Se on geenimuunneltu ruoka tulossa Suomeen.
Luulisin,että se on varsinkin vihreille hyvä juttu,koska vihreät ovat luokiteltavissa taloudellisessä mielessä kerjäläisiin.
Ja geenimuunneltu ruokahan on halvempaa,ja monessa mielessä parempaa,kun tavallinen ruoka.
Ovatko vireät
huomioineet
1
160
Vastaukset
- Hiski Kutiainen
possukin on arvokkaampi, kuin yksikin vihreä taistolaiskommari!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231162
- 1181028
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa262703- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41584
- 49569
- 25535