Haiseeko?

Semi-Juoppo

Elikkä ajattelin kotonani laittaa vaatekaappiin kiljut porisemaan. Olisin sellaista vaan tiedustellut, että alkaako vaatteeni (kaapissa) tai asuntoni haisemaan hiivalle/kiljulle??? Asunto on noin 30 neliöö...
Ja oisikohan esim. kotiviini- tai olut hajuttomampi vaihtoehto???

3

4513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pro-juoppo.........

kyllä se kilju vaan aina haisee.. kotiolut/viini on parempi vaihtoehto, vaikka tekemisessä kestääkin vähän kauemmin kuin kiljun tekemisessä. viinistä saa hyvää jos tekee kunnolla (oon ite muutaman kerran tehny ja aina oikein juotavaa, kerran eräskin tyyppi veti puoli litraa ykkösellä ja ihmetteli että eikö täs oo prosentteja vaik se oli n 15%, pari minuuttia niin oli mies selällään)... oluesta saa kans ihan hyvää vaikka siit tekis 7 prosenttista. kiljua ei oikeastaan kannata tehdä.

• kilju-allergikko

Eli kantsiiko sen kiljun kanssa alkaa läträämään, kun (melkein) yhtä halvalla ja pienemmällä vaivalla saisit Alkosta kunnon tavaraa? Eikä menisi vatsakaan sekaisin.

• nkoi

kuuleppa käyt ostaa 24 tunnin tubohiivan ja sokeria(ohje löytyy turbohiiva pussista) ja eiku vaan käymään pari kertaa tehny kiljuu ja kyllä tukka lähtee ja rosentteja tulee :) ja kun se käy vaan vuorokauden nii vaikka haju on paha nii parissa päivässä se lähtee.. eikä tule mitään ripulia tai jotain ne on vaan amatöörejä varten jotka ei tajua hyvän päälle mitään...pää vaan voi tulla kipeeksi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      271
      3376
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1673
    3. 66
      1233
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1067
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      57
      1033
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      50
      976
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      961
    8. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      199
      871
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      807
    10. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      782
    Aihe