kuninkuusraveissa

seisovapäytä 75e

melko edullinen.........
riimuravintolassa.

17

2851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lollo

      Ootko tosissas ? Ihan sikakallis, jos toi totta on, mut epäilen kyllä pikkasen.

      Kyllähän se ahneudellakin joku raja pitäs olla... Mitähän safkaa oli tarjolla tohon hintaan...nagei ja muusia ?

      • usko LOLLO pois vaan

        75 euroo juu


    • jäädä

      hevosille hiukka ylimäärästä perunaa........
      tollahan söis normiseisovas kymmenen kertaa.......
      no ei oo hullu kuka pyytää mut joku raja rupee tuleen vastaan.sairasta touhua.

    • ..............................

      nahkavormulat. Täysin järjetöntä puuhaa.
      idioottien hommaa.

      • ravit

        Eläin rääkkäystä.


      • kengu
        ravit kirjoitti:

        Eläin rääkkäystä.

        ..monet niistä niin "tiukkoja", että luut paistaa nahkan läpi-- ja jos voittoa ei ala tulla, taitaa moni joutua leivänpäällisiksi.
        Semmoista touhua ei pitäs kenenkään tukea..


        Toi noutarinhinta on kyllä ihan törkeä.
        Mitä oli tarjolla? Kullattua sisäfilettä...?
        ; ))


    • hyvässä seurassa

      Se vaan sattuu olemaan niin. Risaperseet vinkuu kun herrat herkuttelee.

      • vaan nyt

        sattuu olemaan niitä kaikkein piheimpiä että kunhan saat edes sossusta ton 75 räpylääs niin eiköhän se istuminen puiston penkillä satu sulle paremmin "hyvässä"remmissä...aperiitta kourassa.


      • gefa

        Pitikö siitä syömisestä maksaakin jotakin?

        Mulle ainakin maksettiin, että kävin siellä syömässä...


      • lollo

        Vai risaperseet. Siis vaikka mulla olis rahaa niin että ranteita pakottaa, niin en mä kyllä ikinä maksais jostain kuninkuusravien seisovasta pöydästä 75 egee ! saatikka menisin ees johku raveihin.

        Olis tosi kivaa tietää menu, mitä kaikkea tolla rahalla sai. Ei juutas sentään.

        Tässäkin pitää vanha sanonta paikkansa, ei se tyhmä ole joka pyytää, tyhmä on se joka maksaa.


      • tukemista
        lollo kirjoitti:

        Vai risaperseet. Siis vaikka mulla olis rahaa niin että ranteita pakottaa, niin en mä kyllä ikinä maksais jostain kuninkuusravien seisovasta pöydästä 75 egee ! saatikka menisin ees johku raveihin.

        Olis tosi kivaa tietää menu, mitä kaikkea tolla rahalla sai. Ei juutas sentään.

        Tässäkin pitää vanha sanonta paikkansa, ei se tyhmä ole joka pyytää, tyhmä on se joka maksaa.

        On muutakin kun kateus ja tämä keskustelupalsta. On olemassa arvoja joita voidaan tukea esim. maksamalla hieman extraa ruokailusta.

        Ihan normaali ruoka monine salaattineen, lämpimänä ruokana lohta ja ruokajuomaksi olut tai viini, sekä jälkiruoka kahvi leivoksen ja marjahillon kera, ei sen kummempaa. Lisäarvoa ruokailulle toi mukavat kanssaruokailijat.

        Kysymys edelleen arvoista, mitä pidät tärkeänä. Osa tuotosta menee hevosurheilutyön tukemiseen ja ravitoiminnan puitteiden parantamiseen.
        Jos Sinä laitat sossurahasi viikonloppuna räkäläkulttuuriin, saitpa ainakin puheenaihetta ; )


      • gefa
        tukemista kirjoitti:

        On muutakin kun kateus ja tämä keskustelupalsta. On olemassa arvoja joita voidaan tukea esim. maksamalla hieman extraa ruokailusta.

        Ihan normaali ruoka monine salaattineen, lämpimänä ruokana lohta ja ruokajuomaksi olut tai viini, sekä jälkiruoka kahvi leivoksen ja marjahillon kera, ei sen kummempaa. Lisäarvoa ruokailulle toi mukavat kanssaruokailijat.

        Kysymys edelleen arvoista, mitä pidät tärkeänä. Osa tuotosta menee hevosurheilutyön tukemiseen ja ravitoiminnan puitteiden parantamiseen.
        Jos Sinä laitat sossurahasi viikonloppuna räkäläkulttuuriin, saitpa ainakin puheenaihetta ; )

        Kuitenkin kaikki taustaorganisaatio, joka on aika mittava tämän kokoluokan tapahtumassa maksaa, paikalle tarvitaan aina monen moista ammattilaista huolehtimaan aina jätehuollosta kokkinhommiin,järjestyksenvalvontaan,aina vaikka tulospalveluihin ja tekniikkaan asti.

        Kaikkea ei voi aina toteuttaa harrastusvoimin talkoilla, vaan myös ammattilaisille pitää saada maksettua palkka heidän tekemästään työstä.


      • lollo
        tukemista kirjoitti:

        On muutakin kun kateus ja tämä keskustelupalsta. On olemassa arvoja joita voidaan tukea esim. maksamalla hieman extraa ruokailusta.

        Ihan normaali ruoka monine salaattineen, lämpimänä ruokana lohta ja ruokajuomaksi olut tai viini, sekä jälkiruoka kahvi leivoksen ja marjahillon kera, ei sen kummempaa. Lisäarvoa ruokailulle toi mukavat kanssaruokailijat.

        Kysymys edelleen arvoista, mitä pidät tärkeänä. Osa tuotosta menee hevosurheilutyön tukemiseen ja ravitoiminnan puitteiden parantamiseen.
        Jos Sinä laitat sossurahasi viikonloppuna räkäläkulttuuriin, saitpa ainakin puheenaihetta ; )

        Ikinä en ole sossussa käynyt vaan ihan verollisella leipätyöllä itseni elättänyt.

        Toiseksi en harrasta enkä tule harrastamaan viikonloppuisin mainitsemaasi räkäläkulttuuria.

        Ja kateellinen... nooh kenties joskus, mutta en siitä että jollain on "varaa" laittaa 75 egeä varsin vaatimattomaan tarjoiluun, mutta kukin tyylillään...ja arvoillaan.


    • Siihen hintaan

      Olen käynyt usein ko.ravintolassa syömässä ja hyvä menu siellä ainakin on ;lapset on tykänny eniten!Ja onhan siellä oma fiiliksensä,pöytäasetelmat vähän erilaiset kun norm. ravintoloissa.paljon kivempi iltapimeällä ajella kotiin massu pullollaan,ei tarvi enää kokkailla,,Pääsee oman kullan kainaloon samantien=))Siitähän ne hevosmiehet tykkää=D ei niitä kiinnsota paljon mikäkin maksaa..

    • helluksi

      Köyhälle, se on paljon rahaa!

      • koko touhusta,

        ethän edes käy raveissa.Saahan sieltä makkaraakin 3e kpl..sitäpaitsi.Nyt on asia vähäsen sulta hukassa taas....


    • Uusi kuninkuusravifani

      ..tästä seisovasta pöydästä minäkin. Taisi kyllä olla jonkun muun kuin Riimun järjestämä. Upeasti oli paikka koristeltu ja ruoka esillä nätisti. Tunnelma oli hyvä ja ruoka oli erinomaista!
      Minä ainankin nautin tästä "VIP-tunnelmasta" täysillä, koko rahan edestä. Enkä ole mikääh herra. Ei siellä siis ihan pelkästä seisovasta pöydästä maksettu, vaan yleensä vähän premmasta palvelusta yms. Ja hintaanhan siis jo sisältyi sisäänpääsymaksu, ja juomakin. Kivaa oli! Kiitos tilaisuuden järjestäjille erinomaisista raveista!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe