Upea keikka Ankassa!

Gail

Hienon keikan heittivät jätkät viikonloppuna, ai että! Ekaa kertaa heidät livenä näin, nyt todella ymmärrän, miksi Jyrkiä kutsutaan Tuonelan Elvikseksi! Mahtavaa!!! :D

9

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the ark--

      no mäkin olin ankkarockis, satuin kattoo noitten keikan sattumalta, ku ootin arkkii sinne lavalle

      • olaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

        no mäkin olin ankas katoin myös 69 eyes myös se laulaja oli kyl hyvän näkönen mutta laulusta ei saanut selväää ja oli hirveetä jyskytystä


      • Rrriinna
        olaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        no mäkin olin ankas katoin myös 69 eyes myös se laulaja oli kyl hyvän näkönen mutta laulusta ei saanut selväää ja oli hirveetä jyskytystä

        Se oli tosi hyvä! Varsinkin laulu...syksyn keikkoi odottaes...(:


      • räyh!
        olaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        no mäkin olin ankas katoin myös 69 eyes myös se laulaja oli kyl hyvän näkönen mutta laulusta ei saanut selväää ja oli hirveetä jyskytystä

        Niinpä niin, koetin päästä eteen sikstareita katsomaan, mutta ei mitään kun oli niin täynnä arkin fanittajia, ettei sekaan mahtunut... ja sitten ne peijakkaat ei sikstareista millään tasolla tuntunut mitään edes välittävän, mutta kun oli pakko päästä näkemään IHQ-OLA SALO, ei maltettu sitten omaa vuoroa edes odottaa kun oli pakko tunkea sinne... :( Jaa että "sanoista ei saanu selvää", ihan kuin englantia muka jo ymmärtäisit... ;) (sori, ärsyttää vain)


      • kyllä mä englantii osaan
        räyh! kirjoitti:

        Niinpä niin, koetin päästä eteen sikstareita katsomaan, mutta ei mitään kun oli niin täynnä arkin fanittajia, ettei sekaan mahtunut... ja sitten ne peijakkaat ei sikstareista millään tasolla tuntunut mitään edes välittävän, mutta kun oli pakko päästä näkemään IHQ-OLA SALO, ei maltettu sitten omaa vuoroa edes odottaa kun oli pakko tunkea sinne... :( Jaa että "sanoista ei saanu selvää", ihan kuin englantia muka jo ymmärtäisit... ;) (sori, ärsyttää vain)

        ei se johdu siitä, ettei osaisi englantia, jos ei saanut niistä sanoista selvää!!se vaan oli sellasta huutokarjuntaa...Koska en saanut niitten laulusta mitään selvää, mutta ymmärsin jokaisen olan laulaman sanan


      • Rrriinna
        kyllä mä englantii osaan kirjoitti:

        ei se johdu siitä, ettei osaisi englantia, jos ei saanut niistä sanoista selvää!!se vaan oli sellasta huutokarjuntaa...Koska en saanut niitten laulusta mitään selvää, mutta ymmärsin jokaisen olan laulaman sanan

        Kyl mä tykkään molemmista, molemmat tosi hyvii, 69 jyräs kutenkin...mahtavuutta!


      • darra

        Ku se solisti saisi tosiaan pois sen kuuman perunan sieltä poskestansa, että saisi edes jotain tolkkua sanoista


      • Ravenheart
        räyh! kirjoitti:

        Niinpä niin, koetin päästä eteen sikstareita katsomaan, mutta ei mitään kun oli niin täynnä arkin fanittajia, ettei sekaan mahtunut... ja sitten ne peijakkaat ei sikstareista millään tasolla tuntunut mitään edes välittävän, mutta kun oli pakko päästä näkemään IHQ-OLA SALO, ei maltettu sitten omaa vuoroa edes odottaa kun oli pakko tunkea sinne... :( Jaa että "sanoista ei saanu selvää", ihan kuin englantia muka jo ymmärtäisit... ;) (sori, ärsyttää vain)

        Mulla ei kyllä ole mitään pahaa sanottavaa Ark -faneista. Ihan oli sovittavissa tuo eturivin paikka eyssikeikan ajaksi.. Mukavaa että jotkut ihmiset osaa sentään olla joustavia.


      • Rrriinna
        darra kirjoitti:

        Ku se solisti saisi tosiaan pois sen kuuman perunan sieltä poskestansa, että saisi edes jotain tolkkua sanoista

        Parhautta livenä ja levyllä!:) Etenkin livenä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe