Parane pian!
Titi Nallen
3
551
Vastaukset
- ja paranemista
ja onni onnettomuudessa oli se, että hoitoa oli heti tarjolla. Ajatelkaa, jos tuollainen tapahtuisi jossain yksin metsässä marjastamassa tai missä tahansa missä ei apua olisi HETI saatavilla.
Eräälle tuttavalleni kävi samalla tavalla, hän sai kohtauksen kotonaan ja ambulanssi oli paikalla 10:ssä minuutissa jolloin liuotushoito saatiin aloitettua. Hän toipui, mutta täydelliseen toipumiseen meni aikaa vuosia.
Kuinka paljon tällä helteellä on merkitystä? Ainakin itse olen ollut pahoinvoiva ja päätä särkee.
Minkähän ikäinen tämä Titi-nalle-täti on? Kuvassa (Iltis) näyttää nuorelta. Hän on ollut kuitenkin mukana lastenohjelmakuvioissa niin kauan kuin jaksan muistaa.- Veikkaanpa
Ei löytynyt ikää edes Googlettamalla, mutta kyllä uskon hänen olevan yli viisikymppinen, vaikka nuorekas ja tyylikäs onkin.
Jossain oli maininta kahdesta aikuisesta pojasta. - åoåo
Veikkaanpa kirjoitti:
Ei löytynyt ikää edes Googlettamalla, mutta kyllä uskon hänen olevan yli viisikymppinen, vaikka nuorekas ja tyylikäs onkin.
Jossain oli maininta kahdesta aikuisesta pojasta.ikä on 49, jos se kiinostaa sua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756