi yhtäkkiä, eikä asiakaspalvelukaan juuri pelaa. Jotta sai yhteyden, piti kirjoittaa varmuuden vuoksi kaikkiin mahdollisiin sähköpostiosoitteisiin ja hyvää englantia- jos suomea, ei saa vastausta tai sitten jotain sekosuomea, kuin jollain kääntäjäpalvelulla suoraa englannista suomennettu.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe