Kummallista tuo MP-venekuomun palvelu. Minun kohdallani mikään sovittu ei pitänyt. Onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia? Minä en ainakaan enään koskaa asioi tuon Turkulaisen putiikin kanssa. Tokihan tässä on kysymys vain yhdestä myyntitykistä, jonka kanssa minä en tule toimeen.
MP-venekuomun palvelu
5
4074
Vastaukset
- koponen
Minulla taas oli päinvastainen kokemus,hyvä
palvelu, tuote niinkuin pitikin.Kuomun kaavat
löytyivät MP:lta. Tosin teetin sen syksyllä
ja toimitus aika oli niinkuin oli sovittu. - Put Put
Yhden kuomun olen MP-Venekuomussa teettänyt, 3-4 vuotta sitten, Fodimariin. Toimituksessa ei ollut mitään valittamista ja kuomu istui kuin nakutettu. Laadusta en osaa kestävyyden osalta sanoa mitään, koska vene on jo ehtinyt vaihtaa omistajaa. Aainakaan alkuvaiheessa ei vesitiiviydessäkään ollut moittimista.
- reiska
Tilasin joulukuussa 2001 sprayhoodin Auvituotteelta, toimitus piti olla huhtikuussa.
Tekele oli todella surkea, onneksi en ehtinyt maksaa kun sovituksessa ilmeni ongelmat.
Kovan taistelun jälkeen sain heinäkuun alkuun korjatun sprayhoodin.
Tein ko. firman kanssa kaksi kauppaa kerralla, ensimmäisen ja viimeisen. - 800 T
Kun tilasin 90-luvulla Nimbukseen kuomua, sain kaikilta kotimaisilta ompelimoilta aika kalseaa kohtelua.
Ehkä syynä oli ettei kysessä ollut massatuotantovene johon kaavat olisi ollut valmiina, vaan paikanpäällä mitoitus välttämätön.
Tilasin tehtaalta, sain alkuperäisen ja varsin edullisesti.
Moneltakohan kotimaiselta veneen valmistajalta löytyy 15 vuotta vanhaan malliin kuomu hyllystä? - Vega
Kun kuultiin paljonko kuomusta ois pitänyt maksaa ja minkä hintaista oli heidän kankaansa niin päätettiin tehdä itse ja siitä tuli oikein hyvä - istuu just´ eikä melkein.
Kuomukangasta suomesta saa useammistakin paikoista, en kerro mistä omamme hankittiin mutta se oli noin puolet siitä mitä MP -kuomu veloittaa asiakkailtaan.. aivan presiis sama kangaslaatu, tuntuma ja näkö mikroskoopilla katsottuna - värikin just kuin samasta pakasta!
Kyllä vaimo on pätevä!!
"Eliassons Kapell" on ruotsalainen vastaava firma joka olisi tehnyt n. 20% halvemmalla. MP-laajentaa ja ilmeisesti on pitänyt nostaa katetta.
Palvelu sinällään oli asiallista ei siinä moitittavaa ja ainakin näkemieni kuomujen laatu oli "ihan vastaava kuin nyt omamme".
Kuomun valmistaminen itse ei ole mikään mahdoton juttu. Kuomun käyttö ja säilytys sen sijaan monellekin ylivoimaisen vaikeaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502244Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖25988Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82952Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68873
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54853Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me121842Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749