Kaksonen miehenä!!!!!!

piusku21

Kaksos miehestä kokemusta ystävänä,että hän ei tiedä tunteistaan vaan oikeasti tietää,eikä osaa ilmaista itseään vaan tuntuu kylmältä ja itsekkäältä.
Haluaa rakastua,mutta pelkää rakastuvansa ja tulleensa jätetyksi.
Hehkuu intohimoa jo kaukaa ja tietää olevansa komea,mutta helppo saalis,joka näyttää sen,mutta näyttää ettei ole niin vaan kahlittavissa ja se tuntuu muista tuuliviirisyydeltä josta ei ota selvää.Anna rakkaallesi tai ihastuksellesi aikaa...Älä ota vastaan kaikkea apua ja ole vaikea ja omatahtoinen niin kaksosmies tietää ettei aina voi saada mitä haluaa ja osoittaakin ääretöntä kiinnostusta,koska joutuu olevansa häntä koipien välissä ja tulee suloisesti pyytämään jopa rakkautta ja antaa sitä mielin määrin,mutta pidä varasi sillä hän ei halua sinunkaan tulleen aamulla yhtään hempeämmäksi,koska tarvitsee tilaa liikkua ja tehdä mitä huvittaa.Kyllä,jos hän on tosissaan rakastunut se selviää vasta,kun oma tila on täytetty!!!!!!

7

3981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joutua

odottamaan miestä loppuelämäsi,koska hän rakastaa KAIKKIA naisia,omalla tavallaan!

• Kaksosmies

polkee toisen jalkoihinsa, tyylikkäästi tosin. Vaikka pitääkin puolensa ja ei niele mitä tahansa, huomaa yhtäkkiä olevansa lähinnä ovimatto. Takana pitkä suhde kaksosmieheen. Oli kyllä ihana, ja voi miten hän tarvitsikaan minua, elämästä ilman minua ei tule mitään ja plaaplaaplaa... Ja ennen kun on seurusteltu vuottakaan, on kuvioissa toinen nainen. Ja tätä jatkui koko suhteen ajan. Aina palasi takaisin katuvaisena ja vakuutellen, että elämänsä nainen on tässä. Ja pöh. Viimoiseltaan loppui se leikki ja sietäminen. Minä kun en kenenkään hätävaraksi ala. Nyt on mokomalla jo seuraava nainen kierroksessa ja myös "toinen nainen" siinä rinnalla ja minä taputtelen itseäni henkisesti selkään, että hyvä kun pääsin eroon.

Mitenkään yleistämättä, mutta kaikesta henkisyydestä ja älykkyydestä huolimatta tämä kaksosmies (ja pari muuta, jotka tunnen) ovat kaksinaamaisia valehtelijoita.

• totta!!!

Ihan kuin suoraan mun elämää....
        Olisikohan meillä ollut sama kaksosmies :) ?????

• kans
        totta!!! kirjoitti:

Ihan kuin suoraan mun elämää....
        Olisikohan meillä ollut sama kaksosmies :) ?????

on ollut varmaan sama tyyppi!!

• minun tapaukseni...
        kans kirjoitti:

...asuu Lahdessa. Armoton häntäheikki.

• Kauhistus007
        minun tapaukseni... kirjoitti:

...asuu Lahdessa. Armoton häntäheikki.

ole punatukkainen..

• Yksi monista
        kans kirjoitti:

Ja niin minullakin !!! Lahti tärppäisi, mutta vaaleat hiukset ja ikää 42 v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3650
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      30
      3413
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      51
      3383
    4. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      52
      3066
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2859
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      21
      2608
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      114
      2332
    8. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2145
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    10. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      135
      1379
    Aihe