vermo on

helvetti

"Ammattiostajat" tulee väkisin päälle ennen kuin kirpputori edes aukeaa virallisesti. Eli heti kun autosi on ruudussa. Et saa rauhassa purkaa tavaroita ne ihan oikeesti alkavat itse tosi röyhkeesti availee laatikoita...siinä voi esim astiat mennä rikki, sen verran töykeitä ne on.
Samaa tekevät mm. venäläiset. ahmivat sylintäydeltä vaatteita ja sitten vaativat koko sylillisen jollain 5 eurolla.
Jos menette sinne niin varautukaa siis kaaokseen.

5

725

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidä puolesi

En ole myynyt Vermossa, mutta tavannut muualla näitä tyyppejä.

Sanot niille vain tiukasti että tavara myydään vasta kun se on esillä ja haluat rauhan laittaa sen esille. Jos menevät pussille, näpsäise sormille elleivät muuten usko.

Jos kysyvät hintaa, sanot heille kymmenkertaisen hinnan mitä muille.

Vittuilua voi tulla, mutta kyllä se loppuu, kun pistät paremmaksi. Eikä sinua enää kukaan ammattimyyjä häiritse.

• miksei ihmiset osaa kieltäytyä

Noille ammattimyyjille, jotka hyökkää ennen muiden saapumista paikalle, voi ihan kylmästi sanoa vaikka viisinkertaisen hinnan. Mitä väliä? Jos taas maksavat sen summan kuin myisit kelle vaan, ni mitäs väliä sillä sitten on, jos joku ottaa riskin myydä sen vieläkin kalliimmalla eteenpäin?

• Myyn ja ostan

Kyllä todellakin nämä ammattimyyjät voi pistää kuriin, jos niiden käytös ei miellytä.

Ja jos olen ajatellut myydä jonkin kaman 5 eurolla ja joku maksaa siitä 10, minulle on ihan sama, kuka sen ostaa.

Älkää näitä haita syyttäkö, vaan pitäkää puolenne. Aika surkeaa se on niitten elämä, kun tarvii katsoa, mistä saisi 50 senttiä tai muutaman euron välistä vedetyksi. Säälittäviä ne on.

• vai myyjä?
        Myyn ja ostan kirjoitti:

Kyllä todellakin nämä ammattimyyjät voi pistää kuriin, jos niiden käytös ei miellytä.

Ja jos olen ajatellut myydä jonkin kaman 5 eurolla ja joku maksaa siitä 10, minulle on ihan sama, kuka sen ostaa.

Älkää näitä haita syyttäkö, vaan pitäkää puolenne. Aika surkeaa se on niitten elämä, kun tarvii katsoa, mistä saisi 50 senttiä tai muutaman euron välistä vedetyksi. Säälittäviä ne on.

Niin en siis teidä onko nää hyeenat Vermossa ammattimyyjiä mutta tituleerasin heitä "ammttiostajiksi" koska tuntuvat osaavansa asioida kirpparilla niin että saavat ennen kirppari avautumista parhaat päältä.
        Niihin ei tehoa oikeesti mikään. Sanoinkin ettei saa ottaa ennkuin olen itse purkannu tavarat mut varsinkin nää venäläiset eukot esittivät etteivät muka ymmärrä (tai ehkä ne ei ymmärtän) ne vaan repi laatikoista sylintäydeltä tavaraa....siinä oli helisemässä kun yritti purkaa ja samalla 5 ihmistä huutelee joka suunnasta hintoja, ei riittän kädet näpäyttelee niitä sormille.
        No mulle ihan sama, sainpa roinani myydyksi...Mutta varoitin koska olin itse ihan kauhuissani ihmisten käyttäyytmisestä.
        Olen kierrättänyt 20 vuotta kirppareilla tavaraa ja vastaavaa en oo kokennu edes muilla ulkokirppiksillä - aina on saannu rauhassa purkaa tavarat.
        Yks tuttu sanoi että venäläiset hakee kirppareilta paljon halvalla vaatteita ja vie kotiseudulleen...joten turha ehkä mennä itse kirpparille vaan laittaa vaika keltaseen pörssiin ilmoitus "myydään kirpparitavaraa" ne voi tulla sitte kotoa hakee ja pistää koko läjälle könttähinnan.

• käy

Tee näin: Laita tavarat laatikoihin ja myy ne suoraan niistä. Mitä niitä sen kummemmin järjestelemään jos menevät muutenkin kaupaksi.
      Pakkaa särkyvät eri laatikkoon ei niitä siitä kukaan hajoita. Sitten kun pahin penkominen on ohi on sinulla aikaa järjestellä jäljelle jäänneet tavarat. Hinnan tuotteelle päätät kuitenkin sinä itse, ei ostaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2431
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2269
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1549
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe