aijaijai

wiidliivmees

ari on tippunu anttilan listal kakkoseks, korni menny ykköseks. saa nähdä miten käy virallisel listal huomenna

10

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että..

      Korn tulee menemään ykköseksi, kun on kuitenkin suht suosittu täällä ja tuota Evolution- biisiä soiteltu aika paljon.

      Mutta ei sitä vielä tiedä miten viralllisen listan laita on vaikka Anttila lieneekin suurin musakauppa Suomessa (?). Esim. Sokoksen listalla Korn on 7. ja Ari 1.

      Tässä vielä linkit niitä tarvitseville

      http://www.sokos.fi/main.cfm?iDocumentID=1970

      http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19654&compartmentId=20176&categoryId=23679

      • esim.

        kride oli kutonen anttilassa ja kakkonen sokkarilla samoin kuin virallisella listalla. jos tosta nyt mitään johtopäätöksiä voi vetää, niin ari voi hyvinkin jatkaa vielä tän viikon ykkösenä ja kride kakkosena.


    • nyt suosittu

      kun on saanut ykköspaikan MTV3 latauslistalla. Saa nähdä, pysyykö yhtä kauan ykkösenä kuin Ari aikoinaan, kun se valtasi koko latauslistan itselleen.
      Niin ja sitten toi Korn!
      Huvitti vähän, kun mtv3 lataussivuilla oli varoitus, jossa sanottin, että teksti voi olla vahingollista lapsille. Sitä sitten kipinkapin ostamaan !! Totta jee! Hyvä kun vanhukset flummailevat pehmohevitainnoksessa niin saa rauhassa keskittyä kuuntelemaan lapsilta kiellettyä örinää kun ne ei siitä kuitenkaan niin ymmärrä.

      • huomasin

        Tosin Anna meni nyt vasta ykköseksi (olikohan eilen?) vaikka EOL ollut ladattavissa jo yli viikon. Arihan meni saman tien kärkeen kaikilla listoilla.

        Se on siinä ja siinä tuleeko Arilla huomenna 10 viikkoa täyteen vai meneekö Korn ykköseksi. Itse tykkään tuosta Evolution kipaleesta kun ovat sitä Rockilla soitelleet. Muista biiseistä ei olekaan mitään hajua.

        No huomenna tähän aikaan ollaan jo pirun paljon viisaampia :)


      • jenkkibändi?
        huomasin kirjoitti:

        Tosin Anna meni nyt vasta ykköseksi (olikohan eilen?) vaikka EOL ollut ladattavissa jo yli viikon. Arihan meni saman tien kärkeen kaikilla listoilla.

        Se on siinä ja siinä tuleeko Arilla huomenna 10 viikkoa täyteen vai meneekö Korn ykköseksi. Itse tykkään tuosta Evolution kipaleesta kun ovat sitä Rockilla soitelleet. Muista biiseistä ei olekaan mitään hajua.

        No huomenna tähän aikaan ollaan jo pirun paljon viisaampia :)

        sanon outo-metalliksi kaikkee mikä menee yli mun hilseen. Muistaakseni en tajunnu niistä mitään?


      • samalaista
        jenkkibändi? kirjoitti:

        sanon outo-metalliksi kaikkee mikä menee yli mun hilseen. Muistaakseni en tajunnu niistä mitään?

        Mulle tulee mieleen Limp Bizkit, Linkin Park... Samantyyppistä kamaa. Tää on se uus hittibiisi:

        http://www.youtube.com/watch?v=qzTdExzyH5k


      • ja musta liian
        samalaista kirjoitti:

        Mulle tulee mieleen Limp Bizkit, Linkin Park... Samantyyppistä kamaa. Tää on se uus hittibiisi:

        http://www.youtube.com/watch?v=qzTdExzyH5k

        normieväillä eteenpäin siis jotenkin liian helppo ja ennalta-arvattava.


    • -.-.-.-.-.-..-.-

      Anttilassa ja ois tehny mieli mäiskästä se Kornin levy ykköspaikalta hiiteen. Arin siinä ois pitäny olla. :D

      • ees yhtä biisiä loppuun

        aika puuduttavaa loppua kohden. Alku lupas hyvää, mut ei sitä sit tullukkaan.


      • se varmasti
        ees yhtä biisiä loppuun kirjoitti:

        aika puuduttavaa loppua kohden. Alku lupas hyvää, mut ei sitä sit tullukkaan.

        tuu listoja hallitsemaan. Itekin oon kuullu sen sinkun, mutta en nyt kuolemaksenikaan muista, miten se edes menee. :D

        Illalla sitten nähään, miten virallisella listalla käy. Toivottavasti sieltä löytyy oikea järjestys. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe