Houkutus

Lampas

Suljen silmäni ja lasken käteni vatsani päälle. Sivelen sitä hellästi ja nostan sitä hieman ylemmäs hyväilemään pyöreitä rintojani. Tunnen nännieni kovettuvan ja pyörittelen niitä hetkisen sormieni välissä. Jätän toisen käteni hivelemään rintaani antaen samalla toisen laskeutua alas ohi vatsani ja häpykumpuni. Raotan hieman häpyhuuliani ja kosketan klitoristani. Hieron sitä kevyesti ja lasken nyt myös toisen käteni pillulleni. Alan työnnellä varovasti yhtä sormea sisääni. En työnnä sitä syvälle, annan itseni vain hieman aavistella tulevaa. Tiedän, mitä voin saavuttaa tällaisella itseni kiusaamisella: pillustani lähtee tällä tavoin pieni litisevä ääni, joka ei varmasti jätä kenellekään sen kuulevalle epäselväksi, mitä peittoni alla teen.
Kerjään huomiotasi, yritän saada sinut haluamaan itseäni. Hieron klitoristani hieman voimakkaammin samalla kuvitellen ja odottaen tulevaa. Tunnen märkyyteni sormissani ja olen varma, että sinä kuulet sen. Varma olen myös siitä, ettei sinulle riitä pelkkä kuuleminen, haluat myös tuntea sen.

Et kuitenkaan tunnu mitenkään reagoivan kuulemaasi. Ehdin jo hätääntyä ja tunnen pientä häpeää. Häpeän sitä, että vain minä olen meistä se, joka ei voi hallita himojaan. Tunnen itseni nöyryytetyksi ja torjutuksi. Se saa minut kiihottumaan entisestäni. Enää ei riitä pelkkä "vihjailu" haluamani saamiseksi. Sinä pakotat minut kerjäämään seksiä, kerjäämään nautintoa, jonka sinä voit minulle tuottaa.

Siirrän toisen käteni pois pillultani antaen toisen jatkaa liikettään klitoriksellani. Tartun peiton alla sinun käteesi ja yritän ohjata sen pillulleni. Painan sormesi vasten häpyhuuliani ja yritän saada sinut jatkamaan minun aloittamaani hyväilyä. Annat minun liikutella kättäsi itse mitenkään osallistumatta hyväilyyni. Kätesi hieroo klitoristani - mutta vain jos minä itse liikuttelen sormiasi. Alan jo turhautua enkä oikein tiedä, mitä minun pitäisi tehdä, jotta saisin sinulta vastakaikua. Tiedän, että on olemassa yksi keino, jota en ole koskaan koittanut. Se on aina jostain syystä tuntunut liian oudolta ja nololtakin. Tiedän senkin, että sinä kuitenkin haluaisit minun käyttävän juuri tuota. Sinä haluat kuulla minun sanovan, mitä tahdon. Mietin kiivaasti oikeita sanoja, pelkään väärien sanavalintojen latistavan sinun halusi. Himoni käy liian suureksi ja minun on lopulta pakko yrittää. Onnistun kuiskaamaan: "Nuole, nuole mun pillua." Näen silmiesi syttyvän välittömästi ja sanaakaan sanomatta nostat käteni pois pillultani ja siirryt jalkojeni väliin. Otat samantien turvonneen klitorikseni huuliesi väliin ja kosketat sitä kielesi kärjellä. Vavahdan nautinnosta ja voihkaisen kovaäänisesti. Pyörittelet hetkisen klitoristani huuliesi välissä kevyesti imien ja näykkien sitä. Yhtäkkiä vapautat sen otteestasi ja siirrät kielesi pilluni huulille työnnät sitä hieman sisälleni ja alat nuolla voimakkain liikkein. Tartun kiinni niskastasi ja painan päätäsi lujemmin pilluani vasten. Huohotan kiivaasti ja yritän siirtää suutasi takaisin klitorikselleni. Et kuitenkaan suostu siihen. Nyt ymmärrän ja pelin säännöt ja huohotan: "Ime mun klitoristani." Jälleen toiveeni toteutuu välittömästi. Sinä imet ja nuolet minua härnäten samalla sormillasi pilluni huulia. Yritän työnnellä lantiotani niitä vasten saadakseni sinut työntämään sormesi sisälleni, mutta et anna minun onnistua. Samassa tunnen orgasmin lähestyvän ja laukean voihkien. Tärisen sängyllä sinun vielä kevyesti nuollessa klitoristani pitkittäen siten orgasmini kestoa.

Annat minun hetken toipua ja kysyt sitten pirullisesti virnistäen: "Oletko sä nyt tyytyväinen?" Katselen kovana seisovaa kyrpääsi ja tunnen himoni nousevan uudelleen pintaan. Tunnustelen hetken oloani ja myönnän sitten: "En. Mä en ole saanut vielä ihan kaikkea haluamaani." Punastun hieman sillä tunnen itseni kyltymättömäksi ja ikihimokkaaksi. Sinun virneesi kuitenkin vain levenee entisestään kun kysyt: "Mitä sä sitten vielä haluaisit?" Jälleen etsin hetkisen oikeita sanoja ja kerron sitten haluavani sinun työntävän kyrpäsi sisääni takaapäin. Ennen sitä kuitenkin haluan nuolla sinua ja painan pääni lantiollesi. Nuolaisen kevyesti terskaasi, mutta tartut samantien minua niskasta pakottaen ottamaan kyrpäni syvemmälle suuhuni. Painan sitä tiiviisti kitalakeani vasten nuollen samalla nopein liikkein terskasi alapintaa. Liikutat kyrpääsi suussani nopein, lyhyin vedoin ja kyrpäsi kovuuden kiihottavana suussani.

Yhtä yhtäkkisellä vedolla kuin työnsit kyrpäsi suuhuni vedät sen myös pois sieltä. Käsket minua menemään sänkyyn kontalleni ja asetut taakseni. Rajulla liikkeellä työnnät kyrpäsi pilluuni pohjaan asti ja aloitat rajut edestakaiset liikkeet. Tartut käsilläsi rintoihin ja puristelet niitä kovakouraisesti. Kuulen sinun huohotuksesi ja tunnen pakkoa nostaa käteni hyväilemään klitoristani. Jatkat rytmikkäin, kiihtyvin työnnöin ja tunnen kyrpäsi pillussani niin kovana ja suurena, että tiedän sinun laukeavan kohta. Hieron klitoristani kiihtyvällä tahdilla ja tunnen jälleen tuttujen aaltojen leviävän vartalooni saadessani toisen orgasmini. Aivan pian sinäkin jo lysähdät päälleni makaamaan työntyen vielä voimakkaasti viimeisen kerran syvälle pilluuni. Jäät makaamaan päälleni huohottaen ja suudellen selkääni.

0

4057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 122
        2936
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        83
        2692
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        17
        2168
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        19
        1757
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        21
        1658
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        15
        1499
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        17
        1459
      8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        28
        1417
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        16
        1387
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        6
        1302
      Aihe