Elikkä matkustamon puhallin (tuuletin) ei toimi kuin asennolla 4. Muuta asennot menivät mykiksi kesän alussa, alkoivat toimimaan uudelleen ja sitten lopettivat jälleen tykkänään. Onkohan vika sähköliitoksissa vai tuulettimen moottorissa. Mitään ylimääräistä "krohinaa" tuo ei ole koskaan pitänyt,
Fiat punton puhallin
Puntoilija...
5
1304
Vastaukset
- zztap
Ootko tarkistanut sulakkeet?
- ewa
Puhaltimen moottorin etuvastus on rikki.
- Puntoilija...
Onko tietoa missä tuo etuvastus 2000 vuoden puntossa sijaitsee?
- fiat panda
kokeile sulakkeen vaihtoa mulla oli sama vika bravassa
- jaffet
ainakin eilen juuri korjasin tälläsen tapauksen oli johtoliitos kuumentunut ja eiyhdistänyt abico liittimet tilalle alko toimia apukuskin jalkatilasta pääsee käsiksi ilmeisesti myös itse puhaltimen saa siitä käsiin ilman suurempia ongelmia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801931- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54701