Onko mahdollista saada mistään pikavippejä jos on luottohäirömerkintöjä? Sillä onhan minulla voimassa oleva ja omalla nimelläni oleva puhelinliittymä. Onko siis mitenkään mahdollista hyödyntää liittymää vippien ottoon vaikka luottotiedoissa on merkintä?
Voinhan tehdä esim. 1000 euron puhelinlaskunkin jos huvittaa! Asiallisia vastauksia kiitos.
Maksuhäiriö ja vipit
4
1688
Vastaukset
- uudelleen
miksi joku antaisi sulle lainaksi rahaa kun aikaisemminkin olet sössinyt raha-asiat?
- Vikapippaaja
Ilmeisesti olet saanut merkinnän vasta sen jälkeen kun olet hankkinut puhelinliittymän. Yritäpäs nyt mennä vaihtamaan operaattoria tai hankkia uutta liittymää. Saat sen kyllä, mutta vaatii takuusumman juuri sen vuoksi, että saatat tehdä sen 1000 e puhelinlaskun ja luottotiedoissa lukee, että jamppa on oikeasti pa...
- Hunabub
Ei, sinun on mahdotonta saada mistään lainaa jos luottotietosi ovat menneet. Puhelinnumerolla ei ole mitään tekemistä luottotietojen tarkistamisen kanssa.
- velkaa velkaa
Hunabub kirjoitti:
Ei, sinun on mahdotonta saada mistään lainaa jos luottotietosi ovat menneet. Puhelinnumerolla ei ole mitään tekemistä luottotietojen tarkistamisen kanssa.
Onneksi sinulla on luottotiedoissa merkittä ETTET saa mitään velkaa,kun kirjoituksesi perusteella takaisin maksu pikkaasen epävarmaa,mee kysyyn pankista lainaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725