kuinka monella teillä on ollut kuukautiset mutta olette olleet raskaana?onko yleistä
RASKAANA ?JA MENKAT
5
731
Vastaukset
- todella
harvinaista.ja kuulemma heille jotka sattuu,niin menkat ei oo yhtä runsaat ku normaalisti ois.tosin on varmaan olemassa (kuitenin harva) tapaus,että menkat on tullut kerran ihan normaalisti vaikka raskaus onkin alkanut.mutta sen jälkeen ei voi kuulemma tulla normaalit,runsaat vuodot enää!
- tulivat kolmen ensim.kuukaden
aikana, suht niukkoina. Ja ihan asiantuntijan suusta kuultua, asia EI ole suinkaan mikään harvinainen, kuten ed.vastaaja antaa ymmärtää!!!!
- ole tavallista
tulivat kolmen ensim.kuukaden kirjoitti:
aikana, suht niukkoina. Ja ihan asiantuntijan suusta kuultua, asia EI ole suinkaan mikään harvinainen, kuten ed.vastaaja antaa ymmärtää!!!!
kyllähän sitä sattuu että menkat tulee,mutta fakta on,että se on todella harvinaista! oma terveydenhoitajakaan ei ollut koskaan törmännyt vastaavan tapaukseen.ja kun minä tästä asiasta kyselin,hän sanoi että sattuuhan niitä,mutta ovat todella harvinaisia.joten ihan oikein se edellinen antoi ymmärtää!
- eikä-
se ole todellakaan harvinaista.Itselläni tuli menkat ihn normaalina ihan viimesille asti,samoin kävi myös tädilleni.
- .................
Mulla tuli menkat ollessani raskaana.. ja viikon päästä siitä tulikin sitten keskenmeno...
Oli aika rassaavaa..
Toivotaan sinulle kaikkea hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798