olen juuri perustanut toiminimen ja kirjanpitäjäni suositteli yrittäjävakuutusta. Mistä on kyse ja mitä se kattaa?
Teen kirjoitustöitä kotona, yksin, ja myyn niitä yrityksille.
Mikä on yrittäjävakuutus?
5
2537
Vastaukset
- netistäkin
Olisiko se ollut yritysvakuutus ts se koostuu vastuuvakuutuksesta ja oikeusturvakuutuksesta. Kalusteet voi vakuuttaa jne. Se on usein sellainen pienehkö vakuutussummaltaan ja pitää sisällään tiettyjä asioita. Tutustu vakuutusyhtiöiden sivuilta. Yrittäjä tietenkin tuon eläkevakuutuksen lisäksi ottaa vähän työstä riippuen tapaturmavakuutuksen tms.
- Kissimirriina
Eiköhän vakuutusyhtiö osaisi tuohon parhaiten vastata.
- tarkoitti
pakollista yel-vakuutusta. Muuta hän tuskin suositteli sittenkään.
- jatkaa
Olen lukenut vakuutusyhtiöiden sivuja, mutta ne ovat niin ympäripyöreitä, ettei niistä ota selvää. Eikö teillä muilla ole ylimääräisiä vakuutuksia nimikkeen "yrittäjävakuutus"-alla?
- vastausta odotat ..
jatkaa kirjoitti:
Olen lukenut vakuutusyhtiöiden sivuja, mutta ne ovat niin ympäripyöreitä, ettei niistä ota selvää. Eikö teillä muilla ole ylimääräisiä vakuutuksia nimikkeen "yrittäjävakuutus"-alla?
Katso tuota ekaa kommenttia. Ei täällä kukaan voi sinulle kummemmin vastata. Vakuutusyhtiöön soittamalla se selviää, jos ei sivuilta löydy. Ne vakuutukset tehdään jokaiselle yritykselle sopiviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424420
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1484165- 643786
- 1233762
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394