missä vaiheessa?

oooppl

Missä raskauden vaiheessa olette kertoneet raskaudestanne, esim lähisukulaisille? entä muille?

9

893

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....... ..........

Itse kerroin vanhemmille ja omille sisaruksille ja miehen vanhemmille joskus rv 10 ja muille en oo kertonu vieläkään.. nyt rv 15 3

• raskaudessa kerroin

heti kaikille. Mutta se raskaus epäonnistui. Nyt en kyllä kerro kenellekkään ennen kuin itse mahasta huomaavat ja silloinkin sanon niille että älkää vielä hehkuttako kun ei ole vielä syntynyt. Niin ei tule mulle niin hirveitä paineita, kun kaikki niin innoissaan odottelee vauvaa tulevaksi.

• kertoilin

aikalailla heti plussan tultua,tosin liian aikaista mutta kun olin niin innoissani ja vielä odotellaan :)

• raskaudesta..

Kerroin töissä aika aikasin, olisko ollut joku rv 7 tai 8.
      Vanhemmille ja muille sukulaisille kerroin ekan neuvolan jälkeen, vaikka en ollut käynyt edes ultrassa. Ajattelin, että heiltä saan tukea jos jotain sattuu.
      Nyt jo viikkoja kasassa 16 5 ja aika moni tietää jo. Noh, alkaahan tämä jo näkymään päällekkin päin... =)

ONNEA ODOTUKSEEN!

• maatsi

Tänään kerroin omille vanhemmille ja veljelle. Mies kertoi omille vanhemmilleen.. Mummoille ja ukeille kerrotaan parin viikon sisällä. Raskausviikolla 11 mennään. Loma edessä ja jotenkin ei enää kehdannut salata ja valehdella, kun ei juo ja polta. Kesäjuhlia yms. tuntuu niin hirveesti olevan nimittäin just nyt!! :)

Paras ystävä on tiennyt alusta asti. Halusin, että olisi joku miehen lisäksi, jos vaikka jotain ihan alussa olisi sattunut. Muille kavereille pitää tässä pikkuhiljaa alkaa kertoilemaan ja äitikin varmaan haluaa kertoa läheisille kavereilleen.

• mammaliini 12/07

Suurin keskenmenoriskihän on sinne rv12 asti. Jos sinne jaksaa odottaa ilouutistaan.. Me kerroimme mieheni kanssa kahdelle parhaalle ystävälle heti. Vanhemmille n.rv9. Muille sitten ekan ultran jälkeen kun varmistimme että kaikki on kunnossa, niin rv13. Oli kyllä ilouutisessa pitelemistä. Tsemppiä sinne!

• bullebulle

Ei oikein ymmärrä, miksei raskaudesta voisi kertoa välittömästi kelle tahansa (paitsi ehkä jos on pätkätöissä ja sopimus katkolla, niin työpaikalla kannattaa salailla niin kauan kuin voi) - varuksihan voi lisätä, että "olen kyllä täysin tietoinen, että etenkin näin alkuvaiheessa kaikki saattaa mennä monta kertaa pieleen" tms. jos haluaa hillitä ennenaikaista hehkutusta!

• kerro minäkään

ennen kuin alkaa näkyä. Oma vauvani kun syntyi kuolleena. Onnellisesti odotettiin loppuun saakka.

Joten ei turhaa hehkutusta minullekaan.

• KERROIN

aika alussa...olisikohan viikkoja ollut 10 ehkä jotain päälle,mutta oli vaan pakko kertoa kun ei jaksanut odottaa...taisikin itseasissa mennä niin että heti kun sain tietää olevani raskaana viikkoja n.5 niin vanhemmat sai tietää ja työpaikalla pomo sitten silloin rv 10 paikkeilla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen