Eikö teitä palstalle kirjoittavia muslimeja ollenkaan haittaa, että aivan asiallisetkin vastaukset (joissa esim. viitataan historiallisiin teksteihin tai Koraaniin) teidän kommentteihinne poistetaan seriffin toimesta jatkuvasti.
Minua rupeaisi hävettämään, jos jonkun pitäisi minua aikuista ihmistä ruveta keskustelussa tai väittelyssä tuolla tavalla "avittamaan". Tulisi holhottu olo.
Tosin arvaan että tähän vastataan - jos mitään vastataan, ja ennen kuin tämäkin poistetaan - tyyliin "kirjoituksesi eivät ole asiallisia"...
Minua hävettäisi
4
241
Vastaukset
- JKAGUIA
No kyllä minunkin viestejäni poistetaan ja kyllä se joskus potuttaa, mutta en voi sille mitään enkä sen takia viitti alkaa sheriffiä kommentoimaan koska uskon että sheriffi teki sen syystä, vaikken tiedä mistä.
Jos olet vielä täällä niin tuleppas chattiin.- Esko
seriffillä olevan jonkin syyn poistaa keskustelu. Hänen syynsä on vain yleinen vihamielisyys kirjoittajia kohtaan.
- T. Ollo
Esko kirjoitti:
seriffillä olevan jonkin syyn poistaa keskustelu. Hänen syynsä on vain yleinen vihamielisyys kirjoittajia kohtaan.
seriffitäti haluaa tukahduttaa asiallisen keskustelun. Meinaan vaan, että jos kristittynä kirjoitan tänne muslimille vastauksesksi kristillistä teologiaa (sen vähän mitä siitä pystyn kirjoittamaan) niin ensin muslimi moittii minua ties mistä ja sitten seriffitäti poistaa koko keskustelun. Tänne saa varmaan kirjoitella jostakin muusta kuin perusaioista?
- Dhimmi
T. Ollo kirjoitti:
seriffitäti haluaa tukahduttaa asiallisen keskustelun. Meinaan vaan, että jos kristittynä kirjoitan tänne muslimille vastauksesksi kristillistä teologiaa (sen vähän mitä siitä pystyn kirjoittamaan) niin ensin muslimi moittii minua ties mistä ja sitten seriffitäti poistaa koko keskustelun. Tänne saa varmaan kirjoitella jostakin muusta kuin perusaioista?
...kuin minä. Muslimien annetaan kirjoittaa loukkaavaa tekstiä ja levittää täysin virheellistä tietoa kristinuskosta. Se kyllä pysyy palstalla, ennen kuin siihen joku asiallisesti vastaa ja korjaa virheet, jolloin koko ketku poistetaan - tai parhaassa tapauksessa ainoastaan vastauksesi.
Minä vastasin 100% asiallisesti tähän seuraavaan viestiin - löytyy alla olevasta ketjusta - jossa kirjoittaja jatkuvan henkilökohtaisen arvostelun lisäksi puhuu puuta heinää (esim. Loot ja Salomo eivät ole mitään profeettoja). Mitä kävi? Minun vastaukseni poistettiin, tämä muslimin viesti jäi (arvioikaa, onko asiallinen):
>>>>>Paavalin opit eivät ole mitään harhaoppeja - millä sen todistaisit? >>Kukaan heistä (oikeista profeetoista, ei Muhammadista, joka lankesi Saaatanan kiusaukseen toisin kuin Herra Jeesus) eivät olisi pitäneet väkivaltaan, valtaan yleensä, seksiaddiktioon jne. mieltynyttä ihmistä "Jumalan tahtoon alistuneena"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",335231Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1442455- 1482172
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee541957Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171830"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571327Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1761144Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää75995Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.314894Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa175840