Nuorten elokuvat

krisu88

Hei!

Tietääkö kukaan onko olemassa sellaisia suomalaisia elokuvia kuin esimerkiksi "Espoon viimeinen neitsyt" tapaisia. Niinsanottuja "nuorten elokuvia". Olen yrittänyt etsiä netistä tietoa sellaisista elokuvista, mutta en ole löytänyt. Nehän ei luonnollisesti ole mitään laatu leffoja. Mutta minä tykkään kahtoa sellaisia hömppis elokuvia. Olisiko kenelläkään tietoa tämän tyyppisistä "hömppis" elokuvista? Onko tällaisia olemassakaan enempää kuin tuo yksi?

Toivottavasti saitte selvää, minkälaisia elokuvia tarkoitin tällä esimerkillä...

4

2336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkki...

En tiedä onko nyt mikään "hömppis" elokuva :D Mutta elokuva nimeltä Täältä tullaan elämä. Se on vähän vanhempaa kamaa... joku 79 - 80... Se kertoo tarkkailuluokan oppilaista. Itse ainakin tälläsena hömppis pojuna oli ihan kiva katsella tuollastaki leffaa... vaikka ei itse tarkkailuluokalla ois ollukkaa

• leffapoju88

esim.

Pitkäkuuma kesä
        Tyttö sinä olet tähti
        Veturi miehet vilkuttaa
        Mombasa

UG: puolelta ehdottomasti kirkkain ykkönen

Graffitti meissä Löytyy netistä ja itse tilasin DVD tekijöiltä joku vuos sitten todella hyvä!

Nyt on tulossa uusi indie leffa nuorista mutta kukaan ei osaa sanoa siitä enempää. www.biisonimafia.net Tunnen tekijät tavallaan, että voi kyllä huoletta odottaa hervotonta menoa. Mutta tiedä sitten kun homma tuntuu paisuneen niin isoksi.

• jag daug
        leffapoju88 kirjoitti:

esim.

Pitkäkuuma kesä
        Tyttö sinä olet tähti
        Veturi miehet vilkuttaa
        Mombasa

UG: puolelta ehdottomasti kirkkain ykkönen

Graffitti meissä Löytyy netistä ja itse tilasin DVD tekijöiltä joku vuos sitten todella hyvä!

Nyt on tulossa uusi indie leffa nuorista mutta kukaan ei osaa sanoa siitä enempää. www.biisonimafia.net Tunnen tekijät tavallaan, että voi kyllä huoletta odottaa hervotonta menoa. Mutta tiedä sitten kun homma tuntuu paisuneen niin isoksi.

kyl ainakin aihetta odottaa. Grafiitti meissä tehtiin ihan mitättömällä budjetilla mut kuulin et tohon pätkään on menny massii kymppitonneja

• venttalite
        jag daug kirjoitti:

kyl ainakin aihetta odottaa. Grafiitti meissä tehtiin ihan mitättömällä budjetilla mut kuulin et tohon pätkään on menny massii kymppitonneja

No odottaa on ainaki saanu... Leffaa on kuvattu viime kesästä asti. Joulun alla biisonimafialla oli leffaan liittyvä tosi siisti joulukalenteri, sen jälkeen on koko alku vuosi matalalentoa, mutta nyt ainaki niitten kotisivuille on ilmestyny taas materiaalia... Jospa se vielä joskus ilmestyis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1229
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1169
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1113
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe