ari on tippunu anttilan listal kakkoseks, korni menny ykköseks. saa nähdä miten käy virallisel listal huomenna
aijaijai
10
724
Vastaukset
- että..
Korn tulee menemään ykköseksi, kun on kuitenkin suht suosittu täällä ja tuota Evolution- biisiä soiteltu aika paljon.
Mutta ei sitä vielä tiedä miten viralllisen listan laita on vaikka Anttila lieneekin suurin musakauppa Suomessa (?). Esim. Sokoksen listalla Korn on 7. ja Ari 1.
Tässä vielä linkit niitä tarvitseville
http://www.sokos.fi/main.cfm?iDocumentID=1970
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19654&compartmentId=20176&categoryId=23679- esim.
kride oli kutonen anttilassa ja kakkonen sokkarilla samoin kuin virallisella listalla. jos tosta nyt mitään johtopäätöksiä voi vetää, niin ari voi hyvinkin jatkaa vielä tän viikon ykkösenä ja kride kakkosena.
- nyt suosittu
kun on saanut ykköspaikan MTV3 latauslistalla. Saa nähdä, pysyykö yhtä kauan ykkösenä kuin Ari aikoinaan, kun se valtasi koko latauslistan itselleen.
Niin ja sitten toi Korn!
Huvitti vähän, kun mtv3 lataussivuilla oli varoitus, jossa sanottin, että teksti voi olla vahingollista lapsille. Sitä sitten kipinkapin ostamaan !! Totta jee! Hyvä kun vanhukset flummailevat pehmohevitainnoksessa niin saa rauhassa keskittyä kuuntelemaan lapsilta kiellettyä örinää kun ne ei siitä kuitenkaan niin ymmärrä.- huomasin
Tosin Anna meni nyt vasta ykköseksi (olikohan eilen?) vaikka EOL ollut ladattavissa jo yli viikon. Arihan meni saman tien kärkeen kaikilla listoilla.
Se on siinä ja siinä tuleeko Arilla huomenna 10 viikkoa täyteen vai meneekö Korn ykköseksi. Itse tykkään tuosta Evolution kipaleesta kun ovat sitä Rockilla soitelleet. Muista biiseistä ei olekaan mitään hajua.
No huomenna tähän aikaan ollaan jo pirun paljon viisaampia :) - jenkkibändi?
huomasin kirjoitti:
Tosin Anna meni nyt vasta ykköseksi (olikohan eilen?) vaikka EOL ollut ladattavissa jo yli viikon. Arihan meni saman tien kärkeen kaikilla listoilla.
Se on siinä ja siinä tuleeko Arilla huomenna 10 viikkoa täyteen vai meneekö Korn ykköseksi. Itse tykkään tuosta Evolution kipaleesta kun ovat sitä Rockilla soitelleet. Muista biiseistä ei olekaan mitään hajua.
No huomenna tähän aikaan ollaan jo pirun paljon viisaampia :)sanon outo-metalliksi kaikkee mikä menee yli mun hilseen. Muistaakseni en tajunnu niistä mitään?
- samalaista
jenkkibändi? kirjoitti:
sanon outo-metalliksi kaikkee mikä menee yli mun hilseen. Muistaakseni en tajunnu niistä mitään?
Mulle tulee mieleen Limp Bizkit, Linkin Park... Samantyyppistä kamaa. Tää on se uus hittibiisi:
http://www.youtube.com/watch?v=qzTdExzyH5k - ja musta liian
samalaista kirjoitti:
Mulle tulee mieleen Limp Bizkit, Linkin Park... Samantyyppistä kamaa. Tää on se uus hittibiisi:
http://www.youtube.com/watch?v=qzTdExzyH5knormieväillä eteenpäin siis jotenkin liian helppo ja ennalta-arvattava.
- -.-.-.-.-.-..-.-
Anttilassa ja ois tehny mieli mäiskästä se Kornin levy ykköspaikalta hiiteen. Arin siinä ois pitäny olla. :D
- ees yhtä biisiä loppuun
aika puuduttavaa loppua kohden. Alku lupas hyvää, mut ei sitä sit tullukkaan.
- se varmasti
ees yhtä biisiä loppuun kirjoitti:
aika puuduttavaa loppua kohden. Alku lupas hyvää, mut ei sitä sit tullukkaan.
tuu listoja hallitsemaan. Itekin oon kuullu sen sinkun, mutta en nyt kuolemaksenikaan muista, miten se edes menee. :D
Illalla sitten nähään, miten virallisella listalla käy. Toivottavasti sieltä löytyy oikea järjestys. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504