Kaksonen miehenä!!!!!!

piusku21

Kaksos miehestä kokemusta ystävänä,että hän ei tiedä tunteistaan vaan oikeasti tietää,eikä osaa ilmaista itseään vaan tuntuu kylmältä ja itsekkäältä.
Haluaa rakastua,mutta pelkää rakastuvansa ja tulleensa jätetyksi.
Hehkuu intohimoa jo kaukaa ja tietää olevansa komea,mutta helppo saalis,joka näyttää sen,mutta näyttää ettei ole niin vaan kahlittavissa ja se tuntuu muista tuuliviirisyydeltä josta ei ota selvää.Anna rakkaallesi tai ihastuksellesi aikaa...Älä ota vastaan kaikkea apua ja ole vaikea ja omatahtoinen niin kaksosmies tietää ettei aina voi saada mitä haluaa ja osoittaakin ääretöntä kiinnostusta,koska joutuu olevansa häntä koipien välissä ja tulee suloisesti pyytämään jopa rakkautta ja antaa sitä mielin määrin,mutta pidä varasi sillä hän ei halua sinunkaan tulleen aamulla yhtään hempeämmäksi,koska tarvitsee tilaa liikkua ja tehdä mitä huvittaa.Kyllä,jos hän on tosissaan rakastunut se selviää vasta,kun oma tila on täytetty!!!!!!

7

3987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joutua

odottamaan miestä loppuelämäsi,koska hän rakastaa KAIKKIA naisia,omalla tavallaan!

• Kaksosmies

polkee toisen jalkoihinsa, tyylikkäästi tosin. Vaikka pitääkin puolensa ja ei niele mitä tahansa, huomaa yhtäkkiä olevansa lähinnä ovimatto. Takana pitkä suhde kaksosmieheen. Oli kyllä ihana, ja voi miten hän tarvitsikaan minua, elämästä ilman minua ei tule mitään ja plaaplaaplaa... Ja ennen kun on seurusteltu vuottakaan, on kuvioissa toinen nainen. Ja tätä jatkui koko suhteen ajan. Aina palasi takaisin katuvaisena ja vakuutellen, että elämänsä nainen on tässä. Ja pöh. Viimoiseltaan loppui se leikki ja sietäminen. Minä kun en kenenkään hätävaraksi ala. Nyt on mokomalla jo seuraava nainen kierroksessa ja myös "toinen nainen" siinä rinnalla ja minä taputtelen itseäni henkisesti selkään, että hyvä kun pääsin eroon.

Mitenkään yleistämättä, mutta kaikesta henkisyydestä ja älykkyydestä huolimatta tämä kaksosmies (ja pari muuta, jotka tunnen) ovat kaksinaamaisia valehtelijoita.

• totta!!!

Ihan kuin suoraan mun elämää....
        Olisikohan meillä ollut sama kaksosmies :) ?????

• kans
        totta!!! kirjoitti:

Ihan kuin suoraan mun elämää....
        Olisikohan meillä ollut sama kaksosmies :) ?????

on ollut varmaan sama tyyppi!!

• minun tapaukseni...
        kans kirjoitti:

...asuu Lahdessa. Armoton häntäheikki.

• Kauhistus007
        minun tapaukseni... kirjoitti:

...asuu Lahdessa. Armoton häntäheikki.

ole punatukkainen..

• Yksi monista
        kans kirjoitti:

Ja niin minullakin !!! Lahti tärppäisi, mutta vaaleat hiukset ja ikää 42 v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1239
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe