Nyt säikähdin

asdfasded

..kun luin juttujanne oinasmiehestä. Voiko todella olla totta, miten yksiin menee nää jutut tämän tuntemani oinasmiehen kanssa. Me ollaan tunnettu vasta pari viikkoa, mutta nyt jo tekee just niinkuin haluaa, välittämättä siitä miltä se toisesta tuntuu. Enkä kyllä yhtään tiedä edes, että mitä minusta haluaa, ollakko vai eikö olla. Vaisto on sanonut jo viikon verran, että taitaa olla parasta jättää koko touhu sikseen, mutta onhan hän varsin hurmaava jos haluaa. Veikkaan kyllä, että oma kaurisluonteeni ei jaksa tätä kovin kauaa, kun olen ihan epätoivoissani jo nyt.

9

1828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oinaanemäntä

      se ikävä kyllä on oinasmiehen kanssa... itse olen oinasmiehen kanssa ja on se yhtä hemmetin vuoristorataa. Häviää kun suolikaasu pohjois-afrikkaan, ei kuulu tuon taivaallista teet niin tai näin, oinasmies kun alkaa "pelkäämään" niin ko. käyttäytyminen alkaa. Kuitenkaan ei kykene jättämään ja kömpii sieltä piilopaikastaan esiin ja kaikki on taas ah, niin ihanaa...ja sitten...sama samperin show taas käyntiin.

      Järjellistä vastausta on turha saada, se vaan vaatii järjetöntä pinnaa tämän miehen kanssa. Oinas nyt on vaan sitoutumiskammoinen ja vaatii omanaikansa joka voi tuntua joskus järjettömän pitkältä. Kun se pässinpää sitten tajuaa, niin on se sitten sen kaiken hermojen menetyksen, satojen itkujen, raivojen sun muiden arvoinen.

      • alkup.

        meni oikeestans eilen hermot. Hän käyttäytyi eilen todella lapsellisesti ja sitten päätin, että yhteydenpito loppui tähän. Mitään ei ole kuulunut ja toivotaan, että hän myös ymmärtää, mistä nyt tuulee.


      • vaaka n
        alkup. kirjoitti:

        meni oikeestans eilen hermot. Hän käyttäytyi eilen todella lapsellisesti ja sitten päätin, että yhteydenpito loppui tähän. Mitään ei ole kuulunut ja toivotaan, että hän myös ymmärtää, mistä nyt tuulee.

        Kyl ne oikkulit myös rajat tarttee ja näyttöä siitä että ei heijän puolelta nyt ihan kaikkea tartte sietää.Itse koin juuri tuota omani kanssa alkutaipaleella,mut kun sanoin et nyt mulle passaa,niin hetken mietityään otti yhteyttä ja täs sitä on menty yhes jo reilu pari vuotta.Kyl omaakin aikaa tarttee mut hassua kyllä aikas vähän siihen verrattuna miltä aluksi näytti :)Enimmäkseen tahtoo tehdä yhes kaikkee!!! Kyl sie hänestä vielä kuulet...


      • belliina_69
        alkup. kirjoitti:

        meni oikeestans eilen hermot. Hän käyttäytyi eilen todella lapsellisesti ja sitten päätin, että yhteydenpito loppui tähän. Mitään ei ole kuulunut ja toivotaan, että hän myös ymmärtää, mistä nyt tuulee.

        Lähes samanlainen tapaus kuin mullakin. Olen tapaillut jo monta kuukautta yhtä oikkua. Ja kyllä on sekavaa. Välillä ollaan niin ihania ja kiltteja ja sit taas ihmettelen et missä koko mies on. En jaksa tälläistä soutaamista edes takas. Alussa olin myös ihan epätoivoinen, en tajunnut et vedättääks se mua vai mitä. käyttäytyy oudosti mut kuitenkin väittää et tykkää musta ja haluaa nähdä ja viettää aikaa....ja argg...helvetin ärsyttävää...mä kyllästyin koko touhuun aika pian. Olen yrittänyt pistää välit poikki jo monta kertaa, kertonut sille suoraan et mikä mättää ja miks en halua sitä nähdä enää. Sit menee jonkun aikaa kun herra on asiaa miettinyt ja taas ottaa itse yhteyttä. Aina sama juttu. Itse en ota siihen minkäänlaista yhteyttä. Raivostuttavaa mutta nykyään en jaksa panikoida enää koko asiasta. Sanoin sille viimeks et take it or leave it. Jos se musta oikeesti jotain haluaa niin kyllä se jotain sen eteen tekee. jos ei niin sit unohdetaan koko juttu.


      • vaaka n
        belliina_69 kirjoitti:

        Lähes samanlainen tapaus kuin mullakin. Olen tapaillut jo monta kuukautta yhtä oikkua. Ja kyllä on sekavaa. Välillä ollaan niin ihania ja kiltteja ja sit taas ihmettelen et missä koko mies on. En jaksa tälläistä soutaamista edes takas. Alussa olin myös ihan epätoivoinen, en tajunnut et vedättääks se mua vai mitä. käyttäytyy oudosti mut kuitenkin väittää et tykkää musta ja haluaa nähdä ja viettää aikaa....ja argg...helvetin ärsyttävää...mä kyllästyin koko touhuun aika pian. Olen yrittänyt pistää välit poikki jo monta kertaa, kertonut sille suoraan et mikä mättää ja miks en halua sitä nähdä enää. Sit menee jonkun aikaa kun herra on asiaa miettinyt ja taas ottaa itse yhteyttä. Aina sama juttu. Itse en ota siihen minkäänlaista yhteyttä. Raivostuttavaa mutta nykyään en jaksa panikoida enää koko asiasta. Sanoin sille viimeks et take it or leave it. Jos se musta oikeesti jotain haluaa niin kyllä se jotain sen eteen tekee. jos ei niin sit unohdetaan koko juttu.

