Kaksonen miehenä!!!!!!

piusku21

Kaksos miehestä kokemusta ystävänä,että hän ei tiedä tunteistaan vaan oikeasti tietää,eikä osaa ilmaista itseään vaan tuntuu kylmältä ja itsekkäältä.
Haluaa rakastua,mutta pelkää rakastuvansa ja tulleensa jätetyksi.
Hehkuu intohimoa jo kaukaa ja tietää olevansa komea,mutta helppo saalis,joka näyttää sen,mutta näyttää ettei ole niin vaan kahlittavissa ja se tuntuu muista tuuliviirisyydeltä josta ei ota selvää.Anna rakkaallesi tai ihastuksellesi aikaa...Älä ota vastaan kaikkea apua ja ole vaikea ja omatahtoinen niin kaksosmies tietää ettei aina voi saada mitä haluaa ja osoittaakin ääretöntä kiinnostusta,koska joutuu olevansa häntä koipien välissä ja tulee suloisesti pyytämään jopa rakkautta ja antaa sitä mielin määrin,mutta pidä varasi sillä hän ei halua sinunkaan tulleen aamulla yhtään hempeämmäksi,koska tarvitsee tilaa liikkua ja tehdä mitä huvittaa.Kyllä,jos hän on tosissaan rakastunut se selviää vasta,kun oma tila on täytetty!!!!!!

7

3899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joutua

      odottamaan miestä loppuelämäsi,koska hän rakastaa KAIKKIA naisia,omalla tavallaan!

    • Kaksosmies

      polkee toisen jalkoihinsa, tyylikkäästi tosin. Vaikka pitääkin puolensa ja ei niele mitä tahansa, huomaa yhtäkkiä olevansa lähinnä ovimatto. Takana pitkä suhde kaksosmieheen. Oli kyllä ihana, ja voi miten hän tarvitsikaan minua, elämästä ilman minua ei tule mitään ja plaaplaaplaa... Ja ennen kun on seurusteltu vuottakaan, on kuvioissa toinen nainen. Ja tätä jatkui koko suhteen ajan. Aina palasi takaisin katuvaisena ja vakuutellen, että elämänsä nainen on tässä. Ja pöh. Viimoiseltaan loppui se leikki ja sietäminen. Minä kun en kenenkään hätävaraksi ala. Nyt on mokomalla jo seuraava nainen kierroksessa ja myös "toinen nainen" siinä rinnalla ja minä taputtelen itseäni henkisesti selkään, että hyvä kun pääsin eroon.

      Mitenkään yleistämättä, mutta kaikesta henkisyydestä ja älykkyydestä huolimatta tämä kaksosmies (ja pari muuta, jotka tunnen) ovat kaksinaamaisia valehtelijoita.

      • totta!!!

        Ihan kuin suoraan mun elämää....
        Olisikohan meillä ollut sama kaksosmies :) ?????


      • kans
        totta!!! kirjoitti:

        Ihan kuin suoraan mun elämää....
        Olisikohan meillä ollut sama kaksosmies :) ?????

        on ollut varmaan sama tyyppi!!


      • minun tapaukseni...
        kans kirjoitti:

        on ollut varmaan sama tyyppi!!

        ...asuu Lahdessa. Armoton häntäheikki.


      • Kauhistus007
        minun tapaukseni... kirjoitti:

        ...asuu Lahdessa. Armoton häntäheikki.

        ole punatukkainen..


      • Yksi monista
        kans kirjoitti:

        on ollut varmaan sama tyyppi!!

        Ja niin minullakin !!! Lahti tärppäisi, mutta vaaleat hiukset ja ikää 42 v.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7566
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4362
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2145
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1708
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe