olkaa rehellisiä
kertokaa ikä pituus ja paino
23
1567
Vastaukset
- 25 000 euroa kk
et sillei hei !
- tulot
20 000 €/vuosi peli voitot
- Jallu4535
24v,185/82,27 000 palkkaa ja siihen päälle pokerivoittoja vähän
- kyllä
noin paskalla palkalla olla myyntialalla
- on!
kyllä kirjoitti:
noin paskalla palkalla olla myyntialalla
:))
- ertyuiop
tänävuonna 5795 e miinusta pitkä ja monivedosta
- ja tulot...
juuri tulin töistä, illalla yritän saada muijan tulemaan mutta siitä ei ole takeita...
- possuko..
n.31000/v.......kaik mänööö
- 1X2
Tuloja tulee sen mukaan, mitä kerkiää ja jaksaa vääntää.
- olis
kans kiva tietää :)
- fffjhhjjff
olis kirjoitti:
kans kiva tietää :)
sekin vielä
- nimi sekä
fffjhhjjff kirjoitti:
sekin vielä
pankkitilin numero
- Pillu-Paavo
Pillu-Paavo tekee pimeitä töitä, pelaa rahansa ja nostaa penkiltä 180 kg. Pituuttakin tasan 180, painoa huntti ja ikää 384 kk.
- mä oon
179cm/63kg (18cm)
- P€r Saukinen
mä oon kirjoitti:
179cm/63kg (18cm)
160/68/33
Työtön maisteri eli tulot pienet (ja vehkeet kans...)
- raksaäijä
tulot viikossa 500e käteen. voittoja tulee tosi harvoin, häviöllä paljon.
- Stadin kundi
Ikä 43 Pituus 161 ja paino ilman dildoa 54 kg! Eläkkeellä, lisäansioo Tepi tekee keräämällä kaikissa häppeningeissä tyhjiä flindoja, et sillei hei!
- vähän alle
160cm, paino 50kg. Mitään tuloja mulla ei ole _vielä_ vaan kaikki on kiinni tänään Åtvidabergin voitosta.
- P€r Saukinen
Ja samanpituinen kuin mä. Kukaan mies ei voi painaa noin vähän.
- ...
P€r Saukinen kirjoitti:
Ja samanpituinen kuin mä. Kukaan mies ei voi painaa noin vähän.
...
- Lääh lääh
... kirjoitti:
...
Alkoiko hra Saukisella jöpöttää taas? Mutta toivotaan, että Åtvidaberg voittaa, niin voitte pistää laskun puoliksi...
- Lakkaas nyt.
Lääh lääh kirjoitti:
Alkoiko hra Saukisella jöpöttää taas? Mutta toivotaan, että Åtvidaberg voittaa, niin voitte pistää laskun puoliksi...
Se p*ska meni sitäpaitsi häviämään :(
- Ihmettele
21v,pituutta 163cm,paino 54kg tulot 46 000 euroa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725370- 684757
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234345Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest473871- 513780
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363687- 403227
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo793063Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv552906Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222656