missä ihmeessä

sä oikein oot???

kun ei olla nähty..viikkoon ainakaan..alkaa olla jo ikävä sitä sun ihanaa hymyä!? mitä sulle oikein kuuluu...

16

3190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon sua

      piilossa,ihanaa hellettä kuuluu.

    • viikko

      Missä sä oikeen oot, taidan kyllä arvata, mut miks just tää viikko???

      • voinut

        millään arvata, että säkin pakoilet ja just
        samalla viikolla!!! :o)
        no mut lupaa, että ens viikolla sit taas?


      • viikolla
        voinut kirjoitti:

        millään arvata, että säkin pakoilet ja just
        samalla viikolla!!! :o)
        no mut lupaa, että ens viikolla sit taas?

        uudet kujeet..


      • viikolla
        voinut kirjoitti:

        millään arvata, että säkin pakoilet ja just
        samalla viikolla!!! :o)
        no mut lupaa, että ens viikolla sit taas?

        uudet kujeet..;)


      • viikko
        voinut kirjoitti:

        millään arvata, että säkin pakoilet ja just
        samalla viikolla!!! :o)
        no mut lupaa, että ens viikolla sit taas?

        Minä en ainakaan omaa piilossa olevaa hymyilijää nää ensiviikolla, enkä sitten, enk....
        Muistatkos minua enää kun tulee syksy ja pimeää...


      • sä~
        viikko kirjoitti:

        Minä en ainakaan omaa piilossa olevaa hymyilijää nää ensiviikolla, enkä sitten, enk....
        Muistatkos minua enää kun tulee syksy ja pimeää...

        koko ajan mielessä olet;) -älä huoli, tai huoli


    • täytyi mennä

      muuten mutta hieman on haikeaa kun en saanut sua messiin. Sovitaanko niin että ensi kerralla kun kohdataan ei kumpikaan karkaa ennen kuin ollaan selvillä missä mennään?

    • tässä lähellä

      Joella melomassa ja paistattelemassa päivää. Tule mukaan :)

      • on pakko olla

        töissä!
        ja mihkään en voi keskittyä, kun vaan aattelen, että
        JOSPA TÄNÄÄN tulisit vastaan...tämä "meidän juttu" olisi kyllä selvitettävä: olenko minä tässä vaan yksin ikävissäni?


      • täytyi mennä
        on pakko olla kirjoitti:

        töissä!
        ja mihkään en voi keskittyä, kun vaan aattelen, että
        JOSPA TÄNÄÄN tulisit vastaan...tämä "meidän juttu" olisi kyllä selvitettävä: olenko minä tässä vaan yksin ikävissäni?

        ainoa kun kaihertaa. by the way, missäs päin muuten ikävöit?


      • kun sen sanon
        täytyi mennä kirjoitti:

        ainoa kun kaihertaa. by the way, missäs päin muuten ikävöit?

        selviääkin, ettet se ole SINÄ !
        Lahdessa ikävävöin.


      • huomasin että
        kun sen sanon kirjoitti:

        selviääkin, ettet se ole SINÄ !
        Lahdessa ikävävöin.

        on näköjään jo niin ikävä, että menee kirjaimetkin
        sekasin....
        siis i k ä v ö i n


      • selvittämätön juttu
        kun sen sanon kirjoitti:

        selviääkin, ettet se ole SINÄ !
        Lahdessa ikävävöin.

        Pakko kysyä; Onko kukaan pyytänyt sinua koskaan karkaamaan kanssaan?


      • Mä kysyin
        selvittämätön juttu kirjoitti:

        Pakko kysyä; Onko kukaan pyytänyt sinua koskaan karkaamaan kanssaan?

        Oli aika hassua huomata viestiketjua lukiessa, että samat jutut toistuu siinä kuin omissa kokemuksissa. Näin se taitaa olla näillä sivuilla. Itse kysyin hiljattain eräältä, että karkaisiko hän kanssani.


      • ei ole kukaan vielä
        selvittämätön juttu kirjoitti:

        Pakko kysyä; Onko kukaan pyytänyt sinua koskaan karkaamaan kanssaan?

        tähän mennessä pyytänyt. Mihinkäs lähdettäisiin??
        - vai joko karkasit?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe