Tänään tajusin langettuani omaan ansaan kuinka kamala olen ollut.
Olen toivonut ystävilleni kaikkea mahdollista pahaa ja ollut kateellinen jos he seurustelevat, ja vähättelen heidän miehiään. Yritän kaikkeni että baarissa huomio kiinnittyy minuun eikä heihin ja saan nautintoa jos minua tullaa iskemään heidän nähden.
Purskahdin äskön itkuun kun ystävälläni menee paremmin ja itse yritin hänelle pahaa. Ja nyt kadun kaikkea. En voi ymmärtää? MIKSI TEEN NÄIN RAKKAILLE IHMISILLE?? Hän ei ole koskaan mulle pahaa toivonut, vaan tuki aina mua pahoissa eroissa ja oli ystävä.
En tiedä mikä olen.. mun sisällä on joku piru. Mä en voi olla tämmönen! Olen aina pitäny itseäni herkkänä ja hyvää tahtovana, mutta olenkin ilkeä ja kiero.
Ihan kamala olo. Sain ansaitsemani.
Olen kai hullu?
axsasaxxas
2
312
Vastaukset
- Schorching Blood
Teillä ei ole mitään itsekuria.
- Potkulauta
on tyytyminen. Sitä saa mitä tilaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51618
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 75576
- 56564