Milloin tapaavat alkaa? Lapseni on nyt 5 kk, ja tässä niitä yhä odotellaan.
Synnytyksen jälkeen
7
652
Vastaukset
- -piiu
imetys vaikuttaa paljon.
- -piiu
jollain voi kestää enemmän tai vähemmän.
- annette27
Mulla alkoi viisi viikkoa synnytyksen jälkeen ensimmäiset menkat. Jälkivuoto kesti vajaat kolme viikkoa. Mietin, että miten mua niin kiukuttaa, mahaa ja jalkoja nipistää ym. juuri tuolloin joulukuun alussa. Kuukautisethan sieltä tuli ja ovat olleet hyvin säännölliset siitä lähtien. Ei mikään mukava juttu.
- satu40
5-9 kuukautta synnytyksne jälkeen ennen kuin ovat alkaneet.
- kohta kolmen äiti
Minäkin niitä odottelin ja odottelin.. kunnes tajusin ja kuulin olevani raskaana rv.14!! :D Tuolloin edellinen ipana oli reilun 8kk ikäinen.. muistaakseni.. Nyt rv.23 tulee huomenna täyteen.
- 3 kk päästä
vaikka täysimetin 6 kk. Typerää....
- minä en
Muistaakseni meni tasan puoli vuotta, kun menkat taas alkoivat - ja ne olivatkin sitten niin runsaat, että luulin vuotavani kuiviin! Ei kiva.
Sitten melko nopeasti ne alkoivat epäsäännöllistyä ja lopulta olla poissakin tuon puoli vuotta, kunnes loppuivat kokonaan. Tervemenoa, minä en ainakaan niitä kaipaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760