Mistä löydän parhaimman Thai hieronnan helsingistä? Millaiset hinnat ja palvelut?
Missä helsingin paras Thai hieronta
8
45283
Vastaukset
- kyrpiintynyt
käy itse kyselemässä.
Muutenkin kyseliöillä on muu motiivi,kyseliät vaikuttaa kyttääjiltä, tai niiden "kätyreiltä".
Jos minua esimerkiksi jonkun liikkeen palvelut kiinostaa niin soitan itse tai käyn liikkeessä kysymässä.. - joko tai
Lapinlahdenkatu 21B
- Anonyymi
Paritusta nuo paikat on.. Niin nuottamiehentie 2 kuin sekä kaikki thai hieronta liikkeet. Älkää ihmeessä käyttäkö näitä palveluita. Kyllä ne madamit parittaa.. Sekä muuallakin suomea sama käytäntö. Liikkeen vuokraaja on vanhempi madam joka on päivänsä nähnyt ja sitten ottaa siltä nuoremmalta hierojalta sen asiakkaan ajasta sen 30 tai 50 välistä. Otit hierontaa tai pelkän lisäpalvelun. Siksi pyytää niin korkeaa hintaa. Nähnyt ihan vierestä miten homma toimii ja kiertävät verojaki nii perkeleesti..siksi käteinen vain käy.. Joka liikkeessä ja yksityisesti kuopiossa omistaja vanhempi joka kynittää nuoremmalta..olen tehnyt rikosilmoituksen ja verottajalle veronkierrosta ilmoituksen thai hierontojen toiminnasta. Monessakin ilmoituksessa yhdellä nettisivustolla kirjoitetaan hyvää suomea mutta thai hierojat ei juurikaan puhu hyvin suomea taikka kirjoita. Lähinnä englantia pitää puhua.Olen ollut turvaamassa selustaa ympäri suomea kymmenissä kaupungeissa ja ollut paikalla thai liikkeessä ympäri suomea niin tiedän mitä tämä toiminta on. En ummista silmiäni tälläiselta toiminnalta.
sitten ne madamit jotka ovat jo vanhoja känttyjä joiden nimissä liike vuokrattu parittaa niitä naisia ottamalla rahaa välistä.. Otit pelkällä hieronnalla jota eivät vain mielellään vain tee, silloin asiakas ei ole tervetullut takaisin tai pelkän lisäpalvelun.. Aina madamille laitetaan rahaa syrjään 30-50 joka istuu kotona perseellään odottamassa. Ne naiset jotka siellä hieroo ei tosiaan ole millään alivuokralla päävuokralaiselta eli vanhemmalta madamilta. Aina madami ottaa hieroja naiselta 30-50€ eri asia jos itse hieroja saa pitää kaiken rahan minkä ansaitsee ja ilmoittaa oikeat tulonsa myös verottajaltakin. Ikinä en nähnyt vaikka vieressä olin turvaamassa monessa kaupungissa niin mitään alivuokra sopimuspapereita ei kirjoiteta. Raha laitettiin aina vain johonkin tiettyyn paikkaaan syrjään madamille. Sitten kun on 5000-6000 kk niin osa tilille ja loput käteinen lähetetään omaan kotimaahan sillain ettei jälkiä jää paljon on lähetetty. Lähettäjänä on ollut joku toinen vanhempi madam jolla jo kertynyt omaisuutta ja tämäkin ottaa siitä oman siivun rahan lähettämisestä. Faktaa kaikki... Kun ostat pelkän lisäpalvelun siitäkin menee madamille 30 loput hierojalle. Saowaree Santamo parittaa vapaudentie 28-30. Hyvä että poliisi kiinnostui ja toivottavasti nostetaan iso syyte näitä hieronta liikkeitä vastaan- Anonyymi
Mikä se sua tässä jurppii kateusko.
- Anonyymi
Hyvin tiedät..😄
- Anonyymi
Keskustan kuppiloissa usein pyörii viikonloppuisin gucci vöiset nuoret rouvat, niiltä saa pesää. Omat peräkammarin ukot maksaa leikin ja gucci vöiset saa nautinnon nuorilta uroksilta. Yksi on timmi, yksi vähän pulska.
- Anonyymi
Onko näissä paikoissa ollenkaan miehiä antamassa "hoitoa"? Kiinnostaa. Kertokaa jos tiedätte. Handjob jne. You know.
- Anonyymi
Ei voi, eikä pidä yleistää. Kyllä esimerkiksi Helsingistä löytyy paljon kunniallisia Thai hieronta paikkoja, jotka toimivat oikein, kirjanpitoa myöden, eivät tee / tarjoa "ylimääräistä" palveluja.
Ne tunnistaa usein nimestä, eli "Thai-hieronta", ei Aasialainen, Erotic, Striptease tai Seksi-hieronta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829