        Noin minunki piti tehdä muutaman kerran,sit sanoin että kun sinä et tiedä mitä haluat niin mene pois.Ja oinaksethan juuri kehuvat tietävänsä mitä haluavat!! No onkse sit sitä kuuluisaa oinaan testaamista,lapsellistakin pööh,mut on tää mun aivan sietämättömän ihana mies kun hää rupes pistään asiansa kohilleen.Tää sun oikku nyt viel haeskelee itteensä tai sitä oikeeta.Mut mee ite etiäppäin,ei kannata jäädä tuleen makaamaan.


      • belliina_69
        vaaka n kirjoitti:

        Noin minunki piti tehdä muutaman kerran,sit sanoin että kun sinä et tiedä mitä haluat niin mene pois.Ja oinaksethan juuri kehuvat tietävänsä mitä haluavat!! No onkse sit sitä kuuluisaa oinaan testaamista,lapsellistakin pööh,mut on tää mun aivan sietämättömän ihana mies kun hää rupes pistään asiansa kohilleen.Tää sun oikku nyt viel haeskelee itteensä tai sitä oikeeta.Mut mee ite etiäppäin,ei kannata jäädä tuleen makaamaan.

        Olen itsekin sitä mieltä että se ei kyllä oikein tiedä itsekään et mitä se haluaa...On vielä sen verran nuorikin että vähän hakee itteään. Olenkin elänyt omaa elämää tässä koko ajan .Olen nuori ja kaunis nainen kyllä minulla vientiä on :)
        Vähän harmittaa kuitenkin, todella mielenkiintoinen ihminen se on ja niin miehekäs...ahh...
        Mutta kaikkea hyvää sulle, kyllä ne oinasmiehet ihania osaavat olla :)


      • oinaantyttö

        Huah, niin tuttua. Taas on oinaspoika kadonnut kuin tuhka tuuleen ja itse kun haaveilin aivan toisenlaisesta viikonlopusta. Osaatko kokemuksesta sanoa, mikä sitä oinasta pidättelee, tekee sitoutumiskammoiseksi, mitä se pelkää? Oman kanssa menee sellaisella vuoristoradalla että hiukset vaan hulmuaa, välillä naurattaa ja välillä huudatuttaa. Toisinaan sanoo suoraan, että ei halua muuttaa yhteen ja kaks päivää myöhemmin ehdottaa sitä. Ota siitä nyt sitten selvää! Mikä ihme sen mielen yht'äkkiä kääntää aina?

        Sitten kun ilmaisen, että mulle kiitti nyt riitti tämä suhde, etsin uuden miehen, niin heti on pelko pojalla puserossa ja taas haluaakin olla tän tytön kanssa. Ja sitä pojan intoa kestää just niin kauan, että olen taas leppynyt ja mielessäni antanut kaiken anteeksi. Olen ollut niin itkuinen, pettynyt ja VIHAINEN koko meidän suhteen ajan, että tuntuu, että tässä ei ole mitään järkeä ja koko homma olisi pitänyt lopettaa ennen kuin se oikeastaan ehti alkaakaan, mutta... ei se sitten multakaan vaan onnistu, ainakaan toistaiseksi. Tässä sitä kärsin, paitsi sitten ne yhteiset hetket, jolloin ihme kyllä on hyvä olla. Mitä tässä oikeesti pitäisi tehdä ja milloin tuo sarvipää osaa jotain päättää?


    • Nimetön

      Älä rakastu häneen sokeasti. itse olen kaurisnainen ja minulla oli täysi katastrofi yhden onaan kanssa. Hän tekee juuri niin kuin on päättänyt, vaikka itsekin kärsii seurauksista. Joo, hän on ihana mies, mutta vain silloin kun itse päätti olla sellainen. Siihen koukkuun jäin alkumetreillä. koko juttu päättyi, ei ehtinyt edes alkaa. Oinas ei antanut tilaisuutta. Hänen vastaukset aina olivat: se on sun ongelmas... tai: mua ei kiinnostaa... Fiksu (harvinaisen fiksu) mies muutenkin, ja kunnollinen, sellaisa ei ole paljon, mutta oinaan luonne!! Vielä kirpaisee, mutta minusta selvästi tämän jutun jälkeen on tullut "kovis", enkä ole varma, että se on minulle hyvä asia.

    • Sama täällä...

      Just joo, vähän aikaa olen tuntenut oinas-miestä ja nyt jo kohtelee ja käyttäytyy kuten itse haluaa. Ei hän kyllä paljon toisen tunteista "piittaa". Toisinaan pitää tiiviisti yhteyttä ja sitten katoaa eikä vastaa viesteihini. Kannattaako tässä tuhlata energiaa moiseen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe