naisen pissa ja pierut

m39v

Mitä mieltä olette sellaisesta että nainen tulee miehen naaman päälle ja kusee suuhun ja naamalle. Kiihotusta lisää vielä jos nainen laskee pitkiä tuoksuvia pieruja suoraan nenään. Onko olemassa naisia jotka tykkää tällaisista jutuista, kertokaa kommentteja. Laittakaa myös miehet mielipiteitä. Itseäni ainakin kiihottaa suunnattomasti.

5

2299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tuo

pissailu vielä menee,joskaan en suuhun ota,saati niele..
      Kerran pääsi naiselta tahattomasti pieru,ihan hirvee leija eikä ainakaan minua kiihottanu ko olin antamassa kielikylpyä,heh..

• satulana...

Mulla on satula fetismi. Siis seksikäs pyöreä pylly satula vasten, mietin mitä olisi olla siellä alla kun tuoksut Voisi olla aika makoisia ja kun tietäisi että nainen nauttisi siitä että toinen on alistettuna...

Siis mieluusti olisin selälleni sidottuna avuttomana satulana.

Eihän piiskaaminenkaan tunnu kivalta ilman ajatusta, sama juttu jos joutuu nuuksimaan pierua, pitää kyllä olla masokistinen asenne.

Mutta tuossa kiihottaa se että nainen nauttisi, ja oma olo olisi hyvin alistettu, mikä kiihottaa minua kovasti...

Oikeassa siviilielämässä kannatan toki pehmeää tasa-arvoa, siksi leikkinä olenkin herkkä pikku sadismille ja Dominoinnille.

Toki itekkin kiva kiusata, mutta en kyllä kehtais naisen nenään pireksiä, joten ymmärrän jos ei nainenkaan tahdo kehdata.
        Jos kehtaisin, varmaan voisin nauttia itekkin... :)

• ihan oikeesti

saanut pieruja perseestä suoraan nenään? Voin kokemuksesta sanoa, että parempi niitä on haistella vähän kauempaa. Suolikaasu on niin vahvaa tavaraa, että tämmöinen vanha paskannuuskijakin menee totiseksi.

Mutta osoita pikkuisen pelihenkeä ja pyydä naistasi joskus pieremään naamallesi. Ja pidä kanssa nenusi siellä reiässä.

• liian tiukkaa

Suolikaasu suoraan nenään voi tosiaankin olla liian tiukkaa tavaraa. Sen sijaan aika kivaa on naisen piereminen miehen suuhun. Silloin voi olla huulet tiukastikin peppureiän ympärillä ja lämmin kaasu pullauttaa poskia hauskasti. Etuna myös että voi samantien nuolla reiän puhtaaksi tai vaihtoehtoisesti kuljettaa pierun suussaan muualle ettei neidon tarvitsee omia kaasujaan haistella.

• kuin miehet, mutta

kyllähän noita löytää... - mulla kesti tähän ikään, eli kohta on 50 lasissa, ennen kuin löysin, mutta löysinpä silti.
      Se on kuitenkin niin, että siihen parisuhteeseen ja rakastumiseen vaikuttaa muutkin asiat kuin tommosen fetissin tyydyttäminen. Ehdin olla rakastuneena ja silleen tuossa jonkun vuosikymmenen, ilman että sain näitä pissaleikkejä juurikaan harrastaa. Eron jälkeen päättelin, että en jaksa ruveta mihinkään suhteisiin, jos ei naista kiinnosta samat asiat seksissä. Kauhia onni tietty oli, että just kun noin päätin, semmoinen nainen tuli mun elämään.

Muttas, ei sitä voi ajatella niin, että nyt mulle jostain äkkiä nainen, joka tahtoo leikkiä just mun henkilökohtaisia leikkejä. Fetissit ja perversiot on aina sellaista ihme sovittelua. Eikäpä siitäkään mitään tule, jos ottaa naisen vain seksuaalisten mieltymysten perusteella, kun se kaikki muukin elämä, se missä kerätään bonuksia ja katotaan telkkaa ja tiskataan, sekin on elettävä sen saman ihmisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1196
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1167
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1040
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      878
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      768
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      707
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      609
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      603
    Aihe